Malları satabilirler, ancak kalite sorunları ortaya çıkarsa teneke kutu burada başlar. Satış sonrası servis departmanı, malınızı bir aydan fazla bir süre elinde tutmak için mümkün olan her şeyi yapacak (yasal olarak hak sahibi olmasalar da) ve sonuç olarak çalışmamasına rağmen her şeyin yolunda olduğunu yazacaklar.... Ayetlerle küfür edip sizi ormana gönderecekler.... Ve evet... Muayene sırasında malları hala çizebilirler ve onu çizenin siz olduğunuzu söyleyebilirler) ve garanti onarımlarını reddedebilirler. Bu şirketle çalışmanızı tavsiye etmiyorum.
Malları sipariş ederken, normal olup olmadığını, sızmadığını (blender) sordum, çünkü Yandex'teki incelemelerde 200 muhteşem kişiden kutudan hemen aktıkları hakkında birkaç olumsuz yazdılar mı? - Endişelenme, her şey yolunda! Sorunlar olacak, hemen çözeceğiz!
Sonuç olarak, blender ambalajını açtıktan hemen sonra evde aktı. Parayı hemen iade etmediler, benzer bir ürünü değiştirmediler, acilen ihtiyaç duyulursa rakiplerinden satın almayı teklif ettiler (eşinin doğum günü için satın alındı ve verildi). Servise gönderildiler. Normalde iletişim kurabileceğiniz yetkin bir hizmet çalışanı için bir yıldız ekledim. Karıştırıcıyı 2 hafta teşhis için aldılar, ardından parayı iade edeceklerine söz verdiler.
Harika bir çevrimiçi mağaza, 2021'de daireye teslimatla onlardan bir dizüstü bilgisayar satın aldım ve 2022'de teslim alma ile bir ocak aldım, satın alma ve servise izin verdim. Garanti, çek, her şey olması gerektiği gibi. Bu mağazayı tavsiye ediyorum!
Mağaza harika, hızlı ve ucuzdur. Mstislavets 20 için bir düzenleme noktası bulmak zordur (evin girişinde bir geçiş şeması yapın, nealy). Ve böylece - teşekkür ederim, gelişiminizde bol şanslar!
Otorite yıllarca kazanılır ve 5 dakikada kaybolur. Bu mağazaya da böyle oldu. Mallar için ödeme yapamadım ve pervazının sorununa yardım etmek ve çözmek yerine Priorbank'ın kredi kartıyla (bu mağaza bir ortaktır) taksit planı ödeyemedim, bana her şeyin yolunda olduğunu ve bunun çarpık bir kartım ve bankanın sorunları olduğunu söylediler. İhmal, profesyonellik değil ve müşteri olarak bana karşı umursamayan tutum, bu mağazadan sadece tiksintiye neden oluyor.
Mağazanın işleyişinden çok memnun değiller. Sitede Aleana Breeze şezlongunu (beyaz) bulduk. Aradık, ücretli teslimatı kabul ettik (teslimatı ancak birkaç gün sonra yapabilirdik). Bugün mağazadan aradık (teslimattan bir gün önce), stokta olmadığını söylediler! Sipariş gününde neden bize hemen bu konuda bilgi verilmedi??? Zaman kaybettik, şimdiden başka bir yerden satın alabilirdik.
Teslim noktasının uygun bir konumu ve çalışma saatleri vardır. Malların varış noktasından sms ile haberdar edilirler. Koridor boyunca binanın derinliklerine indikten sonra noktanın kendisi aranmalıdır. Ödemeyi banka kartıyla kabul ediyorlar.
Çevrimiçi mağazadan mal ihraç etme noktası. Bulmak kolay değil, ama yapabilirsiniz. İşaretçiler yeterli değil. Arabayı park etmek zor - karşısında DunaMall var.
Parayı ödeyecek, ancak malları aldatarak getirmediler. Sadece şişirdiler. Bir mal yerine tel üzerinden tamamen farklı olduğunu iddia ediyorlar. Telefonu attılar ve aramayacaklardı. 4. gün erişteleri kulaklarına asıyorlar.