İğrenç. Banka kartı vermeye çalıştım, stajyere emanet ettiler, ilk başta hiçbir şey şüphe uyandırmadı. Pın kodunu almanın gerekli olduğu kritik bir anda, açık bir kabalık başladı. Telefonda özel konuşmalar, taleplerin tamamen göz ardı edilmesi. Pın kodu gelmedi. Stajyer yardım yerine iş gününün bittiğini söyledi. Dehşet. Büyük kayıplar. Kullanamayacağınız, boşa harcanmış bir kart. Kabalık ve küstahlık. Paranızı ve zamanınızı boşa harcamak istemiyorsanız, bu şubeyi atlayın.
Para birimini değiştirmek için bankaya geldim, kuponu aldım, sonra bankanın kapandığını söylüyorlar ve terminali bir kuyrukla kapatmak için hayır, insanlar sıralarını bekliyorlar, kapanıyoruz, yani banka, kuponu alanların zamanının sırası değil, insanlara değer vermiyor, burada bankanın itibarı hakkında konuşmak için başka bir bankaya gidiyorsunuz, kapanmadan en az yarım saat önce elektronik kuyruğu kapatmak için hayır diyorlar, ben değilim ve 6 kişi kapanmadan hemen önce kovaladılar.
Çok büyük bir sıra. Kasiyerler yavaş çalışıyor. Birçok kupon aldı ancak hizmetleri kullanmadılar. Bilet gişeleri çoğunlukla boş ve insanlar sadece oturuyorlar kuponlarından sağ çıkıyorlar. Kasiyerler her biri 5/6 dakika boşta kalıyor.
Alışveriş merkezindeki döviz bozdurma kartlarda görünmüyor, bu yüzden buraya yazıyorum. 15.03.2024 tarihinde para birimini değiştirmek için bu döviz bürosuna geldim. Kursların bulunduğu monitör çalışmadı, ancak sol köşede zar zor farkedilen bir kağıt parçası vardı ve kursu öğrenmek isteyen herkes kişinin hizmet verdiği pencereye gidiyordu. Bunu «banka sırrı» diye bir şeyin yokluğuna inanıyorum. Benden önce, çok kibar ama pek duymayan büyükbabam pencereden para birimi satın alıyordu. Kaba çalışan önce ona yüksek sesle bağırdı, sonra kursu tekrar sorduğunda ona daha önce söylediğini söyledi, operasyondan sonra büyükbabası şüpheli kalitede banknotu değiştirmesini istedi, buna karşılık yine çığlık attı! Döviz değişimine başladığımda çalışandan selamlama sözleri duymadım ve o «hepiniz burada bana borçlusunuz» durumundaydı! Banka idaresinden personeli eğitmesini isteyeceğim, çünkü insanlar parayı sizden almak yerine size taşıyorlar. Bu kasiyer gibi insanlara hizmet sektöründe yer verilmiyor, bunun yerine başka bir iş aramanız gerekiyor!
Korkunç hizmet, uzman Tatyana Astakhnovich çok yavaş çalışıyor organizasyona para yatırmak için bir saatten fazla onunla oturdu, sürekli çağrılara cevap veriyor, her zaman ne yapacağını bilmiyor soruyor ve kaçıyor
Camın arkasında oturuyorlar, fısıldıyorlar, hiçbir şey duymuyorlar. İşitme testi için doktor randevusunda olduğu gibi.
Yabancılar için bu muhtemelen Belarus'un en ucuz bankasıdır - ilk hesabı açmak için 100 ruble, bu para için Belarus rublesinde bir Mastercard kartı alabilirsiniz, ardından mobil uygulamada ücretsiz bir sanal kart açabilirsiniz.
Eksilerden - kartlardaki PIN kodlarını değiştirmek imkansızdır (onlarla birlikte SMS'i silmeyin!), bankanın hiç atm'si yoktur (ancak komisyonsuz çekebileceğiniz başka bankaların ATM'leri vardır ve Minsk'teki tren istasyonunda da dahil olmak üzere bankanın kasa değiştiricileri vardır.
Bankanın web sitesi veya üçüncü taraf uygulaması (telgraflar) aracılığıyla çok yavaş destek, ödeme kartlarıyla ilgili temel soruları 40-50 dakika beklemeniz gerekiyor ve soruyu sanki boşluğa gönderiyorsunuz, beklemeniz istenmiyor vb. isteksizce cevap veriyorlar, diyaloğu tek taraflı olarak kesiyorlar, soruyu tamamen görmezden gelebilirler.
Bence bunların hepsi gizli oturdukları gerçeğinden kaynaklanıyor (kiminle iletişim kurduğumun adını koyma isteği üzerine görmezden geliyorum.), hizmet kalitesini değerlendirmek için bir sistem yoktur (yönetime not olarak)
Karşılaştığım en korkunç banka, iğrenç hizmet, makul kazançlarla anlaşılmaz taksit reddi.
Hiç böyle bir tımarhaneyle ve yetersiz biriyle tanışmadım....
Banka iyi. Harika bir izlenim bıraktım. Güler yüzlü personel. Tüm soruları cevapladık, doğru ürünü seçmenize yardımcı olduk. Puan beş yıldızdır. Herkese tavsiye ederim.
Yalnızca biri çalışıyorsa neden üç bilet gişesine sahipsiniz? Para birimini değiştirmek için bir buçuk saat beklemeniz gerekir. Hayattan sadece para birimini değiştirmek için bir buçuk saat....
Döviz kurları ile çetele genellikle çalışmaz. Ve kursların bulunduğu kağıt kasiyerin yanında, kurslar beklenmedik bir şekilde değişiyor.
Özellikle Denisovskaya 8a'da büyük kuyruklar.
Eşanjörlerde personel cana yakın değil, onlara hala bir şey borçlu olduğun izlenimi altında! Ek bir şeyi doldurmanız gerekirse, hiçbir şeyi açıklamazlar! Okuyun, kendiniz doldurun ve yalnızca okunaklı bir şekilde doldurun. Açıklamanı istiyorsun, bunu her gün yaptığın gibi iç çekiyorlar.
Banknot biraz yırtıldı, kabul etmediler. Nerede deneyebileceğimizi belirtmeleri iyi. Sadece hizmetleri uzun süredir kullandığım için 3 yıldız. Şimdi kartla ilgili bazı sorunlar var. Normal bir karar duymadım.
Bankayı ziyaret etmek ve verilen hizmetler hoş bir izlenim bıraktı. Basit. Mevcut. Tüm sorularıma açıklamalar ve yanıtlarla. Hoş bir ortam ve profesyonellerin çalışmaları. Tatilden önce bile!
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
M
Marina Mazurova
3. seviye şehir uzmanı
27 Mart 2024
Çalışanlar müşterilerle nasıl iletişim kuracaklarını hiç bilmiyorlar. Hataları ve profesyonellik eksikliği nedeniyle, hafta sonları da dahil olmak üzere müşteriyi arıyorlar ve suçluyorlar, iddiaya göre müşterinin tüm belgeleri yanında taşımadığı veya saklamaya çalıştığı iddia ediliyor.
Hazine müsteşarınız Ushakevich Igor'a (ameliyattan sonra uzala'nın adı) para birimi satın alma konusuna çok hızlı ve doğru bir şekilde karar verdiği için minnettarlığımı ifade ediyorum. Bir çağrı - soru çözüldü! Bugün diğer bankalarda bir sorunla karşılaştıktan sonra, çalışanlarınızın çalışmalarının verimliliğine hoş bir şekilde şaşırdık! Teşekkür ederiz!!!
Şimdi birçokları gibi Moskova'dan kart düzenlemeye geliyorduk. Hızlı, doğru, sıra yok. Bireylere hizmet vermek için sadece iki iş yeri var, ancak özellikle ziyaretçi yok. Her şeyi resmileştirdiler, birçok sorumuzu cevapladılar, ertesi gün kartlar verdiler.
Kasada kızlar hangi dönüşümle hangi tarifeleri, mümkün olan en karlı şekilde nasıl yapılacağını açıkladılar. Teşekkürler.
En iğrenç banka, kredi almak için acele ediyorsanız, tren istasyonunda bambila'ya başvurmak daha iyidir, daha karlı ve daha fazla yasal destek olacaktır, kimseye tavsiye etmiyorum, silah zoruyla bile buradan kaçın
Herkese harika günler! Berbat banka. Yetkili çalışanlar değil. Hiç incelik yok. Ve müşterilere saygı duymak. En önemlisi, nasıl çalıştıklarını elde edemezsiniz, çalışma süresi keyfidir. Ödemeleri kabul etmeyeceğim. Müşterilerin kendileri tüm evraklarla ilgilenmelidir. Kasiyerden Kazimirovskaya'daki kasiyerden kendisini tanıtmasını istedi, ancak kızın ne isimleri ne de kitabın şikayeti yoktu. Sadece kasayı kapattım ve 15 dakika sonra ayrıldım.
Gönderildi
Her anlamda iğrenç bir banka.Hileli bir plan var.Sözleşmelere girerken dikkatli olun!
Orijinalini göster
2
3
Анатолий С.
14. seviye şehir uzmanı
20 Ekim 2022
Bireyler için 6 masa vardır, 2 personel için sadece 1 kişi oturmaktadır. Bir sıra var, ben 2 yaşındaydım ve meşgul olanın serbest kalmasını bekledim. 20 dakika bekledim. ? 1 kişi çalışıyorsa neden 5 yer daha var?...