Zamanı karıştıran (birini seslendiren ama diğerine yazan) çok zeki, kaba yöneticiler değil, ortodontist Anna Romanovna genellikle konuşma için ayrı bir konudur. İnatla her ayı belirlenen saatte kabul edemez, ya sağlık nedenleriyle ya da aile nedenleriyle, sanki bu müşterinin hatasıymış gibi resepsiyon sürekli olarak bir aya ertelenir. Orada ortodontik tedaviye başlamanızı şiddetle tavsiye etmiyorum!!!!
Tutum hiç de iyi değil. Beklenti, belanın yarısıdır. Doktor hiç dikkat etmedi, ballı birini tartışarak durmadan konuşmalar yaptı.kız kardeşleriyle birlikte güldüler. Dişi kestiler, arsenik koydular ve geçici bir dolgu yaptılar. Mühür bir saat sonra düştü. Tüm önerilere uyuldu. Bana öyle geliyor ki orada hiç dolgu malzemesi yoktu, donmadı, orada net olmayan bir şey. Bir çeşit makarna. Geriye gitme arzusu yoktu, bir sonraki ziyaret 2 hafta sonra sinirin tamamen ölmesi ve dişle daha fazla çalışması için planlandı. 4 gün sonra başka bir yere gittim.
Ancak iddia edilen ziyaretten bir gün önce beni aradılar ve artık gerekli olmayan gelecekteki ziyaretim için doğrudan ilgilendiler.
6 veya 7 kez katıldım, neredeyse her zaman belirlenen süreden sonra randevuyu beklemek zorunda kaldım. Bunu büyük bir sorun olarak görmüyorum, birine kalitatif olarak hizmet vermelerine izin vermelerine izin vermelerine rağmen, kısa sürede. Ama sonunda 1 kez oyalandığımda, teknik personel beni biraz tartışmalı olan rapor etmeye başladı. Diş hekiminin kendisinden memnunum, yaptığı her şeyi açıkladım, soruları cevapladım, ortaya çıkan durum hakkında tavsiyelerde bulundum, hızlı, net ve doğru bir şekilde çalıştım.
Diş tedavisi konusunda çok niteliklidirler, 3 kez oldu, her şeyi beğendim, resepsiyonist ve deneyimli diş hekimleri çok hoş ve kibar bir kızdı. Kendi röntgeni var. Tavsiye ederim
Ortodontist iyidir, her şeyi açıklar, niteliksel olarak yapar, ancak... Bir yıllık ziyarette ASLA ZAMANINDA DOKTORA GİTMEDİLER! Bu sadece korkunç! Aynı "şanslı adamlarla" yakın temas halinde, küçük bir alıcı yamada yarım saatten itibaren bekleme süresi.
Bir hafta önce Pukhov için diş hekimliğine geldim, 3 a akut ağrıyla.Klinikte bana nitelikli yardım sağlandı.Güler yüzlü personel ve kalifiye doktorlar.Benim gibi akut acılı pek çok insan geldi, hepsi kabul edildi, kimseye yardım etmeyi reddetmediler.Hem tedaviden hem de personelin hastalara olan istekliliğinden memnun kaldım.
Merhaba! Patrondaki Gülümseme Çizgisi hakkında bir inceleme yazmak istiyorum. Yarım yıl önce bu kliniğe geldiğimde her şey yolundaydı. Bespalov'un diş hekimi Natalya Vitalievna dişimi iyi oturttu, prensipte her şey yolundaydı. Ama ikinci kez geldiğimde şoktayım. İlk önce ihtiyacım olan dişimi yapmadım. Anesteziden sonra her şey uyuşuktu ve sadece maskesinde yanlış dişin ne yaptığını yansıtan bir yansıma görünce şok oldu! O bitirdikten ve bana neden yanlış dişi yaptığınızı sorduktan sonra, istediklerinizi yaptığını söyledi.Şok !!!! Ve gerekirse başka bir söylenti daha sonra yapabilirim. Gerçek şu ki, ihtiyaç duyulan dişi gerçekten rahatsız etti ve hastalandı. Ama yaptıklarına dikkat etmemiş. Dahası, oraya bir taç koymamız gerektiğini söylediklerini parayla yetiştirmeye başladı, ama ucuz değil ve bunu anlıyorum. Yarım yıl önce bu tamamen farklı bir insandı. anlamıyorum ne değişti? !!!! Orada çalışmak istemiyorsanız veya insanlara zarar vermiyorsanız, neden kendiniz için böyle bir meslek seçtiniz?!!!!! Servis düzgün değildi, tüm prosedürü aletlerle diğer dişlere dövdüm ve asla özür dilemedim! Sağlıklı dişlere zarar vereceğine dair bir his vardı! Oraya bir daha asla gitmeyeceğim. Normal diş hekimliğinde olduğundan iki kat daha fazla ödemeye istekli bir kişi neden buna katlanmak zorunda??????
Zamanında kabul edilmiyorlar. Belirlenen saatte gelmeme rağmen her seferinde 30-40 dakika bekledim. Soruma göre, "Beklediğim doktor ne zaman olacak?" Yönetici cevap verdi "nereden biliyorum? bekleyin.»
Bir keresinde telefonla değil klinikte randevu almamama rağmen randevu almadığımı iddia ettiler.
İşlerini niteliksel olarak yapıyorlar, orada bir dişi doldurdular, genellikle mükemmel bir şekilde yaptılar, genel olarak her şeyi beğendiler, personel kibar ve okuryazar, bu nadiren bir bütün halinde birleştirilebilir
Deneyimli doktorlar, kibar personel.Doktorlardan birinin sabrı ve anlayışı sayesinde diş hekimliğine "pişirdiğimde" değil, zamanında gidiyorum))).Onlara çok teşekkür ederim!
Mührü ucuza koymadılar, 2 hafta sonra düştüm..Ancak garanti kapsamında doktor yeniden yapmayı reddetti, ucuz bir dolgu olduğunu ve sorunlu bir diş olduğunu söyledi, hadi iyi bir tane koyalım!yine aynı tutarı ödedim, zaten bir yıla mal oluyor..
Hoş olmayan tortu kaldı...
Bir nedenden dolayı döndüm - diş çatladı, çok ağrıyor, cevabını aldığım için başka bir yere gidin veya gelecek hafta için kayıt yaptırın. Mdaa.... Bu günü kabul etmek gerçekten mümkün değil mi? Yoksa insanların dişleri programa göre mi kırılıyor?
Klinikte iyi ekipman var, röntgen muayenehanesi var, duyarlı bir yönetici var. Eskiden orada mükemmel bir doktor çalışırdı. Dişi başka bir doktorla tedavi etmek zorunda kaldım. Bir yıl sonra bu dişi değiştirdim.