Organizasyonun kendisiyle ilgili hiçbir soru yok. Peki personeliniz ne durumda?? Bir şekilde yetersiz uzmanların bulunduğu pencereye «Dikkatli bir şekilde kızgın köpek» tabelasını asabilirsiniz. Artık ilk defa boş bir yerde kabalıkla karşılaşmıyorum. Çalışanların yetki alanına giren oldukça sıradan sorulara sakince cevap veremiyorlar. Çalışan Lyudmila T.'ye bir kutu fenibut ve magnezyum verin ve sonra işe bırakın.
Bir sürü insan var. Yavaş servis. Penceredeki kız kimseyi davet etmediler. Molamı bekliyordum. Hangi saat 14.45'te başlıyor. 7 dakikalığına kimseyi davet etmedi. Birkaç kişiyi daha kabul edebilirdim. Ve ara vermeye gittim. Saat 14.42'de. Bu harika. Şimdi sırada beklemek daha da uzun.
Döviz bozdurma işlemlerine ek olarak operatörlere de alış ve satış oranı her zaman kötü değildir, başka ödemeler de yapılabilir.. Web sitelerinde daha fazla bilgi edinin.. Banka
İşin organizasyonu çok garip. Çalışmaya saat 10.00'da başlayın. Ancak saat 10.30'da çalışmaya başladılar - tahsilatın yapılması, zeminlerin yıkanması ve işe hazırlanılması gerektiğini motive ederek. Görünüşe göre hizmetin başlangıcı, zeminleri temizlemekle değil, müşterilerle çalışmakla ilgili. Bu durumda temizlikçiye soru sorulmuyor - sabah 10'dan sonra başlatıldılar, ancak personele-evet. Görünüşe göre daha erken gelmeli ve işe önceden hazırlanmaya başlamalıyız. Mümkün olduğunca kibar olmayan personel. Ben günaydın- homurdanıyorum. Teşekkür ederim-yanıt olarak sessizlik. Hoşçakal-aşağılayıcı bir bakışla harcandılar. Peki, bu şekilde yetiştirilmem benim suçum değil. 11/29/23 tarihinde 2 numaralı bilet gişesine hizmet verildi. 10.33 Yönetici incelemeyi okuyorsa, lütfen dikkat edin.
10/26/2023 tarihli 2 numaralı gişede Rus rublesini Beyaz Rusya rublesi ile değiştirdim. Banka yönetimine danışmak isterim: ziyaretçilere nazik davranmak hizmet standartlarınızın bir parçası değil mi? Bankada hiç böyle kibirli bir muamele görmedim, kasiyer tepsiye bu kadar çok banknot fırlattı (kendi görüşüne göre görsel olarak doğrulanmadı) bu sadece bir kabus. Kursta para kaybetmeye hazırım, ancak »merhaba« ve »hoşçakal", özellikle bankanızın yüzü olan herhangi bir kişinin sözlüğünde olmalıdır.
Orijinalini göster · Русский
5
Kurumun yanıtını göster
Сергей Б.
10. seviye şehir uzmanı
26 Nisan 2024
Genellikle karlı bir kurstur, bu nedenle kuyruklar da vardır. Son zamanlarda eski tarz banknotlardan kurtulmaya çalışıyorlar. Elektronik bir sıra, beklemek için kanepeler ve öğle yemeği molası var.