Sessiz, sakin ve rahat bir kurum, iç mekan, stil, tasarım, yetişkinler dinlendiğinde çocuklar için oyun alanı, yemek servisi, çeşitlilik, tat, yemekler için periyodik promosyonlar, 10/10 güler yüzlü personel
sf aulet şubesinde bir sorun yaşıyorum.
7 Mart'ta sf web sitesi üzerinden teslimatla büyük sipariş verdim. Sitede teslimatın 40 dakika içinde olacağını yazdılar. Bir saat sonra yaya kuryesinin teslimatı yapacağı mesajı geldi. Kuryenin kendisi beni aradı ve siparişin tamamının çantasına sığmayacağını, bunun bir kısmının normal torbalarda getireceğini söyledi. Böyle bir teslimatı reddettim çünkü her şey soğuyacak. Başka bir kuryenin çağrılacağını söylediler. Ve yine 3 kez daha yaya kuryesinin olduğu mesajı geldi. Siparişin üzerinden 2 saatten fazla geçti. Şubeyi çoktan aradım ve kendim geleceğimi söyledim.
Oraya vardıktan sonra her şeyi alıp sıcaklığı kontrol etmesini istedim. Patates kızartması ılıktı ve yulaf lapası gibiydi, pizzalar zar zor ılıktı. Siparişi değiştirmenin ne kadar süreceğini sordum, resepsiyonist bana 40 dakika olduğunu söyledi ve o da açıklığa kavuşturacak. O sırada başka bir yeri aradım, siparişi aynı hacimde dile getirdim, bana 20 dakika sonra her şeyin hazır olacağı söylendi. Sonra aulet şubesinin yöneticisine siparişi reddettiğimi ve parayı iade etmesini istediğimi söyledim. Beni çağrı merkezine gönderdi, iade konusuna onlarla karar vermemi söyledi. Çağrı merkezini aradım, operatör bana çağrı merkezinin yöneticisinin bu tür soruları çözdüğünü, kendisine iletileceğini ve arayacağını söyledi. O gün (7 Mart 2024) kimse beni geri aramadı. Bir kez daha aradım ve 8 Mart'ta çağrı merkezine yazdım. Benimle iletişime geçtiler ve ödediğim kartın sertifikasını ve son 4 hanesini vermelerini istediler. Tüm verileri sağladım. Sonra şube müdürü aulet benimle iletişime geçti, özür diledi ve bir sonraki siparişten iltifat edeceğini söyledi.
Bunu unuttum ve 23 Mart'ta faturayı kontrol ettim ve geri ödeme hiç yapılmadı. Whatsapp'taki çağrı merkezine tekrar yazdım, yönetici beni aradı ve 7 Mart'ta yaptığım gibi tekrar sipariş vermek isteyip istemediğimi netleştirdim, yeğenimin doğum günü için bu siparişi verdiğim için hayır dedim. Tatilden sonra sorunu iade ile çözeceğini söyledi. Bugün zaten 26 Nisan, büyük bir ay geçti. Tüm mesajlarım yok sayılıyor.
Operatör aracılığıyla soğansız sipariş verdim, burada her şeye dönmeme rağmen, hatch ilk kez dönmedi, korkunç lagman'dan önce dönüyordu, operatör çok kötü bir servise ulaşamadım