Школа новая и оснащённая,большая пришкольная территория. Но вот дисциплина в нашем уже 7 Д классе ужасно хромает, классный руководитель по физкультуре, но дети по существу принадлежат сами себе. Постоянные драки на уроках, переменах, агрессивное поведение детей, обзывательства. Учителя отказываются многие от нашего класса. У ребёнка нет желания ходить в такую атмосферу, темболее после того как её побили одноклассницы на уроке физкультуры. Камер в спортзале нет, опрос свидетелей драки так и не был проведён. Драки на территории школы регулярные не только в нашем классе. Какая уж там учёба, если дисциплина ужасная(
Bu okula gitmek isteyen şımarık olmayan normal çocukların ebeveynlerini uyarmak istiyorum. Okul iğrenç. 9. sınıfta ona girdiler. 2 yıl öğrendik ve kaçtılar. Bana göre, uzağa gitmek ve bilgi edinmek daha iyidir. Başlangıç: Sınıfların yönlere göre bölünmesi. Matematikçiler için bir çeşit sınav icat ettiler. Sonuç olarak, bu sınava girmeyen çocuklar matematik dersini seçtiler ve en hafif tabirle matematikle ilgilenmiyorlar. Evet ve bu sınav saf su küfürüdür. Evet ve size bu okula yer olmadığını söyleyecek müdüre inanmayın. Onlar var. Sadece oraya kayıtlı olmayan çocuklar alındı. Hangisi iyi: dış resim. Kötü: diğer her şey.1.Kelimenin tam anlamıyla öğretmeni yok. Çocuklardan bilgi talep eden tek öğretmen matematik öğretmenidir. Sınıfta çocuklara tesadüfen geldiğini söyleyen İngiliz bir kadın. Genel olarak, rüyalarında o bir hostes. Derste diş toplama veya tırnak işleme gibi önemli işleriyle ilgilenir. Okulda öğretmenlik yapmakla ilgilenmeyen öğretmen olarak çok para kazanan bir tarihçi. Programdaki sorunları çocuklarla çözmek istemeyen fizikçi, çünkü "insani sınıfın buna ihtiyacı yok". Ofisin çok iyi donanımına rağmen kimya konusunda tek bir deneyim yaşamamış bir kimyager. Bence öyle, onları nasıl yöneteceğini bilmiyor. Genel olarak, bu eğitim kurumundan şok oldum. Buna, "9. sınıftan sonra annem diploma alacağından" okumak istemeyen yetersiz şımarık çocukları eklemek. Eğitimin başlangıcında sınıfın klanlara bölünmesi. Diploma satın almayacakları çocukları küçümseme ve saygısızlık ve çoğu zaman aşağılama. Hala çok fazla olumsuzluk yazabilirsiniz. Ama yapmayacağım. Çocuğumun bu eğitim kurumundan ayrılmasından neredeyse bir yıl geçti. Şimdiye kadar okula gitmenin sonuçlarını değerlendiriyoruz 26 .Okulda verilen bilgi seviyesi çok düşüktür.
Vasat bir iç içeriğe sahip güzel bir kabuk. Modern toplumun ruhuyla temiz suyun biçimciliği. Başlangıçtan bahsediyoruz. Son 30 yılda nihayet bir okul inşa ettiler ve başardıkları gibi tembel olmayan herkes halkla ilişkiler kuruyor.