Nöbetçiyi emirlerle değil, konuşmada kibar biçimlerle, müşteri odaklılıkla iletişim kurmak için nöbetçiyi eğitmeye değer, örneğin, en azından okulun gelecekteki olası müşterilerinden ne istediğini ilk önce açıklayabilir misiniz, eşikten bir şeyleri incelemek için emir vermeyebilir misiniz?
1976 sınıfı, Orlovskaya'daki eski okul binasında 10 unutulmaz yıl.Çok güçlü bir pedagojik ekip ve saygın bir müdür olan Popel G.N. Mükemmel donanıma sahip çilingir ve marangozluk atölyelerinin yanı sıra mükemmel bir otomobil sınıfı vardı.İki eğitim aracı ve mezuniyette Kategori B ve C ehliyetinin teslimi.
Bu okula vermeye hazır olduğum en fazla üç yıldız bu. Yeni okul yılından (2022-2023) bu yana kafeteryada yemek eskisinden çok daha kötü hale geldi. soğuk, yulaf lapası çok sıvıdır, neyse ki en azından meyve sularını düzeltmişlerdi, daha önce suyla seyreltilmişlerdi ve şimdi hemen torbadan dökmelerine izin veriliyor, bu hoş. öğretmenler hakkında... Aslında hem deneyimlerime hem de öğretmenlerin doğasına göre çok iyileri vurgulayabilirim, ama elbette kötüler de var, ama ben kötülerden çok iyilere düştüm, bu yüzden kesin olarak söyleyemem.
Yine bu okul yılından itibaren soyunma odalarını korumak çok iyi oldular, diyelim ki hırsızlıklar hiç durmuyor, bu da çok üzücü.
Okulun avlusu tam da fena değil; sahalar fena değil, ama sonunda tribünlerdeki koltukları değiştirmelerini isterdim, orada insanlar çok fazla kıymık alıyor, bir şeyler yırtıyorlar.
kabul edilirse, söylemek istediğim tek şey bu