Sensör modülünde sorunlarla karşılaştım, uzun zamandır beni aldatmayacakları uygun bir servis merkezi arıyordum. Bir arkadaşım Robim Good'a tavsiyede bulundu, şimdi nedenini anladım. Oradaki tekniğe ne kadar özen gösterdiklerini beğendim ve profesyonelliklerinden şüphem yok. Onarımla mükemmel bir şekilde başa çıktılar, akıllı telefonu temizlediler, gerekli parçaları değiştirdiler. Fiyatları ve sipariş karşılama hızını beğendim. Tavsiye edeceğim.
»Kendi" servis merkezimi bulana kadar çok endişelendim. Çoğu zaman onarım fiyatları şişirilmiş görünüyordu ve son tarihler çok uzundu, onarım için gerekli parçalar olmayabilir ve hayal kırıklığımın zirvesi, telefonu tamir etmek yerine tamir için teslim ettikten sonra tamamen dolduğunda geldi. Forumlarda, bundan sonra iyi servis merkezleri hakkındaki yorumları okudum ve Robim Good ile iletişime geçmek istedim, birçoğu onu övdü. Ve performanslarındaki onarımlardan sonra nedenini anladım! Nomi İ182'yi birkaç gün içinde bana teslim ettiler. Kasa da klavyeyi değiştirdi, hasar nedeniyle arızalanan bazı parçalar da değiştirildi. Şimdi cihaz mükemmel çalışıyor. Tableti tamir için onlara götürmeyi bile düşünüyorum, orada tamamen estetik nedenlerle de olsa sensörü değiştirmenin zamanı geldi.
Gerekirse xiaomi telefonunu flaşla iletişime geçtim, onunla hiçbir şekilde başa çıkamadım. Neyse ki, Robim Good servis merkezindeki uzmanlar için bu zor olmadı ve uzun sürmedi. Bana verilen hizmetten memnunum. Başkalarına tavsiye edeceğim.
Robim Good servis merkezi ve yeni hizmetleri «acil onarım» olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Tatilden hemen önce Qumo Quest 507 telefonuma su döktüm. Doğal olarak, hemen bayıldı ve henüz kurtarılabileceğinden emin değildim. Sabah hemen akıllı telefonunu tamir için teslim etmek için Robim Good'a gittim. Akşama kadar sanki hiçbir şey olmamış gibi çalışıyordu. Takılmadım bile. Telefonu tamir ettikleri özenli ve özenli çalışanlar sayesinde tatile telefonla gittim. Böyle harika servis merkezlerinden daha fazlası olurdu!
Geçenlerde yeni bir Samsung galaxy S6 akıllı telefonuyla Robim Good'a buraya bir film yapıştırmak için geldim, aksi takdirde kendim her zamanki gibi baloncuklarla yapıştırırdım ve aynı zamanda sım kartı bir mikro sım'de eğitmem istendi. Her şeyi 15 dakikada hallettik! Memnunum, hiç pahalı olmadıklarını aldılar ve uzun süre beklemelerine bile gerek yoktu. Robim Good servis merkezini beğendim.
DOLANDIRICILAR ÇALIŞIYOR!!! İşi korkunç bir şekilde yapıyorlar. Üç ay içinde, bir arıza tespit etmedikleri, yedek parçaları sattıkları ve "artıkları" değerlerini geri ödemeden gönül rahatlığıyla iade ettikleri gibi değil. ŞİKAYET ve öneri kitaplarını aldılar: bir yılda 1 olumlu inceleme ve 20'den fazla olumsuz ve son derece olumsuz. Bir saat oturup ekipmanımızdan geriye kalanları yanımızda toplayıp toplarken insanlar daha geldi... ROBİM GOOD çalışanlarının adresine herkesten sadece olumsuzluk geldi. Yanımızda niteliksel olarak tamamlanan siparişler yoktu. İncelemeler ve internet, olumludan çok olumsuz buldu. Onarım için ekipmanı alan kız açıkça "yavaşlıyordu" ve daha önce müşterilere söylediklerini gözden kaçırdığı ve unuttuğu açıktı. Onlarla işbirliği yapan MERHABA için utanıyorum!!! Rakip olmadığımızı anlamak için ekipmanınızı tamir için teslim etmeden önce ÖNERİ VE şikayet kitaplarına bakmanız yeterlidir.
Orijinalini göster
İ
İsimsiz yorum
18 Mart 2017
Telefonu yaklaşık 5 gün yanımızda tuttuk, iddiaya göre tamir ettiler. Sonuç olarak, parayı söküp monte ettikleri için aldılar. Aynı sorunla başka bir merkeze döndüm. Çocuklar telefonun hiç açılmadığını söylediler
ahakha, robimgudalar hakkındaki övgüye değer yorumları okudu - temiz bir emir, bir keresinde onlara onarım için nokia'yı teslim etmiştim - bu bir çöplüktü - onu paylaştılar ve başlangıçta şart koştuklarının iki katını da satmak istediler, dolandırıcılar da onlar.