Araba türleri:binek, limuzinler, minibüsler, otobüsler, minibüsler, business sınıfı, sportif, üstü açılabilir araçlar, retro arabalar, ticari araçlar, spor arabalar pistte
Arızalı bir kablo nedeniyle ödenen WiFi bir saat sonra çalışmayı durdurduğu için olumsuz bir inceleme bırakmak zorunda kaldım, önceden söyleseydik arabanın farklı olacağı konusunda uyarılmadık, yolculuğun farklı bir gününü seçerdik. Eve dönmemize birkaç gün kaldı, bu yüzden aracınıza razı olmak zorunda kaldık. Ve tüm alışverişleri kucağımızda taşımak zorunda kaldık. Yazışmalarda arabanın fiyatı iki gün sonra değişti. Fiat egea yerine Renault Clio getirildi. Daha düşük bir araba sınıfı, daha küçük bir boyut ve genel olarak aldatma için indirim yapmayı reddettiler. Biz üç yetişkiniz ve bebek arabalı bir çocuğuz. Bagaja sadece bir bebek arabası ve iki çanta sığıyordu. Doğal olarak arkada yer yok. Genel olarak, yolculuk kesinlikle rahat değildi.
[11/23, 10:52] rommy1002@gmail.com : 09/20/24 - 30/09/24 tarihleri arasında Filo Rent A Car'dan areda'ya bir araba aldık. Visa kartımdan 11000TL depozitoyu yazdılar. 09/29/24 firmaya yazdık, arabayı 30 Eylül saat 06:00'da iade edeceğiz. Buna cevaben Fılo'ya, belirledikleri benzin istasyonuna dolu bir tankın doldurulması ve bir çek verilmesi gerektiği söylendi (bu bilgi daha önce mevcut değildi). Her şey böyle yapıldı. 10/07/24 tarihine kadar firma depozitoyu kartıma iade etmedi. Onlarla WhatsApp üzerinden yazışmalar başladı. Haritamda bir sorun olduğunu bildirdiler. Bankam bunu onaylamadı. Filo sonunda bir buçuk ay sonra 10500TL'LİK depozitoyu iade etti. Hangi gerekçeyle 500 tl'yi aldıklarını bildirmediler. Paranızı ve huzurunuzu korumak istiyorsanız Filo Rent A Car hizmetlerini kullanmayın. Leonid R.
[23.11, 10:53] rommy1002@gmail.com: We rented a car from Filo Rent A Car from 20.09.24 to 30.09.24. They charged a deposit of 11,000 TL from my Visa card. On 29.09.24 we wrote to the company that we would return the car at 6:00 am on September 30. In response, Filo said that a full tank must be filled at the gas station they indicated and a receipt must be provided (this information was not available earlier). Everything was done exactly as planned. Until 07.10.24, the company had not returned the deposit to my card. Correspondence with them began on WhatsApp. They said that there was a problem with my card. My bank did not confirm this. In the end, Filo returned the deposit of 10,500 TL after a month and a half. They did not say on what grounds they took 500 TL. If you want to save your money and peace of mind, do not use the services of Filo Rent A Car. Leonid R.