Ustalar iyidir, her şey konuyla ilgilidir: hızlı ve somut. Benim isteğim üzerine sorun acilen çözüldü, bu yüzden onlara çok teşekkür ederim. Yüz yüze düzeni sevindim. Her şey temizlendi, temizlik. Gelmek güzeldi. Size başarılar!
Bir defaydı ama her şeyi beğendim. Cana yakın alıcı, her küçük şeyi aradı, açıkladı. Yedek parçaları önceden sipariş ettiler, bu yüzden arabayı sürdüğümde sadece onları koymak zorunda kaldık. Sabah 9'da sürdüm, 15'te aldım. Fiyatlar için de çok pahalı değil
09/25/2023 tarihinde başka bir şehirden geldik ve her şeyin meşgul olduğu aramadıkları fren balatalarının acil bir şekilde değiştirilmesi gerekiyordu. Skoda Service'in yöneticileri, tıkanıklığa rağmen pozisyona girdiler ve kaliperleri balataların değiştirilmesiyle 2 saat içinde onardılar. Devam eden çalışmalar listesine göre sürekli arandılar ve üzerinde anlaştılar. Pedler ve kılavuzlar da mağazadan kendileri teslim edildi. İşlerini çok profesyonelce ve ucuza yaptılar.
Bu hizmetteki değişikliklere şaşırdım. 8 yıldır hizmet başarısız olduktan sonra ziyaret etmedim ama sonra garajın yanında olduğu için tekrar uğradım. Ben de beğendim. Teşekkürler.
Çok kötü. Servis istasyonunun güzel görünümünün arkasında yararlı bir şey yok. Onarımlar gereksiz yere uzun süre yapılır. Fiyatlar yüksek. Doğru teşhis yapamıyorlar, üniteyi değiştirmeye çalışıyorlar ve tamir etmiyorlar. Müşterilere karşı tutum yoktur. Bu istasyona asla gitmeyeceğim. Bu servis istasyonu hakkındaki tüm olumlu yorumlar, çalışanların kendileri tarafından yazılmış gibi geliyor) Saçma. Boşanma tamamlandı. Değişin.
Nissan Almera Tino'nun Arabası
Yöneticiye, arabanın başlamayacağı (sorunu çözeceği) ve pili şarj etmeniz gerektiği söylendi.
Sipariş alma yöneticisi korkunç çalışıyor. (daha sonra açıklayacağım)
Usta benzin pompasını değiştirdi (tamam) ,
Ancak bataryayı şarj etmeye kayıtsız davrandım - bataryayı şarj etmedim (bu siparişte belirtilmiş olmasına rağmen).
Evet, ayrıca akünün benim için çalışmadığını iddia etti.
Arabayı şarj cihazından bana çalıştırdı. (örneğin - akünüzle kendiniz başa çıkın)
Jeneratörden en azından bataryayı şarj etmek için özel olarak 40 km sürdüm ve bakın... Görünüşe göre arabam aküden sorunsuz çalışıyor ve o öldürülmedi.
Ancak Yönetici bana işin yapılmadan önce maliyetinin fiyatını açıklamadı.
Sadece gerçeğin önüne koydum, arabanız hazır... "Bu sadece bizim için böyle bir fiyat var.." 80 ruble Yakışıklı!
Ve bu fiyatın nelerden oluştuğuna dair bir konuşma gezisi başladı...
En ilginç şey, aniden bana% 10 indirim vermeleri ve fiyatın sorunsuz bir şekilde 62 rubleye düşmesidir.
Bana 10 dakikada yapılan 30 dakikaya kadar bilgisayar teşhisi çizdi (görünüşe göre burada ustaları için bilgisayarda solitaire oyununu açtılar) - 19,44 ruble
Böyle bir satır da ortaya çıktı - Sorun giderme -
(Bir gün önce ustaya giderdim ve arabada ne yaptığını sorardım - işte çıkardım, değiştirmem gerekiyor - benzin pompasına işaret ettim)
Görünüşe göre, şirketin karlılığı için çok az bilgisayar teşhisi var - sonuçta, bir arıza ortaya çıkarmıyor, sonuçta, bir şekilde mantıklı bir şekilde çalışmayı çağırmanız gerekiyor - + 19,44 ruble ve ayrıca 30 dakika daha "Sorun Giderme" maddesi için zaman harcaması
İşi yürüten yönetici ve usta ile birlikte işyerinin video kaydına bakardım, ancak zamanımı kaydederim - hesabım 2 kat daha azalırdı 100%
Benzin pompasının kendisinin değiştirilmesinin fiyatı 23, 33 ruble (yeterli)
Sonuç olarak: insanlar, işin maliyetini makul bir şekilde zamana göre fazla tahmin etmeyerek ve yapılmayan veya yapılmayanları çok daha az zaman harcayarak parayla yetiştirilirler.
Yöneticinizi değiştirin - sizinle müşterilerle nasıl çalışacağınızı bilmiyor - anlaşmıyor, fiyatları söylemiyor, telefonda asılı duruyor.