İyi tutum ve hızlı hizmet, diğer bankalarda olduğu gibi olacağını düşündüm (kuponu aldım ve kaç tane bekleyemedim).Çalışan birçok operatör var, birkaç dakika sonra beni davet ettiler, her şeyi resmileştirdiler ve çok memnun kaldım, teşekkür ederim.
ERIP üzerinden tasarruf kartına yapılan transferlerden her zaman yararlanırım. Fazladan komisyonun bir kuruşunu değil, aktardığım her şeyi hemen haritaya koyuyorum. Ayrıca, her satın alma işlemi puan kazanıyor, zaten normal bir miktar biriktirdim, yakında parayla değiştireceğim.
Ayın 19'unda kız kardeşi atm'den para çekmek istedi. Kartı atm'ye taktıktan sonra atm'nin çalışmadığını belirten bir yazıt belirdi. Başka bir atm'ye gitti, ancak "çalışmayan" atm'nin 500 RUBLE tutarında para yazdığı ortaya çıktı!!!! Bankaya karşılık gelen bir itiraz hazırlandı, orada evet dediklerini doğruladılar, fonların silinmesi oldu, ancak paranın kendisi verilmedi! Bu atm'nin böyle bir "sorununun" sıklıkla meydana geldiğini söylediler, ancak banka herhangi bir sorun giderme önlemi almıyor! Dahası, aynı gün kız kardeşimin yanına başka bir kadın da aynı sorunla geldi! Atm'nin bankada para vermediğini belirten bir sertifika (yazılı onay) vermeyi reddettiler. Kartta annemin emekli maaşı + transfer ettiğim para vardı, paranın 15-30 gün içinde iade edileceğini söylediler!!!!! Yani yazmak, bu yüzden anında ve iade etmek- "bekleyin". Bir ay anne parası olmadan. Doğal olarak ona parayla yardım etti, çünkü bakkaliye için bile parası yok. Savcılığa gideceğiz!