Bu durumla ilgili bir güncelleme yapıyorum. Hizmet kendini en iyi şekilde gösterdi: Birkaç gün sonra aradılar ve dizüstü bilgisayar kapağını değiştirmeyi teklif ettiler. Müşterilere karşı bu tutum için ustalara ve hizmete minnettarım, bu tür durumların olumsuz bir notla çözüldüğünü ve hizmet hakkında hoş bir izlenim bıraktığını görmek çok güzel
Dizüstü bilgisayarın gürültü sorunu ve aşırı ısınması ile servise ücretsiz bir «teşhis» için geldim, bu da usta Daniel'in kapalı cihazı ellerinde döndürmesinden ibaretti, «eh, muhtemelen termal macunun değiştirilmesi gerekiyor, 2990'a mal olacak» dedi. Dizüstü bilgisayarı bıraktım, eğer teşhis doğru değilse, onarım sürecinde gerçek nedeni öğreneceklerini veya tamir edeceklerini umarak.
Ertesi gün dizüstü bilgisayarı aldım ve evde üst kapaktaki bir çiziği fark ettim, açtım ve gürültü ve ısıtma sorununun hiçbir yere gitmediğini fark ettim. (Ayrıca güncelleme: Usta daha sonra gürültü sorununun ısınmadan değil, soğutucunun arızalanmasından kaynaklandığını açıkladı »
Servisle iletişime geçmeye başladım ve 3 saatlik denemelerden sonra onlara ulaşacak, telefonu ustabaşı Yegor aldı, o da çiziği incelemem için dizüstü bilgisayarı tekrar getirmemi önerdi ve eğer gerçekten orada üst kapağı değiştirdiyse.
Birkaç gün sonra dizüstü bilgisayarı servise getirdim, burada usta Daniel dizüstü bilgisayarı tekrar elimde döndürdü, bilgisayarı açtı dinledi, kartın ssd'sinden gelen gürültünün olduğunu söyledi, çiziğin fotoğrafını çekti, benimle iletişime geçecek olan Yegor'a bir fotoğraf göndereceğini söyledi ve sonra onunla bu sorunu çözeceğiz, iletişim kurmak için telefon numarasını bıraktım ve ayrıldım. Ve şimdi, bir hafta sonra kimse benimle iletişime geçmedi ve bugün saat 12: 25'ten günümüze (14: 55) başlayarak hizmete ulaşmaya yönelik başarısız girişimlere devam ediyorum.
Доброжелательный мастер (не запомнила имя😞), все четко, ясно обьяснил, качественно и быстро сделал (поменял экран телефона). К такому хочется обращаться в экстренных случаях, связанных с мобильными устройствами точно. Рекомендую!
Был 24.09 менял аккумулятор по состоянию на iPhone 11 вчера вечером 26 число телефон поймал черный экран при подключении зарядки и попытке включении загрузка останавливалась на яблоке почитал в поддержке по поводу этой ошибки были разные причины попробовал через iTunes восстановить телефон не увенчалось успехом сегодня сходил в другой сервисный центр где мне сразу сказали что аккумулятор не заряжает мне поставили новый аккумулятор теперь работает без замечаний , качество аккумулятора оставляет желать лучшего , меня очень расстроила данная франшиза