Ne yazık ki Cumhuriyette uzmanlık yok, -ne olursa olsun- temel uzmanlığı açıklığa kavuşturacağım.Tüm ürünlerin reklamı, ne yazık ki seviyesi arzulanan çok şey bırakan, güzel ambalajlara yönelmeyen seçmenlerin spekülatif algısı için tasarlanmıştır...
İçme suyu temini için en korkunç hizmet! 👎
Kurye, müşteri olarak beni önceden bilgilendirmeden ikinci kez su getiriyor. Aslında gelir ve arar. Ödemeyi her zamanki gibi tıklama ile yapacağımı ve çeki telgrafla veya başka bir yolla iletmeye hazır olduğumu iddia ederek kapıda bırakmanızı rica ediyorum. Buna «20 dakika bekleyip gidiyorum» cevabını aldım, «yeterli şişe olmadığı için şişeleri almamız söylendi» cevabını aldım.
Çağrı merkezini arıyorum. Kuryenin pozisyonunun mazeretlerini ve korumalarını alıyorum. Önceden aramadan gelmeleri onlar için normdur. Bugün geleceklerini söylemeleri normaldir ve müşterilerin bütün gün evde su almak için kuryeden bir çağrı beklemesi gerektiği ortaya çıkar.
Yani onların müşterisi olarak benden daha fazla suya ihtiyacım var mı?
Çoktan kayıt yaptırdım ve başkalarından su teslimatı yaptırdım. Bu yaklaşımla müşterinize iyi şanslar. Olumsuz deneyimlerimi kesinlikle arkadaşlarımla paylaşacağım