Telefon düştü ve telefondaki matris kaplandı. Ne kadar sürede yapacaklarını öğrenmek için servisi aradım. Geldim, yedek parçaların fiyatını öğrendiler, çok pahalıydı ama buna değdi. Her şeyi bir gün yaptılar ve hatta kapağı bedavaya değiştirdiler. Ve iPhone'un hoparlörleri temizlendi. Güzellik! Ben çok memnunum! Bu arada, geçen sefer ekranı zaten değiştirdik, ancak başka bir hizmetten diğer «ustalar» ekranda bir balon yaptılar ve burada sanki salondan sanki sıfırmış gibi yapıldı!
Bunu okuyan herkese iyi günler! Bu "hizmet" ile ilgili olarak şahsen karşılaştığım durumu kısaca anlatacağım. Aralık 2022'de kız kardeşi, ekran değişimi için HONOR 50 telefonunu teslim etmesini istedi. Telefon herhangi bir belge olmadan kabul edildi, yani güven üzerine - biz onlara telefonuz, onlar bizim için "dürüst" sözleriyiz. Sözün dürüst olmadığı ortaya çıktı. "Usta" Slava, ekranı değiştirirken telefonun kasasını çizdi, pervazını hemen tanımadı, ancak ısrarcı bir talepten sonra, düşük kaliteli onarımlar yapanların kendileri olduğunu kabul etti. Durumu düzeltmek için onlara iki seçenek sunuldu: masrafları kendisine ait olmak üzere yeni bir kasa sipariş ediyor veya daha nitelikli bir hizmette değiştirebilmemiz için kasanın 40 dolarlık maliyetini iade ediyor. İlk seçeneği seçtik (nedenini sormayın). Hizmete giren Glory, yeni kasanın yaklaşık aylar içinde geleceğine dair güvence verdi, yani Ocak ayının sonunda telefonu getirmek mümkün olacak ve değiştirilecek. Ve sonra karnaval başladı!
Hem ben hem de kız kardeşim, Şubat ayının başından bu yana, akrabalarımızın ve iş arkadaşlarımızın sayısız numarasından "şanlı" şanlı servisine "şanlı" şanlı servisini aradık ve sürekli olarak bize ya bir kız ya da genç bir adam tarafından cevap verdiler, bu da şaşkına dönerek bize Zaferin tatilde olduğunu garanti etmeye çalıştılar (Ocak ayından Mart ayının sonuna kadar!) ya da dışarı çıktı ve yarın olacak. Dahası, bir kadın sesi yarın Şöhretin olacağını söylediğinde, ertesi gün "suç ortağı" slavin, zaferin tatilde olduğunu ciddiyetle iddia etti. Bu aslında o kadar komik ve o kadar düşük ki, bu insanların faaliyetlerini değerlendirmek mantıklı değil. Şartlı 100 ruble için itibarlarını çöpte öldürmeyi kabul eden şahsiyetlerin, diğer insanlara herhangi bir hizmet sağlama hakkına sahip değiller. Pastanın üzerindeki krema, bu maskaralığın çalışmalarıyla ilgili olumsuz eleştirilerden birine verdiği yanıttır, "glory", bir kişinin sorunu çözmek için onunla iletişime geçmeye çalışmak yerine hemen olumsuz bir inceleme yazdığı gerçeğine ciddi bir şekilde kızdığında. Tavşanlar gibi müşterilerden kaçıyorsanız, sizinle nasıl iletişime geçilir, "şanlı hizmet"?
Kısacası, millet, bu haydutlardan kaçın, zamandan ve paradan tasarruf edin. Kesinlikle tavsiye etmiyorum!
Profesyonel yaklaşım. Bir kişi, diğer terfi merkezlerine kıyasla mümkün olduğunca dürüst çalışır. Birkaç ay önce, 2011 yılında Acer 7750g dinozorumu Şanlı Hizmetine taşıdım. Slava ücretsiz teşhis koydum, başarısız olanın yerine yukarıdaki sınıfta yeni bir video çipi buldum, kurdum, test ettim ve tüm bunları makul bir fiyata. Süper hoş bir bonus, ana çalışmaya ek olarak, ek çalışmaların tamamen ücretsiz olarak yapılmasıydı. Böylece, dizüstü bilgisayarda bir düğme eksikti - onarımdan sonra ortaya çıktı; Dizüstü bilgisayarın termal macunun değiştirilmesiyle temizlenmesi bile yapıldı - şimdi kayın neredeyse ısınmıyor; diğer şeylerin yanı sıra Windows etkinleştirildi ve gerekli bazı programlar yüklendi. Her şeyden önce, yaptığım iş ve danışmanlık için bir garanti aldım. Tekrar ediyorum, ana iş için fiyat ılımlıydı ve ek olanlar tamamen ücretsizdi! Bu yüzden ekipmanın onarımı ve bakımı için nereye gideceğimi biliyorum. Ya siz?))