Korkunç ve dokunaklı insanlar burada çalışıyor)
01/01/2025 tarihinde taksi sipariş ettim, arabayı arayacaklarını ve geri arayacaklarını söylediler. Bir süre sonra arabayı buldular ve arabanın numarasını söyleyerek geri aradılar, şoför neredeyse hemen bizimle iletişime geçti ve yolculuğun alakalı olup olmadığını sordu, ancak o sırada artık alakalı değildi ve bu nedenle siparişi iptal ettik. Sonuç olarak - cevap verirlerse hemen sıfırladıkları anlaşılmaz 7 numaradan bahsetmeye başladılar), Kırgınların bombardıman uçağını sipariş ettikleri ve ağladıkları açıktır
Sonuçlara varın, buradaki incelemelere kesinlikle yalan söylemiyorlar - normal bir şehirde böyle bir taksiye yer yok)
Sabah (7.30 civarında) 5.07 saatinde 18.15 için sevk görevlisine bir sipariş bıraktım, 18.05'te bir telesekreter benimle iletişime geçerek, siparişin sevk memuru aracılığıyla önceden verildiği göz önüne alındığında, bugüne kadar hiçbir araç bulunmadığına dair bir cevap verdi.
tren , hizmetiniz sayesinde neredeyse treni kaçırıyordum! Geçen araçlarla oraya gitmek zorunda kaldım!
Dağıtımcıların çalışmalarını kurun veya yalnızca uygulama aracılığıyla çalışın!
Bugün Maxim taksiyi aradı. Geziden sonra Gomel şehir sakinlerini 55 83 Kİ-3 numaralı devlet şoförüyle seyahat etmeye karşı uyarmak istiyorum. Saldırgan, dengesiz bir pislik. Hemen bağırmaya başladı ve onun için uygun olmayan bir çıkışa gittikleri için arabadan inmeyi talep etmeye başladı. Yolculuk boyunca bağırdı ve taciz etti. Ve ortaya çıktığı gibi, şehirde hiç gezinmiyor. 15 dakika boyunca belirtilen adresin etrafında dolaştım. Sağlık kaybını önlemek için hemen başka bir sürücüyü arayın. Bundan ne beklenebileceği bilinmiyor. Evet, oraya da getirmeyecek.
14.01.2024 Sabahı bir araba sipariş ettim. Bekleme süresi 7 dakikaydı. Varıştan 1 dakika önce 2. kattan inmeye başladım. Girişten çıktığımda sürücünün beklediği mesajı geldi ama etrafıma baktıktan sonra onun olmadığını anladım. Beklemeye başladım, çünkü bu taksi hizmetinde sürücüler genellikle gelmeden önce beklerler. 3 dakika bekledikten sonra şoförle geri arama yaparak iletişime geçmeye karar verdim. Bu arada, bana geldi, ama telin diğer ucunda sessiz kaldılar ve sonra telefonu kapattılar. Bundan sonra, iddiaya göre beni uzun süre bekledikleri için sipariş hemen sürücü tarafından iptal edildi. İşe geç kaldığım için başka bir taksinin hizmetlerini kullanmak zorunda kaldım. Destek için bir şikayet yazdım - bir cevap beklemedim, ancak kişisel telefonundan arayan ve bir tür hesaplaşma düzenlemeye çalışan beni hamil eden şoförden bir çağrı bekledim. Bunu desteklemek için ekledim, genel olarak hangi temelde numaramın sürücülere verildiğini söylüyorlar? Cevap gelmedi, ancak beni sistemden attılar ve operatöre ulaşmanın yanı sıra numaramdan tekrar giriş yapılamadı - sadece kara listeye alındım. Sadece iğrenç bir taksi. Bu şikayette durmayacağım ve bu zaten bir ilke meselesi olduğu için daha yüksek makamlarla iletişime geçeceğim.
Bugün Uritsky'den şehre işten izin isteyen annem için önceden bir taksi rezervasyonu yaptım. Belirlenen zamanda siparişi kendileri iptal ettiler ve daha sonra iddiaya göre her 10 dakikada bir araba arıyorlar. Sonuç olarak, kullandıkları başka hizmetler de var. Taksi Maxim servisi sıfırda!!! Uğraşmamak daha iyi!!!
Korkunç taksi. Arabayı kapıları getirmesi için aradım, kargo olduğunu belirttiler. 10 dakika beklemeleri söylendi. 20 dakika sonra bile kimse geri aramadı, araba olmadığını söylemedi. Kendileri yazdılar. Cevap verdiler: 7 dakika bekleyin. 20 dakika sonra kendileri tekrar aradılar. 17 dakika beklediklerini söylediler. Siparişi iptal ettim. Tüm kişisel meseleler bozuldu, insanlar sonunda bir saat beklediler
Maxim taksi hizmetinin iğrenç işi. Önemli hareketler değil, yalnızca arka bahçelerdeki yolculuklar onlara emanet edilebilir. Ertesi günün sabahı için bir gün önce taksi rezervasyonu yaptım. Yani 06.20. Siparişi kabul ettiler ve yolculuğun maliyetini 18.30 olarak belirlediler. Sabahları, belirlenen saatten 30 dakika önce, sürücü arar ve maliyeti 22 rubleye çıkarmayı teklif eder. Bu, onun için uzaklara gitmesi ve kimsenin yine de gitmeyeceği gerçeğiyle motive oluyor. Ve burası Gomel'e 12 km uzaklıktadır. Bu tür eylemleri şantaj olarak gördüm. Uygulama üzerinden tekrar sipariş vermeye çalıştım. Aynı şey tekrar oldu. Sürücünün yerinde olduğunu bildirmelerine rağmen. İnsanlar çalışmak ve para kazanmak istemiyorlarsa, neden bu fırsatı versinler? benimkiyle gittim. Eğer hiç yıldız koymasaydınız, bu doğru olurdu.
Dalsız taksi işi. Günde bir taksi sipariş ettim, operatörle tüm anları konuştuk. Sonuç olarak, taksi gelmedi, belirlenen zamanda taksi gelmedi, ancak siparişin sürücü tarafından iptal edildiği sms geldi. Sonuç olarak, neredeyse treni ve ardından uçağa geç kalıyordum. Ve durumun stresinin kendisi, tren istasyonuna nasıl gidileceğini bilmeden küçük çocuklar ve valizlerle yatarak geçiyor. Yandex taksisini kurtardım. Durumuma girdikten sonra, zengin adam bile şoförün iletmesine yardım etti. Kalkıştan 5 dakika önce onu destekleyerek trendeydik. Maxim taksisini kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Daha güvenilir ve şubeli taksiler var.
Ben de idareye şikayette bulundum. Öngörülen 15 günde bir cevap bekliyorum!
Günaydın...Maksim şirketine verilen hizmet için teşekkür etmek istiyorum...Ayrıca, Audi otomobilinin 66-17 numaralı devlet numarası ile Lena adında bir taksi şoförünü de not edin. Bir hafta önce 51 mikradan gitmek için taksi rezervasyonu yapıyordum. istasyona kadar..Taksi biraz erken bile zamanında geldi..Şoför Lena, büyük bagajımızın araca yerleştirilmesine yardım etti ve istasyona vardığınızda boşaltılmasına yardımcı oldu...Yol boyunca hoş bir iletişimle bizi eğlendirdi...Genel olarak, bazı olumlu duygular kaldı..Böyle daha fazla sürücü olurdu...
Orta ve uzun mesafeler için rakiplerden daha ucuzsa sık sık sipariş veririm. Sık sık ülkeye gidip geri döndüm - 35 km. Belirli bir süre için sipariş verdim, zamanında geldiler. Kulübeden ayrılmak özellikle uygundur.
Acilen ihtiyacınız varsa, bekleme hala Yandex taksisinden biraz daha fazladır. bazen yoğun saatlerde 15 dakika ve daha fazla beklemeniz gerekir
Bu taksiyi her zaman kullandım ve dün akşama kadar hiç sorun yaşamadım. Dün kız arkadaşımla şehirden eve gittim, yolculuk bitmeden parayı saydık, sürücüye verdik, arabadan inerken şoför ona ödeme yapmadığımızı haykırmaya başladı, ceplerimizi kontrol ettik ve ödemenin neredeyse yarısının nereye gittiğini tam tutarı verdiğimizi söyledik. bilmiyoruz. Şoför bize bağırmaya ve agresif davranmaya başladı, ellerini dağıtmaya başlayabileceğinden korktum, ona eksik olan miktarı verdik. Destek için yazdım ve hiçbir şey yazmadılar, özür dilediler ve hepsi bu, ama bu özürden bana kimse parayı iade etmeyecek ve onu hiçbir şekilde cezalandırmadılar. Sürücü tarafındaki iğrenç ve uygunsuz davranış tüm akşamı mahvetti. Ve evet, inceleme uğruna bir yıldız koymaya gerek olmasaydı, hiçbir şey koymazdım.
Yolculuktan 4 saat önce bir araba sipariş ettim. Belirlenen süreden on dakika önce robot, aracın bulunmadığını bildirdi. Acilen başka bir hizmeti kullanmak zorunda kaldım. Sevk memuru siparişimi bulamadı,ancak robot her beş dakikada bir arabanın arandığını bildirdi. Planladıkları yere yetişmek istiyorsanız, başka bir taksi kullanın, ancak Maxim'i değil.
Orijinalini göster · Русский
6
Kurumun yanıtını göster
Е
Екатерина Иванова
3. seviye şehir uzmanı
24 Ağustos 2024
Bir gün önceden sipariş verdim, şoför hoş, kibar, konuşkan. Zamanında geldim, teşekkürler. Ama siparişin fiyatı neden gerçek fiyattan farklı, en azından biraz! Öğrenmedim, aceleyle geldim!
Aşağıda bir işaret olmaması üzücü. Bu hizmetin cazibesini kendim hissettim. Müşteriden uzakta dururlar, taşınmazlar,......Çantalarımızla arabaya koşmamız mı gerekiyor? Asla uzaoa değil ( Korkunç, her şeye sahibim.
Yorum bırakmak için bir yıldız koymak gerekmeseydi, ben bir tane bile koymazdım. 2 saat önce bir taksi sipariş ettim, sonunda belirlenen saatten 10 dakika önce telesekreter beni arayıp arabanın henüz çıkmadığını söylüyor. Memurla konuşmak için tekrar aramaya karar verdim ama telesekreter bana cevap verdi ve arabanın arandığını söyledi. Memurla iletişime geçmek için başka bir telefondan aramak zorunda kaldım. Rehberlik numarasını sordum ama reddettiler, o zamana kadar her şey açık ve net bir şekilde söylenmesine rağmen onlara her şeyi söyleyebileceğimi söylediler ve yönetime kendileri verecekler. Fiyat nedeniyle gitmek istemediklerini anlıyorum, çünkü akşama kadar fiyat artıyor (6 ruble sipariş verirken, hiç gerçekleşmeyen yolculuk sırasında 8 ruble), ancak MÜŞTERİLERE VE mesleki ETİĞE saygı duymanız gerekiyor.
Korkunç, iki saat içinde taksi rezervasyonu yaptım, istasyona gideceğimi söyledim! Belirlenen saatten 10 dakika önce telefon ve robot, sürücünün henüz atanmadığını söylüyor.. Ve böylece 40 dakika içinde.. Bu şirkete kimseye tavsiye etmiyorum! Utanç ve utanç!
Korkunç hizmet! Birkaç saat içinde köpeği veterinere götürmek için sipariş verdim! Bana hayvanı taşıyacak bir araba bulamadılar! Yardım eden diğer taşıyıcılarla iletişime geçmek zorunda kaldım!
Kızım akşam sabah 4'te taksi rezervasyonu yaptı
Sürücü siparişi doğruladı, saat 4: 43'te tren için istasyona gitmeniz gerekiyordu, Kostyukovka'dan istasyona giden yol en az 20 dakika sürüyor, sabah 4'te telesekreter aradı ve siparişi iptal etti
, Sormak istiyorum, bu kadar zeki olan, insanlara sunmamak için böyle bir hizmeti kim açtı, mantık nerede?, kimse bundan sorumlu olmadığından, herkese Gomel'in Maxim taksisini aramasını ve geldiğinde siparişi iptal etmesini öneriyorum!Ve bu tür birçok vaka var.Sonunda onu kapatın ve hepsi bu!!!!Maxim dışında bir yere gitmeyi planlıyorsanız, tavsiye etmiyorum!!!!Kızım trene yetişemedi ve Maxim taksisinden gelen bu sözler sayesinde bilet parasını kaybetti!!!Bundan sonra bir yıldız için bile üzülüyorum
Herkese iyi günler. Maxim bir gece önce taksiyi sipariş ettim, ertesi gün sabah erkenden tren istasyonuna gitmek gerekiyordu. Siparişi kabul ettiler. Sabah belirlenen saatte çocuk ve valizlerle birlikte girişe çıktık. Ve başladı.... Adresinizdeki araba henüz taşınmadı.... 1,3'e basın..... Panikliyorum!!! Treni beklemeyeceğim, geç kalıyorum! Sonuç olarak, taksi hiç gelmedi! Gözlerimin önünde gözyaşlarıyla komşuma bizi trene götürmesi için yalvardım. Soru- daha sonra onları yerine getirmezseniz neden sipariş alasınız? Durumlar farklı, böyle bir hizmet sayesinde treni kaçırırdım!!! Sonuç OLARAK - MAXİM TAKSİSİ GOMEL'DEKİ EN KÖTÜ TAKSİDİR!!! Kimseye tavsiye etmiyorum! Tanrı birisinin böyle bir durumda olmasını yasakladı, bu sadece dehşetti!
Saat 14.15'te taksi çağırdılar. Memur, taksinin bu zamana kadar geleceğini söyledi. Sonuç olarak, taksi 15 dakika erken geldi, beklemedi ve ayrıldı.
İkinci vaka, çocuğu okula bir hatta (okul evden 13 km uzakta) getirmek için 1 Eylül'de taksiye çağrıldığında oldu. Dışarı çıktık, bekledik ve sonra telesekreter aradı ve arabanın bulunamadığını söyledi, beklemek istemiyorsanız siparişi iptal edin. Sonunda yarım saat içinde dışarı çıkmamıza rağmen okula geç kaldık. Çocuk üzgün ve gergindi. Başka bir servisten taksi çağırırdık. Tavsiye etmiyorum.
Ayrılmadan bir saat önce taksi rezervasyonu yaptım. Doğru ayrılmadan 5 dakika önce geri aradım ve bana taksi bulunamadığını söylediler, tren istasyonuna gittim. Durumumu hayal edin. Böyle çalışmak mümkün mü?
Sabah yedide önceden bir taksi çağırdılar. Taksi hiç gelmedi. İkinci vakayı saat 13.30'da sipariş ettim. 15 dakika içinde telesekreter aradı ve yüz siparişin iptal edildiğini söylediler. Dehşet. Tavsiye etmiyorum.
Taksiyi bekliyorduk. Sürekli aradılar ve 7-10 dakika sonra geleceğini söylediler. Mümkün olan her yerde geç kaldık. Böylece 30 dakika bekledik. Sonuç olarak biziz. Beklemediler.
Zamanında yetişmek için akşam sabah 8'de bir taksi rezervasyonu yaptım. Siparişi kabul ettiler ve onayladılar. Sabah 8'de ararım, telesekreter sürücüyü aramaya devam ettiğini bildirir... Biraz sonra sürücüyü bulamayınca siparişin kendisi iptal edildi. Bu da ne böyle? Siparişi kabul ederseniz, yerine getirilmesini sağlayın! Sürücüler kendi başlarına gitmeye ya da gitmemeye karar verirler... Bu taksiye güven yok. Yoğun saatlerde arabayı aramak mümkün değildir. Fiyatlar düşük mü? Sürücüler bu fiyata gitmiyorsa işe yarar!
TAVSİYE ETMİYORUM! TAKSİ GÜVENİLİR DEĞİL.
İnsanlar !
Zaman, para ve sinirlerinizi boşa harcamayın !
Yaşlı bir adam, tren istasyonuna gitmek için birkaç saat önceden bir taksi rezervasyonu yaptırmıştı. Belirlenen zamanda gelmediler, geri aradılar - siparişin iptal edildiğini söylediler. Tamam, Yandex taksileri var - yardım ettiler. Aksi takdirde trene geç kalırdık. Sonuç olarak, bir sürü harcanan sinir var. Böyle bir durumda normal insanlar soruna bir çözüm sunardı, ancak bunlar basitçe "birleşti"
Dün akşam saat 18 civarında yürüyüşe çıktık. Yaya geçidine yaklaşırken yanlara baktık: sağda kimse yok, solda bir araba sürüyor, ilk bakışta yeterince uzakta. Yaya geçidi mükemmel bir şekilde aydınlatılmış, her iki tarafta uyuyanlarla donatılmıştır. Zaten neredeyse yaya trafiğinin ortasındaydık, bir araba hiç fren yapmadan büyük bir hızla uyuyana nasıl uçtu. Zıpladım, böylece bu yeni arabanın tüm süspansiyonuna muslukları var. Bu ceset muhtemelen son saniyede bizi fark etti, çünkü direksiyon simidini sola çektim, neredeyse yoldan çıkıyordum, bir şekilde bizi kandırdım ve daha da uçtum. Marka, Skoda gibi görünüyor. Devlet işaretleri 6653kı-3 veya 6353 olup olmadığıdır.
Asıl mesele bu.
Hız rejimi bozuldu,% 100. Işıklı geçişte iki yetişkini fark etmemek... Ve uyuyanların önünde fren yapmaya bile çalışmayın... Görme engelli insanları işe alıyor musunuz? Eğer öyleyse, bu yasal değildir, değilse, ekibinizde en az bir tane vardır. Ve otomobille olan ilişkiye gelince) onları bu şekilde yakalarlarsa değerlerini bile kullanmayacaklardır. Bu nedimeden öne geçmediğimiz için şanslıydık, durduk ve bir adım geri attık, elbette çok korktuk...
Bizim yerimizde, boyları daha kısa, boyutları daha küçük olan ve tehlike durumunda ataletle ondan ileriye doğru koşan çocuklar olsaydı, bir trajedi olurdu.
Gomel'de bu taksi seçeneğini nispeten yakın zamanda kullanıyorum - sadece birkaç aydır. Hemen her zaman ayrılmayı başardığımı ve bunun zevkime göre oldukça hızlı bir şekilde ortaya çıktığını belirtmek isterim.
Genellikle sabah işe gitmem gerektiğinde taksiyi ararım. En fazla 7 dakika içinde geliyorlar. Doğru, adresim öyle ki henüz hiçbir sürücü doğru gelmemiş, ancak kelimenin tam anlamıyla bir dönüşte yanılıyor, yani şahsen bu benim için herhangi bir öfkeye neden olmuyor - bunu zaten biliyorum ve arabayı çabucak buluyorum. Sürücüler genellikle özür diler ve evime tam olarak nasıl gitmeleri gerektiğini açıklarlar - açıklıyorum ama kızmıyorum - onlar da insandır ve bir şey bilmeyebilirler.
Sipariş verilemez. Ne telefonla ne de uygulamayla. Farklı günlerde 4 kez sipariş verdim. Her seferinde 20 dakika bekledim ve hiçbir sürücü siparişi kabul etmedi. Bir kez kabul ettiler ve kendileri iptal ettiler. Kabul edilmek için maliyeti artırdım - boşuna. Merkeze çok yakındı. Neden böyle bir hizmet belli değil. Tavsiye etmiyorum. Zaman ve sinir kaybı.
Saat 7.52'de taksiyi aradım. Kızımla saat 8.05'te dışarı çıktılar, taksi yok. Arıyorlar ve taksinin henüz ayrılmadığını söylüyorlar. Sonra arıyorlar ve taksinin geldiğini söylüyorlar. Daha fazlasını bekliyoruz. Saat 8.15 oldu. Tekrar arıyorlar ve taksiyi terk etmediğini söylüyorlar. Sonunda siparişi iptal ettim ve başka bir şirketi aradım. Bu hizmetten çok memnun değilim. Ve bu ilk kez değil, daha fazlasını aramayacağım.
Korneenko'nun sürücüsü Alexander'a güvenli, kibar bir sürüş için çok teşekkür ederim, her zaman çantaları taşımaya ve gerekirse beklemeye yardımcı olacaktır. Böyle daha fazla sürücü olurdu.
4 Ocak'ta saat 11.10'da taksi rezervasyonu yaptım. 30 dakika içinde taksi hiç gelmedi. Maxim uygulamasına göre taksi sipariş ettim. Başka bir telefonla da taksi çağırmaya çalıştım. Ancak kontrolörler bana bir sürücü araması yapıldığını söylediler. Taksi sadece 40 dakika sonra geldi. Sevk görevlisinin ve sürücülerin çok daha hızlı çalışmasını istiyorum. Ve bu kadar zaman beklemeniz gerekiyorsa, derhal rapor verin ve müşterileri uzun süre taksi sağlayamayacaklarını bilmeleri için bilgilendirin. Burada yine taksi hizmetini kullanmam gerekiyor, bu yüzden belirlenen saatte talep yerine gelmek için arabayı ne zaman arayacağımı bilmiyorum.
İşe gitmemiz gerekiyor, bir saat içinde taksiyi aradım!
Sonuç olarak, "sürücü arayışı" 45 dakikadır asılı duruyor!! Ve bu Gomel'in bir özelliği! Bu yoğun saat değil !! Sadece kimse sipariş almak istemiyor.
Bu ilk defa değil !
Maxim taksisiyle tatile, trene veya işe geç kalmanız garanti edilir!
Sabah taksi rezervasyonu yaptım, şoför yanından geçti. Telefonuma şimdi geleceğini söyledi. Coğrafi konumdayken, taksi 10 dakika sonra farklı bir adresteydi. Sürücünün kendisi siparişi otomatik olarak iptal etti) kaybedilen zaman....
İğrenç taksi. . Sipariş veriyorsun, normal bir günde bir saat bekliyorsun. 7 saat önceden ön sipariş verdim.kimse almadı bile. Bir kişi aciliyet nedeniyle geç kalırsa taksi yapılır. Bu korkunç bir şey
Çağrı merkezinin operatörü rotayı nasıl belirleyeceğini bilmiyordu, arabanın ne zaman olacağını söylemeden çok hızlı bir şekilde kapanmıştı, sonunda başka bir taksi sipariş etmek zorunda kaldım
11/11/21 g. Gomel şehrinde, 8, 5543KL-3 numaralı Inokorodnaya caddesinde, sürücü geri dönmeye başladı, bisikletçinin arkadan geldiğinden emin olamadı, hareket etmeye başladı ve neredeyse koşmaya başladı, krassovok'u bağladı, durdu ve özür dilemeye bile gelmedi, ne kadar kiralayabilir ve trafik kurallarını ihlal edebilirsiniz!!!Bu şirketin ruhsatından mahrum bırakılması gerekiyor, böylece böyle bir şey bir daha yaşanmasın.Trafik polisine zaten bir açıklama yazdım, ofise şikayet kitabı yazacağım.
Hizmete katlandım, fiyatlar hala normal, ancak sipariş edilen araba on dakika sonra bile zamanında gelmediğinde ciddi misiniz? Buna ek olarak, kısa sürede başka bir arabayı aramak gerçekçi değildir. Artık sipariş vermiyorum ve tavsiye etmeyeceğim.
Bunun için 5 üzerinden 2 çağrıda geldikleri iki yıldız var, geri kalanına cevap yok. Korkunç operatör, bu zamanlarda bunların nasıl çalışabileceği belli değil..
Orijinalini göster
4
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
7 Mart 2021
O kadar iğrenç ki, bir yıldız bile koymak üzücü.
Neredeyse 20 yıldır taksi kullanıyorum, nl böyle biriyle tanışmadım!
Mesele taksi olup olmadığı,Suaygırı"! İstedikleri yerden ve istedikleri zaman alacaklarından emin olabiliyorduk, ancak farklı olanlarla nasıl birleştiklerinden emin olabilirdik.... HER şey gitti!
Taksilerin hizmetlerini kullanmaya başladım, Maxim ". Bu berbat! Ya gelmeyecekler, hatta aramayacaklar, sonra 40 dakika veya daha fazla sonra geleceklerine söz veriyorlar, sonra geri aramıyorlar ve gelmiyorlar, sonra 10 dakika sonra geleceklerine söz veriyorlar, sonra terbiyeli bir şekilde geliyorlar.
Ama son kez öldürdüm!
Başka bir şehre gitmeliydim ama kendimi kötü hissediyordum, taksi çağırmak zorunda kaldım. Vermeliyim, vaat edilen zamanda geldim, çabuk. Ama! Ödeme için 50 ruble verdim, çünkü gerçekten oldu, her biri 50 ruble olan sadece üç fatura vardı. ve cebinizde 30 kopek (şimdi 50 ruble nedir? Mağazaya bir gezi bile yeterli olmayacak, yasaya göre mal / hizmet satıcısının değişiklik yapması veya değişiklik yapması ve alıcıya / tüketiciye vermesi için önlemler alması gerekiyor) ve teslim olmak yerine hakaretler ve tehditler düştü! Aynı zamanda benim 50 ruble. onunla kalmaya devam etti. Ve bu, her zaman 5 ruble ödeme miktarıyla olmama rağmen. 2 ruble bahşiş veriyorum. Değiştirmek için tüm istasyonun etrafından dolaşmak zorunda kaldım (diğer 50 ruble). Aynı 50 ruble. sürücüde kaldı. Temelde kuruşa kadar teslim olmayı talep etti, buna cevaben şoför küfürle bağırmaya devam etti ve özellikle kapıyı aniden açtı ve yanımda bulunan engelli kişiye vurdu.
Ödediğim ve ona ait olan 50 ruble ve sonunda ödediğim diğer 50 ruble'den teslimiyetimi parmak izleriyle saklayacağım.
Memurlarla olay hakkında konuşmak işe yaramaz. Ona 50 rublenin tamamını vermeleri için yardım ettiler! Yolculuğun fiyatı 5 rubleden az olduğunda!
,,MÜKEMMEL" HİZMET! SÖYLENECEK BİR ŞEY YOK!
Bundan önce taksi hizmetlerini iki kez kullandım,Yandex ". Hiçbir sorun yaşanmadı. Ve teslimiyet vardı ve gerekirse rota değiştirildiler ve iş için koşarken beklediler. Rotayı da sorunsuz bir şekilde uzatmak daha gerekiyordu. Hatta cüzdanının peşinden koştum, şoför bekledi ve kibarca davrandı.
Ve ,,Maksimumda, " şimdi asla taksi sipariş etmeyeceğim. Gelmedikten ve hayal kırıklığına uğratmadıktan sonra yemin ettim, ama bugün aramak için can atıyordum. Şimdi kesinlikle hiçbir şey için! Ve herkese tavsiye edeceğim! Yine de herkes bana Yandex'i tavsiye etti ve ben geçişte atları değiştirmek istemedim. Ancak Maxim'inki gibi atlar artık kesinlikle gereksizdir!
PS Kimin ihtiyacı varsa, içine oturmamaları için arabanın numarasını verebilirim, çünkü orada çok az su var!!! , ki bu yaya olarak bundan daha iyidir!!!
Zaten bir kez daha, sabahları ,Maxi" kesinlikle aramamalısın! Bana getirme, Tanrım!
Ugh! Ugh! Ugh!
VE NEDEN SÜRÜCÜ MASKESİZ???!!!?!?
Ülkede MASKE REJİMİ RESMİ OLARAK YÜRÜRLÜKTE!