ШАУРМА С ВОЛОСАМИ ВНУТРИ!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!!!
20.10.2024 в 20:40 Я сделал заказ две самые большие шаурмы попросил не упаковывать в полиэтиленовый пакет! УВЕРЕН! продавец меня вспомнит!
ЛЕНЬ БЫЛО ГОТОВИТЬ ПОШЁЛ ЗА ШАВЕРМОЙ! ПРИШЁЛ ЗАКАЗАЛ ПОДОЖДАЛ ЗАБРАЛ!
ВТОРОЙ РАЗ ПОКУПАЛ В ЭТОМ ЗАВЕДЕНИИ!
(БОЛЬШЕ ПОКУПАТЬ НЕ БУДУ)
ПРИНЁС ДОМОЙ НАЧИНАЕМ С ОТЦОМ КУШАТЬ ШАУРМУ ЧТО У НЕГО ЧТО У МЕНЯ НАШЛИ ПО ОДНОМУ ВОЛОСУ В КАЖДОЙ ШАУРМЕ ИЛИ ОНИ СПЕЦИАЛЬНО ИЛИ ХРЕН ЕГО ЗНАЕТ ЧТО ПРОИСХОДИТ НО НАС СТОШНИЛО И МЫ ВЫКИНУЛИ ВСЮ СРАЗУ!
ПЫТАЛИСЬ ДОЗВОНИТЬСЯ ДО ДАННОГО ГЛУБОКОУВАЖАЕМОГО ЗАВЕДЕНИЯ ВСЁ БЕЗУСПЕШНО!
АБОНЕНТ НЕДОСТУПЕН!
ДРУЗЬЯ И СОСЕДИ ИМЕЙТЕ В ВИДУ!
Kişiyi beklerken bu kurumda bir şeyler atıştırmaya karar verdim, sipariş verdim, ödedim, siparişin hazırlanmasını beklemek için masaya oturdum. Beni takip ederken, birkaç dakika sonra bu kurumun kuryesi geldi. Üretilen tüm yemeklerin kurye için bir yığına nasıl yığıldığını izliyorum. 15 dakika sonra sabrım patladı. Anlaşıldığı üzere, bu kurumun yönetimi yan masada oturuyordu, yemeğime hazırlanmamı sordum, bana hayır dediler. Geri ödeme yap diyorum, kasiyer bana bunun otomatik olarak gerçekleşeceğini söylüyor. Bu durum hakkındaki görüşünü «yönetime» ifade ettikten sonra dışarı çıktı ve bir kişiyle daha fazla görüşmeyi beklemek için arabaya bindi.
Ödemeyi onaylayan belgelerimden sadece banka ekstremitem varsa, paramın bana geri dönüp dönmeyeceğini düşünüyorum. Sanırım geri ödeme için bir çek istemem gerekiyor. Ve hayal ediyorsunuz, bunu yapmadılar! Benimle birlikte sms diyecek bir Maxim'i aramaya başladılar. Programlarında geri ödeme yapmak için gerekli olan telefon numaramı sordular, şok oldum!
Bu kurumu ziyaret etmeden önce düşünmenizi tavsiye ederim!
Ve kendim için, en azından müşterilere hizmet ve saygı açısından shawarma n1'den daha iyi kimsenin olmadığı sonucuna vardım!
Bugün 2 shawarma sipariş ettiler, öncelikle 20 dakikadan fazla beklediler, geldiklerinde insan olmamasına rağmen bize en fazla 15 dakika beklememiz söylendi, sonuç olarak bizden sonra 2 kişi geldi ve bizden önce ayrıldılar, ikincisi, uzun süre öğrenmeye geldiklerinde ya da gelmediklerinde, aşçı siparişimizi hazırlamaya yeni başladı, üçüncüsü, ücretli bir katkı maddesi eklemelerini istediler, tam olarak eklenip eklenmediğini de netleştirdiler, bir şekilde belirsiz bir şekilde evet dediler, sonunda shawarma'da jalapenya olmadığı ortaya çıktı, çok hoş olmayan bir durum