Müşteri hizmetleri üzerinde çalışın.
Beğendim · Yeni, taze otel, temiz oda. Tesise 10 dakikalık yürüme mesafesinde tramvay durağı vardır ve merkeze arabayla ulaşmak kolaydır. Yeraltı otoparkınızı gecelik 50 PLN karşılığında. Oldukça çeşitlendirilmiş açık büfe kahvaltı.
Hoşuma gitmedi * Otelin küresel olarak küstah tavrı:
1. Haritadaki 200 pln'yi engellediler (açıkçası, bu noktayı kendim fark etmedim, uzun zamandır böyle bir oyunla karşılaşmadım), 2 hafta sonra paranın ne zaman geri döneceği sorusunu sordum, "Bankanızla iletişime geçin" cevabını aldım. Bu şekilde, selamlamadan ve vedalaşmadan ve sanki bir şeyi engelledikleri için bankanın suçu bumuş gibi. İçinizde o kadar çok şey kırılıyor ve çalınıyor ki, her müşteriden "her ihtimale karşı" 200 pln'yi engellemenin mümkün olduğunu düşünüyorsunuz?
2. Kahvaltıda sıcak yemekleri bağımsız olarak alamayacaksınız, camla kapatılmalısınız, eğilmeniz ve garsona sormanız gerekir. Aynı zamanda diğer tüm yemekler - salatalar, kesimler vb. - sorunsuz bir şekilde kendiniz alabilirsiniz. Sizi o kadar çok yiyorlar ki, omlet ve sosis veren bütün bir garsona girmeniz gerekiyor mu?
3. Check-in'i resmileştiren resepsiyondaki genç adam, meslektaşları ona yardım ettiği için çok çalışarak ingilizce konuştu.
4. Resepsiyondaki aynı genç adam bizi kahvaltı için ödeme yapanlar listesine koymayı unuttu, sonuç olarak restoranda kahvaltının ödendiğini birkaç dakika kanıtlamak zorunda kaldım ve Rezervasyon onayını gösterdim.