Tiyatro Drama Sanatları Okulu, Sukharevskaya metro istasyonuna sadece iki dakika uzaklıkta çok uygun bir konumdur. Burayı ilk kez ziyaret ettim ve bir kereden fazla memnuniyetle buraya geleceğim. 18 Aralık'ta Molière oyununu izledim.Doğaçlama" Performans, ara vermeden yaklaşık iki saat sürüyor. Ancak oyuncuların böyle bir oyunculuğu, şakaları, mizahı ve hatta izleyicilerin ilgisini çekmesiyle zaman fark edilmeden geçti. Ve hangi kıyafetler, saç modelleri! Oyuncular, bire bir, harika oynadılar! Oleg Malakhov hem yönetmen hem de başrol oyuncusu ve öğrencilerinin nasıl oynadıklarına bakılırsa yetenekli bir öğretmen de var. Bravo, bravo!
Salona girdik ve gösteri devam ediyor. Ama hayır, geç kalmadık. Sonuçta bu, gösterinin hazırlanmasıyla ilgili bir gösteri!
Ayrıca girişte ve gardıropta sizi karşılayacak olan tiyatronun kibar çalışanlarını da not etmek istiyorum.
Tiyatroya yaratıcı başarılar dilerim! Güzel akşam için teşekkürler.
İyi bir topluluk, hoş bir atmosfer.
Tiyatro deneyseldir, bu nedenle yapımların seviyesi ve tarzı farklıdır. Kendiniz için bir oyun seçmek önemlidir. Örneğin, "Ciddi olmanın ne kadar önemli olduğunu" seviyorum (alkışlara bakılırsa, yalnız ben değil).
Ayrı ayrı, tiyatro alanı ile mükemmel çalışmayı kutlayacağım.
Salonun duvarları sergilerle dolu.
Gösteri perdenin kaldırılmasıyla başlamıyor (yok), ancak misafirlerin oturması sırasında oynanan ve gelecekteki eylemin tonunu belirleyen komik sahnelerle başlıyor (örneğin, hizmetçiler bulaşıkları tamir ettiriyor veya zemini komik bir şekilde süpürüyor).
Ara dönemde, oyundaki karakterlerin müzikal sayıları veya Fransız ekmeğini ve tereyağını tatmak gibi komik olaylar gerçekleşir ("Ciddi olmanın önemi" nin şakacı-ilkel büyük sosyal tonuna mükemmel uyum sağlar).
12/05/2024 tarihinde kız arkadaşımızı SHDI'DA (Dramatik Sanatlar Okulu) ziyaret ettik. Bina, Moskova'nın tarihi caddelerinden biri olan Sretenka'da yer almaktadır ve modern olmasına rağmen sokağın mimari topluluğuna mükemmel bir şekilde yerleştirilmiştir. İçeride, sanki yüksek tavanlı, güzel köprülü geçitlere, onu şık ve unutulmaz kılan çok sayıda pencereye sahip tuhaf işlevsel alanlara ayrıymış gibi görünüyor.
Oyun Parkı sahnesinde Vassa Zheleznova'ya (ikinci baskı) baktık ve biz sadece seyirci değildik, Khrepov-Zheleznov'ların büyük evinde misafir olduk, çünkü bu odada gerçek anlamıyla sahne kavramı yok. Sanatçılar ve seyirciler birbirinden kol mesafesindeler, bu büyük bir artı, sanki bu ailenin hayatını içeriden izliyormuşsunuz ve kendinizi aile buluşmalarına dahil ediyormuş gibi hissediyorsunuz.
Vassa (Lyudmila Drebneva) 20. yüzyılın başlarında demir bir hanımefendi, otoriter bir kadın, genellikle kaba. Ancak hayatında birçok sıkıntıya katlanan o, her birinin sorumluluğunu üstlenmekten korkmadı. ailesinin üyeleri, onun koruyucusu, yoksulluktan, utançtan ve gelecekteki dış koşullardan koruyucu olmak. Lyudmila Drebneva tüm bunları sonuna kadar aktarmayı başardı.
Oyunun konusu klasiktir, ikinci revizyon, Vassa'nın kayınbiraderi Rachel'ın somutlaştırdığı daha devrimci motiflere sahip olmasıyla ayırt edilir, ancak oyun boyunca kız arkadaşımız ve sempatimiz, aileden daha değerli hiçbir şeyin olmadığını kanıtlayan Vassa'nın yanındaydı.
Igor Yatsko'nun harika yönetmenlik ve oyunculuk çalışmaları (kahramanın kocası Sergei'yi oynuyor). Oyunun tuvaline çok fazla müzik getirdi: hem halk şarkıları, hem de içki ve Çingene şarkıları (bu çok renkli olarak algılandı) ve piyanoda klasik eserlerin icrası.
Eve dönüş yolculuğu boyunca gördüklerimizi tartıştık, Vassa'dan zamanımızda yaşayan bir kadın olarak bahsettik, bu da bu prodüksiyonun belirlediği hedefe ulaşıldığı anlamına geliyor, performans kesinlikle modern, aynı nefeste görünüyor, ruha batıyor.
Irina , Elena