Çok iyi bir konum: yakınlarda kafeler, dükkanlar ve 5-30 dakika uzaklıktaki tüm ilgi çekici yerler var: Mısır Çarşısı, Kapalıçarşı, bir günlük Kilise, Sultanahmet Camii vb. Yakınlarda (10 dakika) otobüs deposu var. Metroya bakmadım. Söyleyemem.
Nüans: Taksiler otele ulaşmıyor. Yakındaki bir caddeye ekilirler. Yol trafiğinin bir özelliği.
Otelin içi çok güzel, dışarıda bunun ne olduğunu bilmiyorsanız geçeceksiniz
Yerinde nakit de dahil olmak üzere ödeme yapmak uygundur. İstanbul'a varışta havaalanında rezervasyon yaptırdık. Yakınlarda bir döviz bürosu var (büyük bir komisyon olmasına rağmen). Herhangi bir bankada değiştirmek daha karlı olacak, burada da birçoğu var. Sadece biraz geçelim.
Personel çok cana yakın. Asansördeki düğmeye basıyorlar. Temizlikçiyle anlaştılar. Bir gün temizlememeleri istendi, ancak havluları ve suyu değiştirdiler. Genel olarak Rusça'yı anlıyorlar. İngilizcede mükemmel.
Odalar yorgun değil. Onarımların dün yapılmadığı, yüz yıl önce de yapılmadığı görülüyor. Havlular normdur. Su iyi gider. «Banyo seti" sunuyorlar. Her gün temizlik yapıyor. Ek olarak, öğle yemeğinde hala odadaysanız, çayı, kahveyi şekerle güncelleme teklifiyle çalacaklar. Prensip olarak, odalar ve otel rezervasyon ve sitedeki fotoğraflara karşılık gelir.
Katta bir restoran var. Yüksek puan alan. Ve manzaralı ve lezzetli mutfaklı gerçekten çok güzel bir restoran. Salon Şubat ayında bile dolu. Fiyat etiketi İstanbul ortalamasının üzerindedir.
Açık büfe kahvaltılar da burada yapılmaktadır. Lezzetli. Yeterince iyi bir seçim. Günden güne neredeyse değişmeden. Çok az meyve vardı. Mağazalarda bol olduğu için şaşırdım.
Martılar pencerenin dışında uçuyor. Güvenle bir pencere açabilir veya personelden onları beslemelerini isteyebilirsiniz. Ya da sadece izlemek için.
Nüans: Kahvaltının bitiminden 30 dakika önce dışarı atılmazlar, ancak salonu temizlemeye başlarlar. Çünkü öğleden sonra bir restoran gibi açılıyor.
Pek hoş değil. Sabah 9: 30'da kahvaltıya gitmek çok erken değil ve huzur içinde oturabilirsiniz.
Tavsiye ederim. Özellikle İstanbul'da veya Fatih bölgesinde olmasaydık.
İyi günler. 20 yıldır ilk seyahatimde otel hakkında olumsuz bir inceleme yazıyorum. Sirkeci İstanbul Best Hotel'den Seher web sitesinde olumlu eleştiriler almayı umuyordum Booking.com 8-12 Mart 2021 tarihleri arasında Booking aracılığıyla 4 gece için otel rezervasyonu yaptım. Otel, günde 43 Euro depozito çekmiştir. Otele geldik, İstanbul'un başlıca turistik yerlerine yürüme mesafesinde ve Boğaz'a 5 dakikalık yürüme mesafesinde olduğu için yeri çok beğendik. Resepsiyonda ilk bakışta dost canlısı personel tarafından karşılandık. İlkini hemen 4 gece için ödediğim iki büyük hata yaptım, ikincisini hemen gidip otel odasını kontrol etmedim. Genelde tüm ülkelerde bunu yapıyorum. Türkiye'de 3 * seviyesi Avrupa'dakinden çok daha düşüktür, bu nedenle bu otel tipini çok dikkatli seçmeniz gerekir. Türkiye'de size en az 4 yıldızlı bir otel seçmenizi ve check-in sırasında yine de odaları kontrol etmenizi öneririm. Odaya çıktığımda, Rezervasyon sırasında belirtilen belirtilen parametrelere boyut olarak uymadığını gördüm, ayrıca odada 3 kişi için gerekli nevresimler eksikti. Odada sandalye yoktu, banyoda ayna yoktu, saç kurutma makinesi çalışmıyordu ve duş başlığı tutucu kırılmıştı. Ama bu yaşanabilirdi. Akşam otele döndüğümde, otelin bir yastık ve sandalye getirme isteklerime karşı görmezden geldiğimi keşfettim. En "neşeli" bizi önümüzde bekliyordu yatmadan önce battaniyeyi atar atmaz tüm yatağın karıncalarla dolu olduğunu gördük. Tarifi otel müdürüne verdim, bu onun için habermiş gibi davrandı. Numara değişikliği konusunda zar zor anlaşabildim ama o da böceklerle birlikteydi. En şaşırtıcı şey, Covidnom katında bize yedek oda verilmesiydi. Geceyi bu odada geçirmekten başka bir şeyimiz kalmadı. Yarın otelden ayrılacağımız resepsiyon personeline bilgi verdim ve her şeyin normal olacağını onayladığım 3 gece için geri ödeme talep ettim. Sabah, 3 gece boyunca parayı iade etme isteğime göre otel beni reddetti, başlangıçta bunun dün yapılması gerektiğini söylediler, sonra paranın bankaya gelmediğini ve paranın bir hafta içinde bana iade edileceğini söylediler. Yemin etmenin faydasız olduğunu ve para kaybetmek istemediğimi de fark ettim, numarayı değiştirmeyi kabul ettim. Bize eskisinden biraz daha büyük bir numara verildi. Ancak asıl sorun kaldı banyoda ayna yoktu, saç kurutma makinesi ve duş tutucusu çalışmıyordu. Ailemiz için Sirkeci Istambul Best Hotel'de 4 gece kalmak korku filmi gibiydi. Biz seçici insan olmadığımızı söyleyebilirim, ancak odanın özellikleri ve çalışmayan cihazlarla ilgili aldatmacaya ek olarak, odada böceklerin varlığı çok fazla olduğunu düşünüyorum. Benim için beklenmedik hale geldi ve Booking'in yardım taleplerime henüz siteyle ilgilenmeyeceğim gibi tepki göstermeyeceğim. Bu nedenle Sirkeci İstanbul Oteli'ne seyahat etmenizi tavsiye etmiyorum
En iyi Otel Eğer tatilinizi mahvetmek istemiyorsanız!!!
Konumu tek kelimeyle harika! Sana iniş ve çıkış yok, her şey eşit. Tramvay, feribotlar, metro yakındadır. Topkapı Sarayı ve bitişiğindeki her şey 100 metre uzaklıktadır. Yıldızı doğrudan yataktaki odadaki karıncalar için çıkardım. Numarayı hemen değiştirdik ve yukarıdaki sınıfa geçtik. Boğaz'ın ve karıncaların sadece banyoda bir manzarası vardı. Temizlik göze batmayan, ancak 3 yıldızdan ne alacağınız bu nedenle normaldir. Kahvaltıda doyurursunuz, ancak gastronomik coşku olmadan - ardından Lübnan restoranlarına, Türk restoranlarına da bazen bu tür kahvaltılar servis edilir. Oraya gittik ve gittik. Çok cana yakın alıcılar. Genel olarak, ucuza temiz çamaşırların üzerinde uyumak için bir yere ihtiyacımız vardı - yer mükemmel! Fotoğrafta pencereden bir görünüm var.