Ürün yelpazesi için +5
Hizmet başına -5 (bu noktada)
Hizmetin daha kötü bir yer olmadığına dair ağ liderliğinin dikkatini çekmek isterim. Satıcı, kasada hesaplanırken cep telefonuyla kişisel işleriyle konuşuyor ya da başka bir zaman mağazanın verandasında sigara içiyor, ancak bugün korkunç bir olay oldu (4 Mart 19: 50, kameralara bakın: sırada 15 kişi var, bir bilet gişesi çalışıyor (akşam!), ikinci satıcı birincinin yanına oturur, telefonunu çıkarır ve sosyal olarak saygısız olur.ağlar, ya da haberler. İkinci kasayı açmak için kuyruğun farkına varmak sadece görmezden gelmektir.
Bunu en son 90'lı yıllarda gördüm. Çok üzgünüm. İçecek seçiminde her şey sınıftır, ama belki Tolbukhin'e benzer bir zincir mağazaya gideceğim, sanırım hangisini biliyorsunuz.