Piyasaya sürüldüğü yıl bir MacBook Pro 13 2010'um vardı. Doğal olarak çalışmayan bir durumda. Onları teşhis için getirdim. Teşhis bir ay sürdü. Bir ay sonra nihayet teşhisi "yaptılar" ve sorunun MUHTEMELEN köprüde olduğuna inanalım dediler. Telefonda bana 1500grn, yerinde 2500grn söylendi. Sayıları hangi tavandan alıyorlar bilmiyorum. Ama beni bekleyen bir sürpriz daha vardı! Hatta iki tane:
-İlki, izleme dörtgenimi benim için kırdılar ve şimdi üçüncü aydır onu bana geri vermelerini bekliyorum.
-ikincisi, hem ben hem de başka bir servis merkezinin çalışanları, cıvataların tamamen Macbook'umdan olmadığını keşfettiler, ancak apple teknolojisinde bu önemli!
Henüz daha vasıfsız bir servis merkezi görmediğimi söyleyebilirim, en azından bir Macbook'unuz varsa, onu oraya taşımanızı şiddetle tavsiye etmiyorum