Yönetim! Lütfen çalışanlarınıza ziyaretçilere bakmamayı öğretin. Size hiç gitmek istemiyorum, çünkü ben dururken seçiyorum, kasadaki kız bana bakmıyor, şimdi vitrinin dışındaki bu pastayı çalacakmışım gibi deliyor ve deliyor. Karımla birlikte geldik, alacağımız pastayı tartışıyorduk ve kız ne hakkında konuştuğumuzu dinliyor, masada oturduklarımızda da bakmamız hoş değildi, boğazına bir parça girmedi. Şimdi kocamdan içeri girip orada olanların fotoğrafını çekmesini istedim ve tabii ki hikaye tekrarlandı. Belki sizin için bazı özelliklere sahip insanlar çalışıyor bilmiyorum. Üstelik bunlar kasada duran iki farklı insandı. İş görünümleri oluşturmak sizin politikanızsa, bu kötü bir politikadır, telefona böyle oturmaları daha iyi olur. Hamur işleri mağazadan farklı değildir, yatak odasındaki kahve 8 p için güçlüdür, elbette fiyat kaliteye karşılık gelmez.
Ne yazık ki, kapanmadan 15 dakika önce sipariş veren müşterilerle "ödediler, çabucak yuttular ve attılar" şeklinde iletişim kurmak çok tatsız, ayrıca baştan çıkıp fotoğraf için bankta oturduktan sonra acilen "serbest bırakıyoruz!".... işte böyle bir hizmet
müşteri odaklılık... Daha doğrusu, şehrin merkezindeki tembellik demek için... Bu arada, 2+ kahve için.
9 Kasım'da bıraktığım geri çağırmaya katılıyorum. Belki aynı kişiye geldik ama öğle yemeğindeydik ve personel de aynı şekilde memnun değildi. Her zaman telefonda konuşurken ve dikkati dağıldıklarında gülümsemek yerine "sırıtış" aldılar. Yakınlarda çalışmamıza rağmen artık oraya gitmiyoruz. Tatlılar her yerde olduğu gibi özel bir şey yok.