Kupon verme terminali çalışmıyor, ne 2 ne de 3 yıl önce hiç çalışmadığı için çalışmıyor. Sadece bir bilet almak için 1,5 saat boyunca büyük bir sıra beklemeniz gerekiyor, sonra size hiçbir şey yardımcı olmayacağınız ofise girmek için yaklaşık aynı miktarda. Ya da sonunda boşuna durduğunuzu ve başka bir departmana gitmeniz gerektiğini öğrenmek için. Tüm sıra kızıyor, kimse anlayamıyor, neden herkese sadece kuponları dağıtamıyorsunuz ve ofisindeki herkes kendi sorusuna karar verecek mi? Kızlar ofislerde boşta oturuyorlar. Yönetici neden kuponları dağıtıyor ve örneğin emekli maaşının neden, hangi boyutta ve nereye gelmediğini öğreniyor. Herkes kendi işini yapmalı. Neden buradaki her şey insanlar için değil. Esas olarak emeklilerin, engellilerin ve çocuklu kişilerin büyük bir kuyrukta ne alakası var. Yakınlarda tek bir tekerlekli park yeri yok, prensipte yok.
Очень приятное впечатление оставили девочки,работающие в 104 кабинете.
Девушка Анжела, "встречающая и распределяющая" посетителей, достойна отдельной похвалы и уважения,за профессионализм и корректность .