Узнаем на практике, как выглядят и работают простые механизмы, соберём свои первые механические передачи и улучшим навыки мелкой моторики. Мы поможем роботу- изобретателю вернуть память и отправимся в погоню по следам злодея.
1200 ₽120 min
Робототехника для детей 7-16 лет
Изучаим теорию робототехники и сразу применим её на практике, переходят с одного уровня на другой, от простого к сложному.
1200 ₽135 min
Робоконструирование для детей с 5 лет
Будем говорить простыми словами о сложном, работая с любимым конструированием! Поговорим о применении пластмассы в мире, перейдём к изучению понятий "Сила", "Сила трения", "Сила упругости". Всё будем исследовать на примере сборок.
Harika bir çocuk merkezi, hoş bir yer. Robot Ligine gidiyoruz.
Misafirperver bir öğretmen her zaman holde buluşur ve transformatörler, robotlar ve programlama dünyasının büyülü oyunu başlar.
Mükemmel sınıf formatı: heyecan verici, ilginç, faydalı.
Çocuk zevkle yürür.
Annelere ve babalara tavsiye ederim
Очень нравится детский центр Марко Поло, чисто, уютно, ребёнок от занятий в восторге, выбегает счастливый, на занятие идёт вприпрыжку. Всегда после занятий обратная связь от преподавателя с яркими фото. Робототехника наше всё 😀
Geri bildirimim ebeveynin bakış açısından değil, okul öğretmeninin bakış açısından olacaktır. Umarım bir şekilde ebeveynlerin "Bu nedir, çocuğu meşgul etmek zorunda mıyım ve bunun için para ödemeye değer mi?" sorusunun cevabına karar vermelerine yardımcı olur.!". Okulun, dersin geçtiği temelinde kendi platformu (uygulaması) vardır. Bu platform, dersin yürütülmesi için materyaller, gerekli sunumlar, video materyalleri vb. İçerir. Öğretmenlerin derse hazırlanmaları, derse gelmeleri ve öğretilmesi üzerinde sürekli kontrol vardır. Dersin sonuçları öğretmenler tarafından bir fotoğraf raporu ile gönderilir ve materyal hakkında geri bildirim bırakır (ilgili olup olmadığı, çocuklar için açık olup olmadığı, hangi zorlukların olduğu vb. Teoride, öğretmenlerin ders materyali hakkındaki incelemeleri kötüyse ve bu tür birçok inceleme toplanırsa, işlenmeli ve düzeltilmelidir. Ancak bu, okulun şube ağının çok geniş olması ve karar verme merkezinin bir olması nedeniyle anladığım kadarıyla hızlı bir şekilde gerçekleşmiyor. Dersin formatı üç bölüme ayrılmıştır: teori, pratik (ders konusuna göre Lego tasarımcısının montajı) ve programlama. Aralarında fiziksel dakikalar, ısınmalar, oyunlar düzenleniyor. Çocuklar, ekip çalışmasını ve iletişimsel becerilerin geliştirilmesini öğreten bir çift olarak montajı yaparlar. Bu temel kurallardan biridir, çocuk birlikte çalışmak istemese veya nasıl çalışacağını bilse bile, onunla tanışacak ve buna alışacaktır. Montajın kendisi motor becerileri, dikkati, hafızayı ve düşünmeyi önemli ölçüde geliştirir. Setlerin detayları yoğun kullanım nedeniyle kırılıyor, ancak okul sürekli güncelleme yapıyor ve bunu takip ediyor. Uygulama sırasında, yapının tasarımcıdan ve yazılımdan senkronize edilmesiyle ilgili sorunların ortaya çıktığı durumlar vardır, ancak bu çok nadiren gerçekleşir ve hızlı bir şekilde ortadan kaldırılır. Öğretmenlerin hepsi genç, gözleri yanan, okullarda sıklıkla olduğu gibi "ders sayısından, çocuklardan ve evrak işlerinden işkence görmemiş". Gruptaki çocuk sayısı ortalama 4 ile 12 arasındadır. Okul her öğrenciye değer veriyor, ebeveynin herhangi bir geri bildirimine her zaman tepki veriliyor. Sadece suları olmayan gerçekleri anlatmaya çalıştım, bence faydalı olacak.