Müşteri odaklı ve kokmuyor. Kocam, karısı için küpeler seçmek için yardım istedi, bu yüzden çocukları sattılar!!! Ve mücevherler iade edilemez. Sadece satmak için sattılar.
Orijinalini göster · Русский
1
Аида К.
3. seviye şehir uzmanı
20 Mart
Bu mağazada doğal incili küpeler satın aldım. Satın aldıktan birkaç gün sonra onları giymeye karar verdim ve hem küpelerin kendisinde hem de incilerde bir plak buldum. Mağazaya gittim ve tespit edilen kusuru gösterdi. Hemen burada plak olmadığı için bana bağırmaya başladılar ve sakinleşmem için ultrasonik temizliğe DOĞAL incili küpeler koymayı teklif ettiler (harika bir fikir, ancak sorun şu ki doğal incileri temizleyemezsiniz).Olabilecek en kötü mağaza. Düşük kaliteli mücevherler satıyorlar, ancak ürünü satın alırken sizinle iyi konuşuyorlar, malları getirir getirmez ve evliliğin olduğunu gösterir göstermez hemen bağırmaya başlıyorlar (50 yaşlarındaki blandinli genç bayana ateşli selamlar, saç kesimi ile, bu açıkça insanlarla çalışmak onun değil (adını hatırlamadığım için üzgünüm)). Satın alırken, alıcının mücevherlerin görünümüyle ilgili hiçbir şikayeti olmadığı bir ticari çek imzalamalarına izin vermeleri gerçeğiyle örtülüyorlar. Ne yazık ki evliliği hemen görmedim (kendim görmedim, bu yüzden kendim hatalıyım). Bu mağazayı kimseye tavsiye etmiyorum. Sinirlerinize ve paranıza pişman olun.
Orijinalini göster · Русский
1
Натали
3. seviye şehir uzmanı
25 Mart
2 Şubat 2024'te Slavia mağazasından Brest'i 15. doğum günü için kızım için kübik zirkonya ile gümüş bir yüzük satın aldım. Üretici Kabarovsky, Rusya. Üç haftadan kısa bir süre sonra çocuğun yüzüğü kararmıştı. 9 Mart'ta yüzüğü mağazaya iade etmeye karar verdim (bir değişim veya para iadesi almayı kabul ettim), ancak satıcılar beni ve kızımı yanlış kullanmakla suçlamaya başladılar. Yani, tuvaleti temizlemek için kremler, merhemler ve kimyasal deterjanlar kullandığımız için kendimiz suçluyuz ve böylece yüzük karardı. Kızım böyle bir şey kullanmadı. Yine de mağazaya bir açıklama yazdım. ProRAMPO LLC yönetiminden gelen postaya, bir mağaza satıcısı tarafından yüzüğü incelerken, kimyasal faktörlerin etkileşiminden kaynaklanan sürtünmelerin ve halkanın kararmasının tespit edildiği yanıt geldi. Satıcının varsayımlarına dayanarak (uzmanlık olmadan) yönetim bunun bir garanti durumu olmadığını belirtti. Kimseye bu mağazadan mücevher satın almasını tavsiye etmiyorum. İnternette Slavia mağazası hakkında olumsuz yorumları geç okuduğuma pişmanım.
Mağazanın tasarımında hoş bir oda, çok çeşitli süslemeler. Önceden seçilmiş ve rezerve edilmiş bir dekorasyon için geldim, bu yüzden danışmanın işi hakkında hiçbir şey söyleyemem. Ama anladığım kadarıyla kızlar belli bir mücevher parçası için rezervasyon olduğunu bile bilmiyorlardı. Kısacası, muhtemelen "ne olursa olsun" uğruna sitede rezervasyon yapılıyor. Bu nedenle, hemen seçtiklerinizi satın almak daha iyidir.
Orijinalini göster
1
Kurumun yanıtını göster
zelionyi13
8. seviye şehir uzmanı
21 Aralık 2022
Fiyatlar ortalama olarak diğer takılara benzer, ancak burada orijinal gümüş ürünleri bulabildik.