Bu kopya merkezindeki hizmetten çok memnun kaldım! Personel kibar ve profesyoneldir, sorunlarıma her zaman yardım etmeye ve en iyi çözümleri sunmaya hazırdır. Baskı kalitesi yüksek seviyede - görüntüler ve metinler net, renkler doygun. Geleneksel baskı ve taramadan çizicideki karmaşık siparişlere ve kitapçıkların oluşturulmasına kadar çok çeşitli hizmetler memnuniyet vericidir.Fiyatlar da memnun oldu — bu iş kalitesi için oldukça yeterli. Siparişin hızlı bir şekilde yerine getirilmesi özellikle güzeldir, bu da son tarihler dolduğunda çok önemlidir. Bir diğer büyük avantaj da uygun konum ve çalışma saatleridir, işten sonra bile girebilirsiniz.Bu kopya merkezini, baskı ve diğer baskı hizmetleri için güvenilir bir yer arayan herkese kesinlikle tavsiye ederim!
Daha önce baskı sektörünün hizmetlerini kullandım ve hiçbir zaman sorun yaşamadım. Ancak Ağustos ayından itibaren bir şeyler ters gitti. Vize almak için belgeleri yazdırmaya geldim (her yıl aynı belge paketini yazdırıyorum), biri hariç hepsi bana yazdırıldı, çalışan belgenin açılmasına rağmen yazdırılamayacağını söyledi. Bana sorunsuz bir şekilde yazdırdıkları başka bir maden merkezine gitmek zorunda kaldım. Bu da şehirde dolaşarak ve zaman kaybederek ek rahatsızlık yaratır. Her şey yolunda giderdi, hepimizin hataları olur, sorun olmaz. Bugün, fotoğrafları basmaya geliyorum, sıra uzun. Sipariş için flash sürücüyü verdiğimizde onu savunduk, kız sıraya girmeden fotoğraf almaya geldi, çalışan fotoğrafları verdi. Sonra bu kız mal almaya başladı, para ödedi, sadece fotoğraf çekmiyorsanız, bir çalışanın kurallara göre sıraya girmesine gerek olmadığını çok iyi olmayan bir biçimde yanıtladığı her şey gibi sıraya girmeniz gerektiğine dair açıklamalar yaptım. Tamam, bundan sonra aynı müşteri ayrıldı ve sonra bir şeyler satın almayı unuttuğu için tekrar geri döndü. Çalışan onu tekrar sıraya girmeden aldı. Tabii ki her şeyi anlıyorum, ama utanıp büyümekten kültürel bir şekilde satın alabiliyor muyum? Ve şu anda baskı alanında neler olup bittiği belli değil, müşterilerle kaba bir şekilde ve hoşnutsuz bir yüzle konuşmak bir kartvizit mi?
Gerçekten kötü bir inceleme bırakmak istemiyorum, ancak sipariş alırken kızlarla bir şeyler yapılması gerektiğinden mecbur kalacağım ... Siparişim vinil mıknatıslarla baloncuklarla yapıldı, «üzgünüm, iyi yapamayız» sözleriyle aramadılar, ancak hazır siparişi almaya davet edildiler. Tabii ki siparişi reddettim. Avansı iade ettiler. Özür yok, "hoşçakal" yok, hiçbir şey yok.
Ekspres matbaanın sahibi ancak bu yaklaşımla kayıplara güvenebilir…