En "zeki" kel olan, ısıtıcımın sorunuyla 5 günlük bir test için uğraşmaya çalışmadı, elektriklilik için bana ne kadar yakacağımızı söylediler.
Onu başka bir servise götürdüm, aldılar, potansiyel olarak sorunu önceden dile getirdiler! Onarımdan sonra sonucu kesinlikle iptal edeceğim. İncelemem boş olsun diye ve
Dizüstü bilgisayarı kahveye döktüm, çocuklara götürdüm, temizlediler, gün içinde kuruttular, 90 ruble ödedim, her şey çalışıyor, iletişimde hoş ve ruh halimi yükselttim)
Üçüncü kez basit bir sorunla uğraştım - dizüstü bilgisayardaki soğutucu çalışmıyor, en rahatsız edici anda aşırı ısınıyor ve kapanıyor. Soğutucu 1-1,5 yıl önce onlardan değişti. Ekim 2023'te yine onlara - soğutucunun her şeyi iyi temizlediklerini söylediler. 1,5 ay sonra tekrar aşırı ısınma oldu((( Ve şimdi en tatsız olanı! Onarım süresini belirlemek için Çarşamba günü önceden başvurdum, zaman pahalı. Perşembe günü dizüstü bilgisayarı verdim. Sessizlik...Cuma sessizlik...Cumartesi günü nasıl ve ne olduğunu bildireceklerine söz veriyorlar. Cumartesi sessizlik. Pazar günleri kapalı. Pazartesi - dizüstü bilgisayarım zaten ustanın masasında duruyor, harika! Ama...O yalnız, sadece iki eli var, falan filan... Salı - hazır değil. Çarşamba - ey tanrılar, o hazır. Ne kadar hazır - "soğutucunuz sizin için çalışıyor, her şeyi iyi yıkacağız." Verilere sahip olmalarına rağmen, bu dizüstü bilgisayarın soğutucu hatasıyla üçüncü kez kendilerine ulaştığı kaydedilmiştir. Sonuç olarak, Windows 10'u 2 saat içinde kurdum, soğutucuya dokunmadılar, hata ve aşırı ısınma kaldı. Ve bu 6 aldı !!! günler. Sonuçları kendiniz yapın....
Adam 100 ruble için boşandı. geçen yıl. Kahve makinesindeki kapuçinizatör çalışmadı. Teşhis olmadan hemen onarımın 100 rubleye mal olacağı açıklandı. Teşhis için verdiler. Temizlenmesi gerektiği, her şeyin çok tıkandığı ve temizliğin aynı 100 rubleye mal olacağı cevabı verildi. Bir hafta sonra uzun süre temizlediğini ve tüm solüsyonu aktardığını söyledi.
Eve getirdiler - kapuçinizatör hala çalışmıyor.
Geri götürdüler. Usta, kontaklar ayrıldığı için kaba daha fazla basmanız gerektiğini söyledi.
VE BU, ARIZANIN GERÇEK NEDENİYDİ. Şimdi köpüğün akması için kaba daha sert basıyorum. Ve oradaki hiçbir şeyi temizlemeye gerek yoktu!!!!!
Kapuçinizatör tıkanmış olsaydı, bir gecede çalışmayı bırakmazdı, ancak her seferinde daha az köpük verirdi.
2019'da burada iPhone 6s'deki pili değiştirdik: ertesi gün çok ucuz bir fiyata yaptılar, iş özenle yapıldı.
Bugün Huawei P8 lite'ın hoparlöründe zayıf işitme sorunu ile uğraştım, usta hemen sorunun hoparlörün tozlu olduğunu belirledi ve ücretsiz olarak temizledi! "Solak" için çok teşekkür ederim»!!
2 Aralık 2022'de eklendi
Üçüncü itiraz - sorun yine hızlı, verimli ve ucuz bir şekilde çözüldü! Bu hizmetle uğraşmak mümkün olduğunca keyifli!
Not: İncelememi reddeden insanlar- genel olarak ne yönlendiriyorsunuz?))) Kuruluşla ilgili şikayetleriniz varsa, buradaki olumlu onarım deneyimimin bununla ne ilgisi var?))) L- MANTIK
Birkaç yıl önce Bosch elektrikli süpürgeyi tamir ettiler - hala mükemmel çalışıyor. Şimdi kapsül kahve makinesini Krups'a verdiler, yaptılar ve sevincimin sınırı yok çünkü yenisini almak zorunda kalacağımı düşündüm
Telefondaki pili değiştiriyordum. Onarımlar birkaç gün ertelendi, ancak asıl mesele bu değil. Sonuç olarak, eski akümülatörün 5 yıl çalıştığı ve ancak bu süreden sonra değiştirilmeyi düşünmeye başladığı gerçeğidir. Buraya bana koyduğum yenisi, ücreti altı ay sonra eskisinden daha kötü tutuyor (lol'un yüzde 90'ında kapanıyor). Kesinlikle kullanılmış bir bok veya daha düşük kapasiteli / daha kötü kalitede bir pil koydular.
Her şeyin yolunda gittiğini düşündüğüm için 5 yıldızlı bir yorum vardı, dizüstü bilgisayarda ölen Wi-Fi'yi değiştirdiler, 2 hafta sonra yanlış olanı yüklediklerini fark ettim, doğru olanı değiştirmek için aradım. Benimle yapılan konuşmada, herhangi bir şey yapma isteksizliğiyle açık bir memnuniyetsizlik ifade edildi, ardından bana bunu bildirmeden kullanılmış bir şey kurdukları söylendi, bana bu konuda uyarıldıklarını söylediler, ama ben ya da karım bunu duymadı. İkinci el parçalar hakkında söylediklerine dair ses/video kaydı şeklinde kanıtları olması gerektiğini söyledi, buna karşılık sessizlik oldu. Buraya uygun görünen başka bir Wi-Fi modülüyle değiştirildik, sonuç olarak bu modül 1 ay 5 gün sonra geğirdim ve ben de bu şirkete veda ettim
Karıştırıcıyı Mogilev'in atölyesinde tamir ettim (Mayıs günü, 40).Hızlı ve verimli bir şekilde onarıldı.Kibar ve sabırlı tavrından memnun kaldım (onarım hakkında birçok soru sordum). Onarımların maliyeti de beklentilerimden daha azdı. Yani bir dilek var - hizmet kalitesi çıtasını düşürmemek!
Matrisi değiştirdiler, eski matrisi geri verdiler, onarımlar niteliksel olarak yapıldı, her yerden daha ucuz, yetkin uzmanlar, ileri teknoloji ekipmanlar, bunun tek bir dezavantajı var, matrisi değiştirirken dizüstü bilgisayarın gövdesi çizildi (çizik büyük olasılıkla bir tornavida eksi bir yıldızla oldukça derindir), onarımlar üç gün içinde yapıldı (bu, matrisin teslim edilmesini bekliyor). Kısacası, beğeniyorum, tavsiye ederim!
Yazılımı bir hafta içinde Havem'e yeniden yüklediler, yeniden yükledikten sonra bilgisayar başlamadı. Tekrarlanan onarımlar bir aydan fazla sürer, ustanın sadece vaatleri ve kahvaltıları vardır. Tavsiye etmiyorum.
TAVSİYE ETMİYORUM. Samsung televizyonu üç haftadır tamir altındaydı, usta katlanmak istedi. Sonunda onarımlara yardım edemeyeceğini söyledi. Alflab servis Merkezinde, 15 Mira Caddesi, onarımları iki günde hallettiler.
Orijinalini göster
4
Kurumun yanıtını göster
Finnuw
3. seviye şehir uzmanı
12 Mayıs 2021
iPhone'daki pilin değiştirilmesini açıklığa kavuşturmak için aradım, çalışan saygısızdı, teknik noktalara yönelemedi ve sorunu çözmeye hiç yardım etmek istemedi. İlk defa böyle ihmalkar bir tavırla karşılaştım.
Çalışanınız telefona bağırmaya başladıktan sonra sizinle konuşma arzum tamamen ortadan kalktı. Ama bu arada çok memnun olduğum rakiplerinize dönme arzum vardı. Rakipleriniz bana her şeyi mükemmel bir şekilde yaptılar ve kibarca «aptalca» konularda bile tavsiyelerde bulundular.
Müşterinin kendi korkularına sahip olması normaldir ve göreviniz, bu müşterinin parasını size vermesi ve müşterinin «aptalca» sorular sorduğunu telefona bağırmaması için onları açık ve sabırla ortadan kaldırmaktır.
* Sadakat: 0/5
• Profesyonellik: 0/5
Tavsiye etmiyorum.
Onlar kendi işlerinde profesyonel değiller!!!!Oyun konsolunu getirdim, test etmediler bile ve yakacak odunu söylediler, bir şakada olduğu gibi, garaja bir balon için tamir ettirdiler, bir şeyler kırılacak Tekrar garaja gidiyorum, neredeyse 400 ruble vuruyordum Bu hizmeti tavsiye etmiyorum
Güzel bir yer, telefonu kanalizasyon kapağına götürdüm (belli nedenlerden dolayı), hızlı bir şekilde tugayı aradılar, çabucak çıkardılar, sevinçlerin sınırı yoktu, ancak tüm servis merkezlerinde ona yardım edemeyeceklerini söylediler, ancak solak sadece sihir için bir yer, kurtarılabileceğini söylediler ve en kısa sürede geri yüklediler, çok teşekkür ederim, onu yüz kişi kurtarabileceğini düşünmedim, o yaşıyor, sen en iyisin😘😘))
Dizüstü bilgisayarı doldurdular, bu hizmete başvurdular, her şeyi hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar. Fiyat için de çok fazla ısırmıyor. Tekrar konuşacağız.
Bu ofisin çalışmasından son derece memnun değilim. LG TV'yi tamir ediyorlardı. Gerçekten yapmadılar. Onlardan sonra başka bir atölyede değiştirildiler.
İşin net bir şekilde yürütülmesi. Yetkin uzmanlar. Hızlı onarım süreleri.
Orijinalini göster
2
5
Kurumun yanıtını göster
Павел Дереповский
11. seviye şehir uzmanı
18 Nisan 2019
Kamera bir hafta yanlarında yattı ve sonra üzerlerine basılarak birkaç saat içinde yaptılar. Fiyat etiketi biraz yüksek. Şehirde ustaları hem hızlı hem de ucuza bulabilirsiniz.
iphone 6s. sular altında kaldı. başka bir servis ücreti değiştirdiğini söyledi. Solak bir adama getirdim. Uzun sürmelerine rağmen (2 hafta) yaptılar, 2 ay geçti - uçuş normal.