Merhaba! Benim durumum en iyilerden biri değil! Haziran ayında evde taksi şoförüyle konuşurken taksiyi aradım ve onu bekleyeceğimi söyledim... Çantaları çıkarıyorum ve kapının yanında bir araba var ve bana belirtilen adrese gidip gitmem gerekip gerekmediğini soruyor!? Diyorum ki evet, bu adrese gidiyorum. ...Oturun, ben oturdum ve gittim... Yolda o taksi şoförü beni aradı ve geldiğini söyledi...Ama ben çoktan gittim... Ve burada bir taksiye ihtiyacım vardı ve artık onu arayamam!?🤔Hesabımda borç olduğu ortaya çıkıyor... Ne korkusundan? Çocuklar! Eğer bir memurunuz varsa, bunu söylemek ne kadar yumuşak olursa, dulavratotu, o zaman bununla benim alakam var!!??Клиенту Müşteri daha çabuk ayrılacak ve siz parayı alacaksınız! Hiçbir şey ödemeyeceğim, bu memurun bir gafıdır! Bir adrese 2 taksi vermemeliydim!!! Şimdi numarayı değiştirmemiz gerekecek...
Hayatım! Bugün taksi rezervasyonu yaptım, gelmedik. Yorumları okumak için geldim....Peki bunu neden daha önce yapmadım. İstasyona ya da havaalanına gitmemem iyi, yoksa eğlenceli olurdu. " Ama benim için bir gizem, o zaman ne pahasına olursa olsun nasıl gelişiyorlar? Bunu anlamamız gerekiyor, çünkü nedense soyadı, adı, patronimikleri soruyorlar. Sonra siparişi iki kez onayladım ve numaralara baktığımda Lucy'lerinden gelen ilk aramanın hiç işe yaramadığı ortaya çıktı, ikincisi Tyumen'den, üçüncüsü Kemerov'dan ve ben Novosibirsk'teyim!!!!! Bunu kesinlikle anlayacağım ve başkalarına buna dikkat etmelerini tavsiye ederim. Belki taksi kılığına girmiş bir sol kızları vardır?
Bu ofisle iletişimimin tarihi, bir tatil romantizmi kadar canlı ve kısaydı. Bunun uzun bir ilişki olacağı umulsa da. Kader değil...Kargoyu ayda birkaç kez Sdek'ten, Pervomayskaya 1 caddesi'nden Ana Postaneye, Pervomayskaya 28 Caddesi'ne taşımaya ihtiyacım var. Kutu 100x60x60 cm, 18 kg. Bir istasyon vagonuna veya minivana ihtiyacınız var. Arabamı değiştirdim ve taksi sipariş etmeye karar verdim. Seçim bu şirkete düştü, markaları altında bu tür arabaları yediğini gördüm. Çağrı - bir kadının sesi cevap veriyor...Diyelim ki, bir öğrenci yurdunda tipik bir nöbetçi. Pekala, ben de Belmondo değilim) Önceden sipariş veremezsiniz - cevap. Anlıyorum, yoldaki insanlar. Bir saat sonra Sdek'e geldim, tekrar ararım. Ve bana soruyorlar - NEDEN ÖNCEDEN SİPARİŞ VERMEDİNİZ??? Tuhaf biriyle iletişim kurduğumdan şüphelenmeye başlıyorum. Arabayı sipariş etmeye çalışıyorum, adresi veriyorum, SDEK ofisini gösteriyorum. "Nöbetçi" girişi belirtmeyi gerektirir. Ona bunun sokağın tarafı olduğunu, giriş yolu olmadığını, ofisler, hizmetler olduğunu açıklıyorum...Ben burada duruyorum, sonunda yolun kenarında ruami sallıyorum. Anlamıyor...Girişe ihtiyacı var! Tamam, ona daha açık olması için daha sonra şoförle iletişime geçmenizi öneririm. HAYIR - iletişim sadece benim aracılığımla! Pekala, hadi arabayı sipariş edelim... Ve burada - hayır, başkalarını arayın, telefonu kapatır. Perde, ayrılın) Zamanımızda böyle bir "hizmet" olduğunu hayal bile edemezdim. Ve bu tür "nöbetçilerin" müşterilerle bu kadar kaba bir şekilde iletişim kurduğunu. Ve genel olarak, bu işte bu kadar kibar olmayan insanlar çalışıyor, değer yargım için özür dilerim) Bu tür insanlara hızlı bir unutkanlık diliyorum...Amen!