Elektronik kuyruğun çalışmasının garip olayı ve çalışanların kaba tutumu. Durum: Önümde bilet için çağrılan kadın yanlışlıkla 2 numaralı gişeye gitti (1 numaralı gişesi vardı) ve 1 numaralı gişeye giderken hemen biletimi aradılar, bunun zaten ikinci gişede olduğunu düşündüm. Sonra 2 bilet gişesi çalışıyordu. 2 numaralı kasaya geldiğimde, bana yüksek tonlarda, kasiyere tüm odaya sizi aramadığımı söyledim!! Bu arada, kasiyer de bu kadına kabaca cevap verdi. Ziyaretçilere bu şekilde hitap etmek ve sesi yükseltmek normal mi?! Kadının servisten geçmesini beklemek için kaldım. Ve kasadan uzaklaştığında hemen bir iz çağrıldı. Bilet benimkinden sonra ve sonunda çizgiyi geçtiğim ortaya çıktı. Nasıl böyle?!
Herkesin aynı odada kalabalıklaşması, mahremiyet olmaması ve yine de kendinize saygısızlığa tahammül etmeniz gereken büyük bir eksi.
20-25 yaşlarında görünen bir kız olan kasiyer 2 ile iyi yetiştirilmiş bir iş geçirin. Kameraya ziyaretçilerle nasıl iletişim kurduğunu görün. Artan tonlar müşteri hizmetlerinde kabul edilemez, özellikle bunun bir nedeni yoksa!
Eylül ayında Minsk'taydım, yurtdışına seyahat etmek için MS kartını USD'ye açıyordum. Diğer Belarus Cumhuriyeti bankalarının arka planına karşı, bence yerleşik olmayanlar için en iyi fiyat teklifleri. Hemen açtılar, isimsiz bir plastik aldım, henüz isimlendirilmesine gerek yok. Rusya Federasyonu'ndan yenileniyor. Tabii ki, uygulamanın iyileştirileceği çok daha fazla yere ihtiyacı var, ancak oldukça çalışıyor.
Belkart sadece sanal olduğu için üzgünüm.
Vahşi korku. Müşterilere karşı kaba bir tutum. Kasiyer kız (yaklaşık 25 ila 35 yaş arası), kaba, sebepsiz yere müşterilere sesini yükseltiyor. Oda küçük. Ekip evdeymiş gibi davranıyor. ve tüm ziyaretçiler - misafirleri zamanında gelmediler.