Kayıttan geldiği çalışanın çok kibar ve yetkin olduğu ortaya çıktı, gerekli tüm bilgileri erişilebilir ve anlaşılır bir şekilde sağladı. Hizmet düzeyine, özellikle müşterilere ve onların sorularına gösterdiği ilgiye hoş bir şekilde şaşırdım.
Tasarruf kartını çok severim. "Teşekkür ederim" programı satın alımlardan tasarruf etmenize yardımcı olur. Kartın çevrimiçi kaydı basit ve hızlıdır. Artı bakiye için yıllık% 3 faiz - hoş bir bonus.
Bana yardım eden çalışan Nadezhda D.'ye (maalesef soyadını unuttum) kişisel teşekkürlerimi ifade etmek isterim. çok duyarlı ve sabırlı. 5 numaralı işyeri. Tanrı size mutluluk ve bol şans versin. bir kez daha çok teşekkür ederim
Şubeye, süresi dolmuş sanal karttan kalan ve bir yıldan fazla süredir asılı olan etkin olmayan hesabı kapatmaya geldim ve kapatılmıyorlar ve bu çevrimiçi olarak yapılamıyor. 40 dakikadan fazla bekliyorum. 4 işten sadece 2'si çalışıyor ve bu Pazartesi günü .
Saçma.
Okumak için paraya ihtiyacımız vardı, krediyi ilk adımı attım. Her şeyi çabucak kaydettiler, para karta geldi. Şimdi sakince öğrenebilirim ve ailemi strese sokmayabilirim)
Burası kendinizi gerçekten önemli bir müşteri gibi hissedeceğiniz bir yer. Profesyonel hizmet, kişisel yaklaşım ve elverişli konumu, bu bankayı tüm finansal işlemleriniz için ideal bir seçim haline getirmektedir.
Yeni bir kart düzenlerken dikkatli olun. Çalışanlar, halihazırda bağlı olan ücretli hizmetler hakkında uyarıda bulunmazlar. Geçen ay SMS uyarısı için para yazdılar. Bir banka çalışanı bana bunu nasıl devre dışı bırakacağımı söyledi ve bunu karttan daha fazla ücret alınmayacağından emin olarak yaptım. Bu ay aynı hizmet için aynı tutarı geri çektiler. Bankayı aradım ve bana bunun bir önceki aya ait olduğunu açıkladılar, ama bu sefer kesinlikle hepsi bu. Toplamda, rıza göstermediğim bir hizmet için benden 8 ruble yazdılar. Başka bir bankada, karşılaştırma için, bir kart düzenlerken hemen bu tür şeylerden bahsedilirler. Bu muhtemelen kendime para ayırmamamın bir işaretidir, yoksa başka birine gider. Pekala, teşekkürler, çok anlaşılır bir şekilde...
Dairemde onarım yapacaktım, çeşitli bankalara baktım, Tasarruf Bankası'nda krediler için en karlı teklif olduğu ortaya çıktı, daha fazla bilgi edinmek için uğradım. Paranın doğrudan karta gelmesi çok uygundur, ancak karttan nakit çekmek için komisyon yoktur. Çevrimiçi kredinin nasıl düzenleneceğini anlattılar. Kibar ve yetkin personel. Teşekkür ederiz!
Son derece yavaş hizmet, işlerin yarısı boş. Müşteri hizmetlerine ayrılmış işyerlerindeki kişiler, müşteri hizmetlerine değil, çeşitli işlerle ilgilenmektedir. Servis süresi hafta içi öğleden sonra 1,5 saattir.
Vıp müşterilere çok iyi hizmet, anlaşılmaz herhangi bir durumda yardımcı olurlar. Döviz kurları diğer bankalara kıyasla çok fazla değildir, ancak bu çözülebilir
Harika bir banka, harika bir uygulama. Siz onlardan istemeseniz bile çalışanlar her zaman ziyaretçinin yardımına gelecektir. İçeri girmek her zaman güzeldir.
İyi banka, uygun hizmetler. Bu bölümde çok iyi personel var, müşterinin ihtiyaçlarını araştırıyorlar, tavsiye ve işle yardım ediyorlar. Oraya zevkle dönüyorum.
Banka, hizmetlerinden, müşterilere karşı tutumlarından (özellikle son zamanlarda) çok memnun, bekleme sürelerini azalttı. Personel müşteriye karşı çok güler yüzlü ve özenlidir.
Mükemmel hizmet. Her zaman hızlı servis, asla uzun süre beklemek zorunda kalmadım — en fazla 5 dakika. Personel kibardır, gerektiğinde yardım edecekler, kartlar ve faturalarla ilgili soruları cevaplayacaklar.
Dsa'nın gelişim departmanının kişisel yöneticisi Astakhova Natalya Yurievna sayesinde dikkat, profesyonellik, netlik ve iletişim için ifade etmek istiyorum. Minnettarlıkla Boyko L. N.
Banka, güç için sinirlerin test edilmesidir. Sürekli program güncellemeleri normal çalışmaya izin vermiyor. Güncellemeden sonra teknik desteğin yardımına ihtiyacımız var, başka bir şeyi nereye arayacağınız (bekleme süresi - ödemeler için banka günü sona erecek)... ve böylece bankada güler yüzlü hizmet var.
Orijinalini göster
1
Kurumun yanıtını göster
И
Иван Колоцевич
6. seviye şehir uzmanı
14 Ocak 2024
Bu bankanın hizmetlerinden çok memnunum! Hızlı ve uygun kredi kaydı (çevrimiçi), mükemmel çevrimiçi destek. Tavsiye ederim!
Birinci kat çalışanlarının mükemmel uzmanları, güler yüzlü ve güler yüzlü tutumları. İkincisi, kaba çalışanlarla karşılaşır. Şimdiye kadar sadece bir tane olması iyi bir şey...
Grodno'nun otomobil bayilerinden birinde oto aksesuarları satın almak için onlardan bir taksit kartı almak istedim. Onlar için zaten para vardı, sadece araba bayisi bu bankayla işbirliği yapıyordu ve bu aksesuarları Eğlence kartıyla onlardan yarım yıl faizsiz taksitle almak mümkündü. Bir sürü veri topladılar, sonucu bir hafta sonra bildireceklerini söylediler, sonuç olarak iki hafta sonra reddedilen bir sms geldi. Genel olarak, ben taksit kartlarının destekçisi değilim. Ancak aynı MTB bankasının kendisi arar ve onlardan Helva kartı almayı teklif eder. Böyle bir ilişkiden sonra, bu bankaya kara listemdeyim, ancak bu duruma kadar BTS-Sberbank şubelerinin hizmetlerine sık sık başvurdum. Bu bankayı kimseye tavsiye etmiyorum.
Emeklilik kartının kaybedilmesi konusuna döndüm.Böylesine kibar, saygılı, dengeli, yardımsever uzmanlar, çok yetkin .Size geldiğimde ayrılmak istemiyorum.Ve ayrılırken, İyilik ve Uyum Dünyasını ziyaret etmiş gibi hissediyorsunuz.Teşekkür ederim.