Mutfağa soru sorulmuyor, yemekler lezzetli, servis güzel ve nispeten hızlı! Salonun yöneticisine sorular!!! Garsonlar 16-18 yaşlarının öncüleridir, işe benzemiyorlar, takılmaya geliyorlar ... tek bir yerde toplanıyorlar, «şömineli salonda» garsona doz vermeyeceksiniz, özellikle uzak bir masaya oturduysanız, salonda olsa bile, sürekli sırtınız konuklara dönük, misafirin kaldırdığı ele tepki yok!!! Kuruluşla iki kez birlikteydim, biniş% 30 daha fazla doldurulmadı, bu yüzden garsonların "boşluğa!" Böyle bir şey yok!!!! Garsondan faturayı getirmesini istedikten sonra getirdi ve dişlerinden yarım sesle ödemenin ötesinde bahşiş bırakmasını istemeye çalıştı! Dürüst olmak gerekirse, bu çok komik görünüyordu, aynı zamanda çok küstahça!
Çok güzel manzara. Temiz, temiz, rahat. Sipariş ettiğim pirinç lapası dışında her şeyi beğendim. Uzun süre taşıdılar ve yulaf lapası sanki suda pişirilmiş gibiydi. Ve böylece her şeyi beğendim. Öğle yemeğinde çok insanları vardı.
Aşağıdakileri bu kurumun avantajlarına dahil edeceğim: iyi konum, iyi iç mekan, ilginç manzaralı panoramik pencereler, genel olarak hoş bir atmosfer ve en önemlisi uygun fiyatlı ve lezzetli yemekler.
Restoranda servis yapmanın ciddi bir dezavantajı olduğu ortaya çıktı: burada 2 Ocak'ta doğum gününü kutluyordum, garson çok yardımsever değildi ve tüm bakışlarıyla çalışmak konusunda isteksizlik gösterdi.
Menüdeki sorulara son derece halsiz ve belirsiz bir şekilde cevap verdim, dikkatsizce hizmet ettim
(Tüm konukların zaten masadayken, etkinlik başlamadan birkaç saat önce masa belirli sayıda misafir için rezerve edilmiş olmasına rağmen, birkaç kişi içecek için yeterli kadehe sahip değildi), çok yavaş, coşkusuzdu.
Aynı zamanda, hizmet faturası nihai çeke dahil edildi, ancak bence bir kişi bu hizmet kalitesi için açıkça herhangi bir ödülü hak etmiyordu.
Örneğin doğum günü çocuklarına doğum günü şerefine bazı bonuslar / promosyonlar sağlamak güzel olurdu.
Bu, birçok kurumda sık görülen bir uygulamadır, buradaki yokluğuna şaşırdım.
Genel olarak, hatalar üzerinde çalışmaların yapılacağını umuyorum, garsonlara müşterilerle doğru çalışmayı ve iletişim kurmayı öğretecekler, o zaman her şey yoluna girecek.
Bu arada, üç yıldızın üzerinde tahmin edemiyorum, yine de hizmet kalitesi çok önemli.