Slayt
28 Kasım'da, siparişi 14-20 saat önceden teslimatla göndermek için bu noktaya geldim, aranın 14-15'ten 14-45'e kadar olduğuna dair bir not asılıyor, zamanı beklemeye gittim, 2 dakika önce 14-45 dakikaya geliyorum, yine kapalı ve yeni bir not asılıyor, aranın 15 dakika olduğunu ve açıldığında herhangi bir bilgi olmadığını. 5 dakika bekledim, kimse yok, belirtilen telefondan aradım ve ancak birkaç dakika sonra kız geldi ve kapıyı açtı. Soruma neden bu kadar ara verdiği sorusuna, bu tür çatışmalardan dolayı dinlenemediğini söyledi. Sadece 2 notunun fotoğrafını çektim, çünkü birincisine artık hiçbir yerde bulunmadılar. Teknolojik molaların resmi olarak sağlandığı gün modunda yazmanızı öneririm.
Yerleşimin yeri ateştir. Diğer pazarlarla aynı yerde yan yana gelmek. Tüm siparişleri tek bir yerden almak için koşmadan birkaç farklı pazarda sipariş vermek daha uygun olabilir.
Şehrin diğer ucundan avito'yu göndermek için geldik, kapatıldı - 15 dakika ara verildi ve telefon belirtildi, sonbahara geç kaldıkları için bir daha beklemedik ve beklemedik (((( Belirtilen numarayı aradılar, aradılar, ama asla ulaşmadılar!!!! Böyle bir durum ilk defa değil.
Ужасный пункт, недоброжелательные сотрудники, вечно висит программа, пустая трата времени. Если вы не мазохист, то выберете другой пункт и не тратьте свои нервы.
Все понравилось, всегда заказываю в Ситилинке, а тут ещё и рядом с домом точка выдачи открылась.
Kurumun yanıtını göster
Просто я
4. seviye şehir uzmanı
6 Aralık 2024
Çok fazla teslimat var, bir kereden fazla gönderdik, genel olarak her şey yolunda gidiyor, ancak faturayı asla yazdırmadılar, neden? Kağıtlar için üzgünüm mü? Varsayılan fatura yazdırılmalıdır! Avito'yu üstlendiğinize göre, olması gerektiği gibi çalışın! Bu soruyu çözmenizi rica ediyorum, teşekkür ederim.