Hizmet seviyesinin piyasadaki büyükannelerinkine benzer olduğunu söylemek istiyorum. Size bir örnek vereceğim, çok aşağılayıcı bir tonda «Ale, Aile ve Sağlık" cevabını aldığım aradım. Yine de «İyi günler/akşamlar" olmalı. Aile ve Sağlık Tıp Merkezi. Yönetici. Size nasıl yardımcı olabilirim?» . Sonraki, dermatoloğa kaydı sordum, buna da «ay sonuna kadar kayıt yok» şeklinde bir cevap aldım. Tamam, anlıyorum ama beni geri aramam, bekleme listesine eklemem vb. Teklif edilmediler. Bu, müşterinin size bir kereden fazla geri dönmesi için yapılır. Size döndü, bu yüzden güveniyor ve böyle bir ilişkiden sonra istemiyorum. Bunun hala ücretli bir merkez olduğu, para ödeyen müşterilerin size geldiği ve bu para için onları baştan ayağa yalamanız, gülümsemeniz, rahatlık, atmosfer yaratmanız ve mümkün olduğunca özenle çevrelemeniz gerektiği unutulmamalıdır. Yoksa şehirdeki tek merkez sizseniz müşterilere bu şekilde davranabileceğinizi mi düşünüyorsunuz? Boşuna.