Okulun kendisi normaldir, ancak eğitim yöntemleri çok arzu edilir, çoğu öğretmen konuyu normal bir şekilde açıklamadan bile çocuklara bağırırken, bir ton ödev yapılırken, bu sorun özellikle lisede görülür. Öğretmenler, çocuğun hastalık nedeniyle bulunmadığı için ikiye katlar, öğretmenler özellikle biyoloji, coğrafya, matematik (cebir) gibi konularda çocuklara mümkün olan her şekilde baskı yapar. Çizime göre bir görevi tamamlamak için büyük çaba harcanmaktadır. O kadar çok ev ödevi var ki, öğrenciler okuldan hemen sonra en az 4-5 saatini tamamlayarak geçirmelidir
Öğretmenler dehşet verici, birkaç kez bazı sertifikalar yapıyorlar, ancak notlar daha iyi olmuyor. Notların o kadar önemli olmadığını söylüyorlar, ancak burada sadece önemliler) bazı öğretmenler hiç açıklamıyorlar. Çocuğunuzun okuldan stres almasını istemiyorsanız, buraya tercüme etmeyin, hangi üniversiteye gidebileceğini hiçbir şekilde etkilemeyecektir, bu "derinlemesine Fransızcalı spor salonu" ndan hiçbir faydası olmayacaktır. Arkadaşlar için, öğretmenler günü için para topluyorlar. eller ve eğer notlarınızı düşürmenize izin vermezseniz, size yapışır ve "okuldan ayrılın, buraya transfer edilecek hiçbir şey yoktu, sen üç çocuğusun ve bu yüzden yeterli değildin" derseniz ya da belki a sınıfını geçsene?ve sonra hediyeyi verdiklerinde kulaklarına kadar bir gülümseme verecekler. öğretmenler iğrençtir.
Kanunsuzluğun ne zaman biteceği belli değil. Mikro katılımla çocuk GK 26'ya aittir. Ama aslında çalışmayan elektronik kayıt yaptırmanız gerekiyor. o zaman yer kalmadı. Sonuç olarak, çocuk birinci sınıfa gitmedi. Neden böyle bir kargaşa oluyor? Teoride, çocukları mikro katılımla yakaladığımı belirlemek gerekir. Ve sonra elektronik sıraya göre kayıt yapın. Yolsuzluğu ortadan kaldırmak istediler. Sonuç olarak, sadece güçlendirildi. Para isteyen ve yemek isteyen birinin bir çocuk ayarlayabileceği bir sır değil. Peki, sadece geçim ücreti için bile parası olmayan insanlar için ne yapmalı? Örneğin, emekli aylığı nedeniyle engelli kişilerin çocukları okula götürmesine gerek yok mu?
Okul burada tarif edildiği gibi değil. Yeterli öğretmen yok. Coğrafya öğretmeni Luginina O.S. konusuna ek olarak başkaları yokmuş gibi soruyor; Ailesini ofisinde çalışmaya davet ediyor, tüm bunlarla kibirli, gülümseyerek, alaycı ve safrayla konuşuyor gibi görünüyor. Çocukların derslerine gitme arzusu yoktur: her zaman sadece kontur haritalarıyla çalışırlar. Matematik öğretmeni Yulduz Abdullayevna sadece kaba değil: bağırabilir (!) çocuklar üzerinde, elini kaldır; Sınıfta sadece belirlenen çocuklarla çalışır, başkalarının notlarını düşürür, neredeyse tüm çocuklar bunu söyler. Bu, uzun yıllara dayanan deneyime sahip bir öğretmen, UVR baş öğretmenidir (((Öğretmen eksikliği, özellikle İngilizce). yaz.