Her zaman uzun kuyruklar vardır.
Ürün yelpazesi vay canına değil, ama herkes Starbucks'ın Rusya'dayken bize verdiği duyguları almak için buraya geliyor. Kasada her zaman Rusça konuşanlar vardır ki bu güzeldir.
Sigara içtikleri veranda ve her şey pzc'nin sigara içilmeyen bölgesine geliyor... İlk akşam asil bir şekilde sigara içtim, bu yüzden çamaşır yıkamamak istiyorsanız girişe oturmak daha iyidir
Starbucks artık pasta değil)) İçinde marka ruhu yok. Varlığı Stars kahvesi, insanların teknoloji ve tahıl kalitesinden ziyade duygu/izlenim satın aldıklarını kanıtlıyor. Starbucks'ta lezzetli değildi, ama Yıldızlarda kahve daha da kötüydü)) ama Starbucks'ın en azından bir fikri vardı, bir markası vardı ve şu anda orada olan sadece bir logo.