İki kadın operasyon görevlisi
Bu bölümde profesyonelce çalışıyorlar, onlara karşı hiçbir şikayet yok. Bankanın kendisi büyük bir reasürördür Uzaktan hizmeti her an engelleyebilirler ve bunu düzenli olarak yaparlar, bence bir nedene bile gerek yoktur. Hizmeti Temmuz 2024'te resmileştirdi ve 11/11/2024 tarihinde hizmet zaten engellendi. Bu süre zarfında bir hesap açtım, bir depozito açtım, OSAGO'YU düzenledim, bir yıl önceden iki aboneliğin hepsini düzenledim, satın alımlarla ilgili tüm koşulları yerine getirdim (telefon orada olmalı, taksitle de gerekliydi, buna özellikle ihtiyaç duymamasına rağmen), bir yatırım ürünü hazırladım, bu kaynakta hisseler bile satın aldım, yatırım ürünüyle ilgili koşulları yerine getirdim (her ay düzenli olarak 10.000 satış satın almak gerekiyordu, bankanın bundan komisyonları var), taksitleri kullandım, bu bankadan talep ettikleri yere olumlu bir inceleme yazdım, cep telefonu ve çıkartmayla ödedim Tüm satın alımlar için kredi almayı planladım (VAKTİM olmadı, şanslıydım), yani bankanın sunduğu her şeyi hemen hemen her şeyi kullandım, ancak hediye olarak bir kilit aldım. Karar verenlerin çalışanlarına ulaşamayacaklar, onlarla doğrudan bağlantı yok, banka şubelerinin çalışanları da sohbet ederek ve telefonla hiçbir şeye cevap veremiyorlar, çünkü engelli çalışanlar cevap veriyor. Görünüşe göre bu kuruluş, programlarının bazı koşullarını yerine getirmek istemiyor, yani bir yıldan sonra ücretli bir yıllık abonelik düzenlerken, maliyetini iade edeceklerine söz veriyorlar, bir CTP politikası düzenlerken, bir yıl sonra değerini 5000 ruble'yi geçmeyen bir miktarla iade etmeye hazırlar, işte size geri ödeme. Soruşturma yaptım - bu bankada gerçekten çok fazla kilit var. O zaman sorum şu ki, neden bankanın yerine getiremeyeceği kadar çok yükümlülük üstlenelim. Bir itirazım var, belgeler sağladım, 15 gün içinde bir karar verileceğine dair bir mesaj aldım. İncelemenin yazıldığı sırada, 22 gün boyunca ne cevap ne de merhaba, müşteriden ne istediklerimizi engellediler ve "sağır savunmaya" girdiler. Her nasılsa öyle.
Отличный банк, удобное использование карты, возможность получить кэшбек за покупки))) Сотрудники банка вежливые, терпеливые. Помогут во вснх вопроспхОчень довольна)))). Удобное мобильное приложение.
Для посещения банка надо не меньше часа времени. Если нет очереди, то в кассе перерыв. Кассир устанавливает свои порядки. 28.06 2024 закончился срок вклада, надо было срочно снять деньги. На радость к менеджеру очереди не было, зато у кассира перерыв (извините,ФИО не записала), В интернете время перерыва кассы нигде не указано. Я ждала 30 мин, Деньги получить в кассе не удалось, паспорт кассиру не понравился, хотя по этому паспорту она же принимала вклад в мае этого года (я тоже ждала ее с перерыва,но уже в другое время дня). Кассир отказала, отправила получать по карте Халва. Я вынуждена была получать небольшими частями мелкими купюрами. Кассир показала свою "значимость" и неуважение к клиенту старшего возраста. Я понервничала и была возмущена до предела. Кассиру в удовольствие издеваться над людьми. Это не первый случай. Почему в других банках никаких проблем нет, а в вашем отделении банка правит кассир, не церемонясь даже с руководством.