Okul dürüstçe fena değil öğretmenler, iyi, kibar olanlar var, ama kantin hakkında ağlamak istediğine dair notları çok düşük söyleyen öğretmenler var, sürprizlerin sadece kinderlarda değil, bu okulun köftelerinde de olduğunu bilmiyordum.Kontrol okula gelir gelmez hemen normal yiyecekler verirler: kebaplar, Paskalyalar vb. Kontrol yoktur, buna göre korkunç yiyecekler Genel olarak artılar ve eksiler vardır
Bu okulda 11 yıl boyunca okudu (tabiri caizse zilden zile))).Bunun harika bir okul olduğunu güvenle söyleyebilirim: öğretmenler çocuklara öğretebilir ve öğretmek isterler; Okulda kendini gerçekleştirme için birçok yaratıcı alan var (vokal, koreografi, çeşitli enstrümanlar çalma, resim yapma ve çok daha fazlası), ayrıca spor ekipmanlarının mükemmel donanımına, iki yüzme havuzuna (ilki 1-4 kl'lik öğrenciler için, ikincisi 5-11 kl'lik çocuklar için) ve aynı anda 4 sınıfa kadar sığabilecek büyük bir stadyuma dikkat çekmek istiyorum. Oldukça geniş toplantı salonundan (yaklaşık 400 koltuk) ve 2 yemek odasından bahsetmeyi unutmayacağım (yemek hakkında konuşmayacağım, herkesin zevkleri farklı, ancak çocuk bu anlamda çok şımarık değilse, büfeye gitmek için paraya ihtiyaç duyulmayacaktır). Tek dezavantajı (belki birisi bunu bir artı olarak görecektir), öğrenci sayısı açısından okulun tıkanıklığını düşünüyorum (başlangıçta 800 çocuğa öğretilmesi planlanmıştı, ancak okuldan mezun olduğumda (2022) yaklaşık 2000 kişi vardı).Özetlemek gerekirse, bir çocuk bir şeyler öğrenmek isterse, o zaman bu okulda tüm koşulların olduğunu, değilse onu "çekmeyeceklerini" söylemek isterim (oradaki öğretmenler talepkardır).
4 yıl önce en büyük oğlum bu okuldan mezun oldu, şimdi en küçüğü okuyor. Eğitim kurumunun değiştirilmesini düşünüyoruz.
Son birkaç yılda okul, şehrin en renkli okullarından birinden bataklığa dönüştü.
Genel eğitim konularında hiçbir zaman güçlü bir okul olma ününe sahip olmadı, ancak kuruluşundan bu yana ve Vladimir Parashchenko tarafından yönetildiği süre boyunca 67'nci estetik yönüm açısından çok güçlüydüm. Bu gerçekten güçtü.
Şimdi okul yönetimi yaratıcı yönle ilgilenmiyor, desteklenmiyor veya geliştirilmiyor,
Okul parlak yaratıcı yüzünü kaybetti. Elbette müfredatta okul çok ortalama bir seviyede kaldı.
Kayda değer personel sorunları var. Onlardan öğretimin kalitesiyle ilgili sorunlar ortaya çıkıyor. Öğretmenlerin bir kısmı okulu terk etti, geri kalanlarında öğrenilmiş çaresizlik ve sorumluluktan kaçınma geliştirildi.
Öğretmenlerin sürekli "Ben küçük bir insanım, üstlerim bana emretti - size aktarıyorum" demesi garipliğe ve şu soruya neden oluyor: Böyle bir pozisyona sahip öğretmenler öğrencilerde hangi kişiliği yetiştirebilirler?
Okulun kuruluşundan bu yana cephesinde bir slogan asılıydı: "Buraya gelin, bu da Pragna'ya veda ediyor". Şimdi "Çocuklara kayıtsızlık" sloganı en uygun olacak.