Şok olduğumu söylemek, hiçbir şey söylememek! Kardeşim okudu.
Bu sadece teneke!! Örneğin, paralarını aptalca çekiyorlar: sözleşmenin uzatılması için, son teslim tarihine yatırım yapmak için vaktiniz olmadığı için - ÖDEME, iç sınava giriyorsunuz teoriyi geçtiniz ve ilk kez pratik yaptıysanız (eğitmen size öyle diyor) - 350 R ödüyorsunuz, geçeceğiniz bir gerçek olmayan 3 tekrar sürüş denemesi için, bazıları 9 kez tekrar aldı, doğal olarak 3x 350 r ödediler. Ve hiçbir yere gitmeyeceksin, kurs tamamlandı))
İnsanlar yoldan çıkıyor!!!!
En ilginç şey, aslında, 1200 eğitim kursunun maliyeti ile oraya 2000 rubleden fazla para getireceğinizdir.
Evet, inceleme uzun ama sonuna kadar okuyun, çünkü bu sürücü okuluna gitmeye cesaret ederseniz anlattıklarımla% 100 karşılaşacaksınız!
Peki, sürücü kursu başlangıçta ne vaat ediyor? Sitede, telefonla ve şahsen size, tüm sınavları hızlı bir şekilde ve ilk seferde geçerseniz, 4-4,5 ay sonra hak kazanacağınızı ve aslında teori ve uygulama sınavlarındaki tüm sınavları geçtiğinizde, DİKKAT, ilk seferde, trafik polisinden bahsetmiyorum bile, en az 6 ay sonra sadece sürücü okulunu bitireceksiniz (bu en hızlı sonuçtur).
Ve işte böyle bir şema buldular! Sadece 6 aylık eğitim için sözleşmeniz olacak!
Sürücü kursu, müşterinin tüm sınavları geçmeden sözleşmesinin sona ermesi için eğitimi geciktirir. Yenileme için 350 ruble ödemeniz gerekiyor...Konuştuğum tüm öğrenciler böyle oldu. Bu beni geçti çünkü tüm sınavları ve iç sınavı ilk defa geçtim (şanslıydım).
Teori.
Teori dolabı, eski mobilyaların, eski bilgisayarların ve masalarda hiç kimsenin temizlemediği tozun bulunduğu eski, sefil bir odadır.
2. sınavdan sonra, öğretmen Kiyan A.V.'nin «yaratıcı amatör faaliyetleri» başlar: sınavı geçmek için, bundan bir önce sınavı geçmelisiniz. Örneğin, 3. krediyi geçmek için 1. krediyi tekrar geçmeniz gerekir ve 1. krediyi geçmezseniz, ancak 3. krediyi geçerseniz, yine de size kredi vermezler ... Bu arada, sözleşmede elbette bu tür koşullar belirtilmemiştir. İlk defa tüm sınavları geçmeme rağmen bu bana uymadı. Öğretmen bunun için başka bir öğretmene kredi vermemi söyledi.
Bu soruyla Yönetmen Alexander'a iki kez döndüm. Oldukça kaba bir şekilde öğretmenle konuşacağını (öyle olacağını) söyledi. Sonuç olarak, elbette, sözünü yerine getirmeye tenezzül etmedi ve ben «yaratıcı şemaya» göre son testlere kadar geçtim. Bu arada, son krediyi arka arkaya 2 kez de geçmeniz gerekecek, ancak bu durumda krediyi alacaksınız))
Ayrıca, öğretmenin kişisel sebepleri nedeniyle derslerin, örneğin Cumartesi günü sabah 8'de rahatsız edici bir zamana ertelenebileceğine hazırlıklı olun.
Pratik yapmak.
Size söz verileceği gibi 3. sınavdan sonra başlamaz, ancak tüm teoriyi geçtikten sadece bir ay sonra başlar. Bu durum bana uymadı ve pratikte öğretmenimi şikayetler ve iddialarla kelimenin tam anlamıyla «yırttım». Grubumun geri kalanı uygulamaya başlamak için bir aydan fazla bekledi.
Eğitmenim Kondratenko I. V. Genel izlenim olumsuzdur: ruh halindeki bir kişi, her şeyin kendisine borçlu olduğu hissi, sürekli iddialarda, ders sırasında çoğu zaman yabancı konularla dikkati dağılır, sürüşten uzaklaşır, dava hakkında çok az bilgi vardır. Tartışmalı bazı konuları başlattığı için arabada gerginlik yaratıyor. Onun izlenimi sadece benim için olumsuz değil. Örneğin, birlikte çalıştığım kız onu değiştirdi çünkü ilk derslerinden itibaren ona araba kullanmanın onun olmadığını söyledi...
Zaman çizelgesi yok. Her Pazar eğitmen (belki akşam 9-10'da) arar ve 1-4 hafta arasında olabilecek dersleri size verir, nasıl başarabilir (spoiler uyarısı: 4 asla işe yaramaz). Görünüşe göre, bir müşterinin haftada birkaç hafta bir derse gitmesi, zaman kaybetmesi ve normal bir beceri kazanmaması, sürücü kursu tarafından normal kabul ediliyor.
Burada bedavaya olduğun ve bu meslekler için yalvardığın hissi ve sana bir iyilik veriyorlar.
Arabalar normal, Volkswagen polo, az ya da çok durumda.
Ayrıca çok önemli bir nokta - sürücü kursu Minsk bölgesine aittir, yani toplu kayıt yoktur, her şeyi kendiniz yaparsınız ve Minsk bölgesindeki trafik polisindeki kuyruklar inanılmaz derecede uzundur, her biri 1,5 ay boyunca otoyol ve şehir için beklemektedir. Her tekrardan + 1,5 aylık bekleme süresi. Bu arada, Minsk Trafik polisinde böyle kuyruklar yok.
Sonuç olarak: Tüm sürüş okulunun ve trafik polisinin teorisini ilk seferde teslim etmek, trafik polisinin devresini ve trafik polisinin şehrini ikinciden teslim etmek - haklarımı ancak 9 ay sonra aldım…
Dürüst olmak gerekirse, sürücü kursu sözlerinin hiçbirini yerine getirmediği için, kontrol eden devlet kurumlarına başvurma konusunda hala güçlü bir istek var. Birinin işini bu şekilde yürütmesi şok olur, müşterilerine karşı bu kadar umursamaz ve kaba davranır. Uyanın, 90'lar çoktan bitti, çalışma şekliniz tam bir utanç…
Teori ve pratiğin öğretilmesinin kalitesi çok yüksek bir seviyededir. Öğretmenler her şeyi anlaşılır ve yetkin bir şekilde açıklarlar, iç ve dış sınavları stressiz geçmeye yardımcı olurlar. Ayrı olarak, pratiğin öğretmeni Igor Vladimirovich'i vurgulamak istiyorum. Öğrenciye özel bir yaklaşım bulan çok mantıklı bir usta. Tüm sınavları geçmeyi başarır, yeni başlayanlar için zor olan sürüş nüanslarına her zaman yardım etmeye hazırdır. Tüm durumlara karşı sabırlıdır. Bu sürücü okulunu ve eğitmenlerini şiddetle tavsiye ederim. Bu organizasyonda kaliteli eğitim alarak haklara kavuştu.