Satıcının alıcılara karşı profesyonel tutumu değil: Bir kadın telefonda konuşuyor ve bir kişinin tezgahın arkasında durduğunu ve gözleriyle onu yakalamaya çalıştığını gördüğünde bile kasaya gitmiyor ve onu tezgaha davet ettiğinizde, hoşnutsuz bir yüzle telefonu erteliyor ve böyle hoşnutsuz bir kişiyle tam bir sessizlik içinde, satın alma maliyetini belirtmeden alıcıya hizmet ediyor (kasiyerler ne zamandan beri maliyeti aramıyor?), seçime yardımcı olmadan vb.
Pazarlamacının değişimi 11/8/24. İlk olumsuz yorum değil, bu soruyu çözün
Satıcı satışla o kadar ilgilenmiyor ki işyerinden kalkmak bile istemiyor. Ücret, çalışanlarınızı sandalyelerinden kalkmak için çok tembel olacak kadar motive etmiyor mu? Merhaba demiyorlar. Bu işyerinden memnun değilim, yüz ifadelerinden olabildiğince memnun değilim. Ürünlerinizi beğendim ama satmak istemiyorum. Lütfen çalışanlarla görüşmeler yapın. Müşterilerini kaybedeceksin!
Ürünlerle ilgili hiçbir soru yok, ancak görünüşe göre yönetim, tüm alıcıların ne hakkında yazdıklarıyla derinden ilgilenmiyor. Bu noktanızdaki gibi satıcılar, bu seviyedeki satışlara bile top atışına izin verilemez. Tam bir kültürsüzlük, müşterilere kayıtsızlık ve kadırgalarda çalışıyormuş gibi yüzünde sonsuz özlem ve yorgunluğun ifadesi. Korku.
Ne yazık ki, Palazzo alışveriş merkezinin mağazasındaki satıcı satışla pek ilgilenmiyor. Telefonda konuşmak onun için oldukça düzenli bir müşteriden daha önemliydi. Kasadaki konuklar görmezden gelinip gittiler. Teşekkürler.
Her zaman bu ağın noktalarından (fiyat-kalite) fıstık aldım, birkaç hafta önce aldım, içlerinde solucanlar ve hatta hazır güveler olduğu ortaya çıktı! Noktayı dezenfekte etmenizi öneririm.