Грамотно организована работа центра по обслуживанию клиентов. От момента получения талона до приема специалистом прошло всего 30 секунд. Квалифицированно, аргументированно, четко и понятно специалист Корчагина Ольга Васильевна помогла решить вопрос оплаты лицевых счетов. Спасибо.
Вчера я посетила клиентской офис в г Грязовец. Там работают очень вежливые и отзывчивые сотрудники, помогли создать личный кабинет клиента, рассказали и показали как пользоваться. Также помогли оформить заявку на тех. присоединение на сайте ТП РФ.Спасибо за слаженую работу!
Çok hoş olmayan bir şirket! İncelemeleri okudum ve tek ben olmadığımı anladım!!! Pek çok insan gibi bir duruma düştüm! Haber vermeden elektriği kestiler! Haber verdiklerini söylemelerine rağmen! Ancak Rusya Federasyonu mevzuatına göre, makbuzdaki bildirimle müşteriyi bilgilendirmekle yükümlüdürler, ancak% 100'ü bilgilendirmekle yükümlüdürler, yani herkes makbuzda belirtilen adreste yaşamadığından müşteriyle iletişime geçerler! Ve ancak bir süre sonra, kesintiden sonra aramaya başlarlar (benim durumumda bir yıldan fazla). Ve bağlantı kesilmesi için 2000 bin, bağlantı için de aynı miktarda talep ediyorlar! Mevzuat, hizmetleri sağlayan şirket tarafından kesinti ve bağlantıyla ilgili olarak ortaya çıkan maliyetler için üç binden fazla olmadığını açıkça belirtse de. Telefonda kabaca konuşuyorlar, telefonu bırakıyorlar! Ayrıca tahsilat acentelerine borç satıyorlar! Bu mevzuata yasak getirilmesine rağmen! Ve müşterinin temasları hakkındaki bilgileri gizleyerek mahkemeye başvururlar ve mahkeme müşterinin katılımı olmadan gerçekleşir! Bu durumda, benzer bir duruma sahip olan herkese hitap ediyorum, mahkeme kararına itiraz süresi içinde sizi iade etme talebiyle mahkemeye başvuruyorum (mahkeme sizi iade etmekle yükümlü olacaktır). Ve bu durumda, durumu kendi lehinize iyileştirebilirsiniz! Ve sizi tahsilat ajansından aramaya başladıkları noktaya geldiyse, ssk'ya ve tahsilat ajansına da dava açabilirsiniz. Ssk'nın sizinle ilgili bilgileri üçüncü şahıslara aktarma hakkı olmadığından ve tahsilat ajansının kamu hizmetlerinin hizmetlerindeki borç nedeniyle sizi rahatsız etme hakkı olmadığından, bunun için de bir yasa var! Bu arada, ssk web sitesindeki kişisel hesabınıza gitmek istedim, ancak son iki aydaki makbuzdan bir miktar belirtmeyi talep ettikleri için yapamam, ancak Mayıs ayından bu yana makbuz yoksa ve şimdi Ocak ayındaysa bunları nasıl belirtmeliyim?! Özellikle makbuz almak için başka bir bölgeden seyahat ettim!