Telefonu güncelledim, mobil uygulama uçtu. 27.12'de Afimol Presnenskaya nabzı'ndaki Tasarruf ofisini ziyaret ettim.12, kaderin iradesiyle elektronik bilet beni müdür Anastasia Abramova'ya götürdü. Anastasia derhal soruma yardım etti, uygulamayı yükledi, nasıl girileceğini, neden bir banka kartına ihtiyaç duyulduğunu sordu, kredi kartından bahsetti (gerekmese de düşünmeyi duraklattım). Hayatının yarısından fazlasında insanlarla çalışan biri olarak Anastasia'nın cana yakınlığını not edebilirim. İnsanlarla çalışmanın ne kadar zor olduğunu anlayarak Anastasia'nın özenli tutumuna ve müşteri odaklılığına dikkat edeceğim! Sber'e ve ofis yönetimine bu tür yöneticiler için teşekkür ederim! Anastasia'ya kariyer basamaklarında büyüme ve gelişme diliyorum! ☘️