Arızalı yerlerin boyanması ve tesviye edilmesi konularında bu servis istasyonuna başvurduk.Bir ay önceden kaydettik, belirlenen tarihi bekledik ve aracı verdik.Bir hafta sonra kocam işin nasıl gittiğini netleştirmek için aradı, henüz yapmadıklarını cevapladılar.Bir hafta daha geçti ve durum tekrarlandı.Bir ay geçtiğinde, gidip işin ilerleyişini bağımsız olarak görmeye karar verdi, ancak geldiğinde işin henüz başlamadığını gördü!!!Bu muayeneden geçmek gerektiğinden ve henüz hiçbir şey yapılmadığından, kaybedilen zamana (2 ay) üzülüyorum.Zaman ve sinirlerinizi boşa harcamak istemiyorsanız, bu servis istasyonunu tavsiye etmiyorum!
VW golf 5'imi ses yalıtımı için buraya sürdüm. İş zamanında tamamlandı ve kaliteyle ilgili herhangi bir şikayet yok. Çok daha sessiz ve daha rahat hale geldi. Maliyet oldukça yeterli. Hak ettiğim 5 yıldıza bahse girerim!
Ön kapılardaki, bagaj kapağındaki, eşiklerdeki, ön çamurluklardaki pası temizlemek için bu servis istasyonuna döndüm.
Rengin farklı olmayacağına ve her şeyin bir hafta içinde yapılacağına söz verdiler, aslında bu doğru olmadı
26 Ekim'de arabayı sürdüm, 19 Kasım'da aldım :)
Birkaç ay geçti ve eşiklerin üzerinde kabarcıklar patladı, bir ay sonra aynı yerlerde hala aynı pas var. (fotoğrafa bakın)
Ayrıca sürücü kapısının kanadı ovaladığını + kaput ile çamurluk arasındaki boşlukların farklı olduğunu, sürücü kapısında portakal kabuğu gibi bir shagreen'in olduğunu fark ettim (fotoğrafa bakın) ve "ustalar" + shagreen'in bagaj kapağına yapıştırdığı tutamak filminin altında bir kabarcık belirdi. stop lambasının olduğu yerde ve camdaki bandı tamamen çıkarmadılar
"Garanti" kapsamında ortadan kaldırmaya geldim, sürücü kapısının renginde indirim yapacağımızı ve boşlukları ayarlayacağımızı söylediler, sonuç olarak indirimin çok "iyi" olduğu ortaya çıktı 300r + 50-100 boşluk ayarı, iyi bir "garanti" :) + bagaj kapağının rengi 450r, iddiaya göre arabanın her yıl boyanması gerektiğini belirttiler))
Genel olarak, bu servis istasyonunu bir arabayı boyamak için önermiyorum.
Araba boyamada en iyi servis istasyonu. İki farklı araç için iki siparişi ele aldım. Her şey neredeyse mükemmel bir şekilde yapıldı. Arabalardan birini satarken, alıcılar vücudun elemanlarından birinin boyandığını bile fark etmediler. Renk mükemmel bir şekilde seçildi.
Servis istasyonu müdürü Olga'ya özel teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Her zaman cana yakın, yardımsever, onarım durumunu nasıl doğru değerlendireceğini ve iş seçenekleri sunacağını biliyor. Müşterinin daha az endişelenmesi ve sürecin farkında olması için ara işin fotoğraflarını periyodik olarak messenger'a sıfırlar. Kaliteli çalışmanız için teşekkür ederiz!
Sorunuyla çocuklara döndüm, küçük bir kaza oldu. İşin kalitesi üst düzeyde hiçbir soru sorulmadı. İşin aşamaları, ne yapıldığı ve bir sonrakine geçmeyi planladıklarında her zaman neredeyse anında geri ödeme yapılır. Ve arabayı çabucak iade ettikleri için memnun oldum.
Ekim ayının ilk yarısında buraya bir kazadan sonra arabamın restorasyonu hakkında döndüm. Tüm boyama hizmetleri ve çilingir işleri mükemmel bir şekilde yapıldı ve son teslim tarihlerini de geciktirmediler. Fiyatlar oldukça yeterli. Tavsiye ederim!
Kondey'i onarmak için onlara uğradım, teşhis koymadılar, sensörü kırdılar, iddiaya göre dürtme yöntemiyle bir hata buldular, röleyi satın aldım
Arabayı saat 11.00'de 17'de verdiğim sebep tam olarak bu değil.oo telefonda, arabayı her şeyin kapısının açılabileceğini söylediler, saat 17.30'da arabanın hazır olmadığı ortaya çıktı, usta usta bir şeyi tamir etmeye çalıştı, sonuçta harcanan zaman, harcanan çılgın para asla tamir edilmedi, onlara bu kadar yüz taraftan atlamanızı tavsiye etmiyorum.
Arabaları mümkün olan yedi sınıftan 6'sına göre boyuyorlar. Sanırım rulo ile yuvarlanıyorlar. 7. sınıfa kalite açısından hiçbir gereklilik getirilmediğinden.
Servis istasyonunun mahkemeye dava açmasıyla başlayacağım. Fiyatlar tavandan alınıyor, karoser ve boya işleri 3 aydır yapılıyor. Bu hizmetle ilgili 4 dava vakası biliyorum. Birisi şüpheye düşerse, bir Yorum ve öneri Kitabı isteyin, her şey hemen netleşecektir.
Burada arabayı boyamamak daha iyi, onlarla delireceksiniz! Orada bir insan bunu nasıl yapacağını bilmiyor =)) aynı zamanda yanlış yaptığını söylediğinde çok gergin.
7 Eylül'de eşikleri boyamak için kaydoldum. 6 gün sonra hazır olacağına karar verdik. Aradım diyorlar ki 4 gün daha bekle. 3 gün sonra alışveriş merkezini arıyorum, alıcı adam yarın gelip al diyor. Arabayı 10 gün önce durduğu gibi geliyorum ve buna değer. Yalan söylediğim için özür dilemedim bile
Yağın, filtrenin hızlı değişimi
Çok iyi uzmanlar, gülümseyen ve güzel bir kız sevk memuru
Tekrar konuşacağım
Orijinalini göster · Русский
6
Kurumun yanıtını göster
В
Виктор Илюшкин
5. seviye şehir uzmanı
29 Ocak 2024
Renault duster 2 hafta önce tamir edildi. Raflarla ilgili bir sorun vardı. Sorunları hızlı, ucuz bir şekilde çözdüler. Hizmetlerin sunumunun kalitesi beşte beşidir. Fiyat bekleniyor. Fazla ödeme yapılmadı. Teşekkürler.
Normal yüz, ama nüanslar var. Vücudu cilaladılar - büyük bant izleri bırakmadılar, eşikleri zırh filmiyle yapıştırdılar - birkaç kabarcık bıraktılar, fren disklerini balatalarla değiştirdiler - sabah 8'e ayarlandılar, sadece 9'da göründüler. Çıkarılan yedek parçalar bagaja sığmadı, gerekip gerekmediğini bile sormadılar. 5 üzerinden 4'e YÜZ. Daha iyileri var, ama daha kötüsünün olduğu birçok yer var.
Tamponu hızlı ve verimli bir şekilde restore ettiler ve yeniden boyadılar. Onarımda çok fazla araba olmasına rağmen, renge düştüler, 3 günde söz verdikleri gibi yaptılar.
Bu yüz, incelemelere bakılırsa bir piyangodur, ben de oynamaya karar verdim. Kapıda birkaç derin çizik olması, arabayı cilalaması, kanat kalıbını boyaması, ön camdaki talaşları kapatması gerekiyordu. İnterneti hizmetler sektöründe yünlendirmeye başladım, bu yüz 50-50 incelemeye karar verdim, ancak işler karmaşık görünmüyor. Müdürle konuşmaya geldim, her şeyi en iyi şekilde yapacağımızın sorun olmadığını söylediler. Boş zamanımı seçtim, kayıt olmaya geldim. İş sektörünü resepsiyondaki kıza dile getirdim cevap: Şimdi camın üzerine talaş yapmayacağız (talaşlar ücretsiz olarak yapılıyor) bana bedavaya ödemeyeceğim, cevap: Tüm ustalar cam takmakla meşgul. Kalıbı boyayın, cevap: Ustaya sorup arayacağımı bilmiyorum (asla geri aramadım), çizikleri lekeleyip cilalayacağım, cevap: evet olacak. Kaydoldum. Kaydı iki kez taşıdık, herkes meşgul. Sanki daha yüksek güçler bu servis istasyonundan uzaklaşıyormuş gibi, ama meşgulsem iş gider: pratik, deneyim, kalmaya karar verdim. Belirlenen tarihte geldim, davet ettim cilalama ustaları tüm anları tartıştılar, kalıplamanın boyanmasına yardım etti (teşekkürler), ancak resepsiyondaki usta değil. Telefon numaralarını cilalama ustasıyla değiştirdik. Siparişi verdik, araba çalışıyor. Araba hazır, kutuda muayene (güneşte bir hataya bakmanız gerekiyor!) evet, araba parlayacak, kararlaştırıldığı gibi kapıda çizikler sıkışmadılar, cilayı sildiler. Cevap: Yorulmamaya karar verdim çünkü renge düşemeyebilirdim.(bunun için telefon numarasını bıraktım.) peki, hadi, olduğu gibi. Kalıplama iyi boyandı teşekkür ederim. Gitti. Birkaç gün sonra arabayı yıkadım, güneşe koydum, Dehşet: Arabanın her yerine hologramlar koydum, kaputun üzerinde verniğin keskinliğini buldum, özellikle amblemin ve yazıtların bulunduğu bagaj kapağında birçok küçük çizik çıktı. Sorunları bildirmek için arıyorum, cevap: Arabayı nerede ve ne yıkadığınızı bilmiyorum, gel bakalım. Geliyorum, cevap: Evet, hologramlara katılıyorum, zengin adamın kapağını "sıkıştırdım", verniği silmekten korktuğum zor yeri özellikle denemedim ve kaputun böyle bir lekesi vardı. Cumartesi günü hologramları temizleyeceğiz. Kaputla ilgili olarak üç parlatma servisine gitmiştim, herkes verniği yaktıklarını söyledi. Servis istasyonuna gidiyorum, sorunu dile getirdim ve 10 dakika sonra yaklaşacağını söyleyerek müdürü davet etmemi istedim, hiç dışarı çıkmadım. Cilalama ustası aktarıyor: Kaputun fotoğrafını çekmem söylendi Cuma günü, bağımsız bir uzman fotoğrafa bakacak ve sonucunu verecek, yani varlığıma ve arabama gerek yok mu? Cevap: Ne istediğinizi bilmiyorum, ek olarak şu cümle var: Suçlamalarınızla beni gücendirdiniz, 180 derece dönerek ayrıldınız. VE ARABAMI MAHVETTİKLERİ GERÇEĞİ, HARCANAN SİNİRLER, ZAMAN, ÇABA SAÇMALIKTIR! Cuma günü saat 9: 00'da (açılış saat 9: 00'da) "uzmandan bağımsız olarak" yaklaşmak için aradım cevap: çoktan gitti ve Minsk'e gitti. Sonuç var mı? Cevap: Hayır, sadece yüz kişinin suçlu olmadığı sözleriyle. Halojenler kaldırıldı. Not: Bu servis istasyonunu araba parlatma konusunda tavsiye etmiyorum, iki araba yıkama için balmumu cilası, garaj seviyesi ve fiyatlar şehir ortalamasının üzerinde! "Bağımsız uzmanlar"profesyonellerdir (eğer varsa). Sorunlar ancak mahkeme yoluyla çözülür. Bu parayla kendinize en azından biraz vicdan alsanız çok sevinirim!!! Uzun, gerçekte uzun, daha da uzundur.
Orijinalini göster
17
2
Kurumun yanıtını göster
И
Игорь Деменюк
6. seviye şehir uzmanı
31 Aralık 2023
Hizmet popüler! Mahalledeki pek çok insan buraya seyahat ediyor. Kesinlikle yer olması için önceden kayıt yaptırıyorum. Arabayı zamana göre sürüyorlar, telefonla teslim ediyorlar - her şey yolunda, fiyatlar normal, tavandan almıyorlar.
02/11/2022 yağ değişimindeydim, sonuç olarak arabamda yakıt filtresinin değiştirilmesi incelikli bir mesele ve beyni olan bir kişiye, yani onu doğru bir şekilde nasıl sökeceğimi anlamamız gerekiyor (bana teklif edildikleri diğer servis istasyonlarına gittik, hadi bağlayalım diyorlar, ben onu nasıl sökeceğim. ) Bu nedenle, arabamdaki yağı ve filtreyi değiştiren ustanın herhangi bir sorunu olmadı, her şeyi açıkça değiştirdi. Paspassız ve zamanımı boşa harcamadan.Bu servis istasyonunu tavsiye ederim.Ve isteklerimi dikkate almamız da önemli. Müşteriye yaklaştığınız için size 5+ millet. S.s . Siparişin sonunda bir kıyafet veriyorlar.
Bu hizmetteki ön camı değiştirmeye karar verdim, işin tüm inceliklerini önceden tartıştılar, bu prosedürün maliyeti üzerinde anlaştılar, camı çabucak getirdiler, fiyatı diğer servis istasyonlarıyla karşılaştırarak ayarladılar. Büyük olan, gerekirse bir kaynakçının olması, uzmanların yetersiz olması,,,,, sipariş alma yöneticilerinin yetkin olması, müşterilere siparişi-kıyafeti rasyonel olarak nasıl tamamlayacaklarını söylemeye hazır olmalarıdır. Teslim süresi ayarlandı. Genel olarak memnunum, ön iz yok.
Soğutma sistemini teşhis ettikten ve onardıktan sonra, 3 hafta sonra araba tamamen bozuldu (silindir kapağı contasının kırılması). Daha sonra başka bir servis istasyonunda teşhis için, sistemin arızalanmasının asıl sebebinin bu olduğunu söylediler.
Tekrar başvurulursa, arabanın muayenesi reddedilir, bahaneyle usta yoktur. Sizi en kısa zamanda ararız.
Hiç kimse doğal olarak aramadı.
Onarım için başvurmanızı önermiyorum, daha profesyonel bir servis istasyonuna danışmak daha iyidir.
Bu servis istasyonuna ilk defa başvurmadım. Bu sefer birkaç elementi boyadılar ve cilaladılar. Her şeyi en üst düzeyde yaptılar. Çok teşekkür ederim. Herkese tavsiye ederim.
Çok iyi hizmet ve hoş çalışanlar, çok teşekkür ederim, izin gününde yağ çubuğundaki fazla yağı pompalamaya yardım ettiler, her şeyi iyi ve hızlı bir şekilde yaptılar ve benden para bile almadılar.Teşekkür ederiz!
Orijinalini göster
1
9
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
3 Ağustos 2022
Boya seçimi için başvurdum. Mükemmel bir şekilde seçtiler. Boyamaya bırakmaya karar verdim. Her şeyi beğendim. Teşekkürler
Bu servis istasyonuna defalarca başvurduk. Hizmetten her zaman memnun kaldık. Sorunlarınıza ve isteklerinize doğru giden, koordineli bir profesyonel ekip çalışıyor. Önemli olan: Burada teşhis için ücretsiz promosyonlar düzenleniyor ve pandemi döneminde sağlık çalışanlarına ücretsiz hizmetler sağlanıyordu. Minnettarlıkla.
Eylem üzerine ön camdaki talaş onarıldı.
Hızlı, verimli ve ücretsiz.
Bölgede bir bekleme alanı ve havalı bir köpek var.
Sonuçtan memnunum, oraya gitmenizi tavsiye ederim.
Kaput hızla açıldıktan sonra acilen inlemeye gitmek zorunda kaldım😭)) Arabamı 19 gün boyunca canlandırdıktan sonra hoş bir şekilde şaşırdım) Yapılan iş için çok teşekkür ederim!! Gövde onarımları yapıldı: ön camın değiştirilmesi, çamurlukların ve çatının hizalanması ve boyanması ve kaputun tamamen değiştirilmesi ve boyanması. Genel olarak sonuçtan çok memnunum! Yol boyunca, aynı zamanda niteliksel olarak gerçekleştirilen süspansiyon onarımları yapıldı!) Anastasia ve Artem'e özel teşekkürler)🥰
Bugün alışveriş merkezinden döndükten sonra arabaya bindim ve araba açıkça hiçbir yere gitmemeye karar verdi. Dryg-dryg - başlamıyor. En sevdiğim servis istasyonunu arıyorum, saat zaten akşam 6'ydı, çocuklar telefonu kaldırıyorlar ve hemen danışıyorlar, diyorlar ya da en önemlisi batarya tükendi. Üzgün ve şaşkın duygularımdayım, ne yapacağınıza, nasıl yardım edeceğinize derler... Cevap mükemmeldi - 5 dakika sonra gelip "sigara içeceğiz" - işte, beş dakika sonra bana geldik, "sigara içtik" ve mutlu bir şekilde eve gittim!
İşte bu hizmet! İşte bu müşteri için endişe! Ve en önemlisi, bir kuruş bile almadılar!
Teşekkür ederiz!
Ekibe profesyonellik, kaliteli hizmet, iyi niyet ve bireysel yaklaşım için çok teşekkür ederim) Hizmetlerinizi ilk yıldan fazla bir süredir kullanıyorum ve her zaman sadece olumlu duygular kullanıyorum! Siz en iyisisiniz!
Kazadan sonra sigortayı onarmak için bir şekilde onlarla iletişime geçtim. Her şeyi incelemeye geldik, dolduk, iletişime geçeceğimize söz verdik, aramayı hiç beklemedim. Sonuç olarak başka bir servise döndüm ve bunun iyi bir nedeni var gibi görünüyor
Kusurlu organizasyon! Buradaki müşteriler, cezbedilmesi gerekirken takdir ediliyor. Belgeleri, çalışma sürelerini ve maliyeti hazırladığınızdan emin olun.!! Etrafından dolaşsanız iyi olur
Ben kendim Minsk'liyim. Bir arkadaşım bu hizmeti bana tavsiye etti. Ben sadece çok heyecanlıyım. Bir kaza geçirdiğimde hemen onları aradım, çalışanlar bana tüm nüanslarla ilgili çok kesin bir şekilde tavsiyelerde bulundular. Sonuç olarak, arabayı onlardan tamir etmeye karar verdim. İlan edilen 7 günden sadece 5 gün onarım için çıktığı için çok memnun kaldım. Tüm çalışma süreçleri fotoğraf ve video üzerinden gönderildi. İşten çok memnun kaldım.
Belki de otomatik optik ve boya filmi ile rezervasyon yapmak için en iyi ustalar. Ön optiklere ve PTF'YE karmaşık konfigürasyonlu bir filmi dikkatlice zımparaladılar ve uyguladılar. Gerçekte, kısa huzmenin parlaması% 30-40 daha parlak hale geldi, böyle bir etki beklemiyordum.
Boyanın, kaputun, rafların vb. En savunmasız yerlerini filmle ayırtmayı düşüneceğim.
Uzmanlar, konuyla ilgili olanlar için Moskova'nın en ünlü detaylandırma merkezi Detailing Alarm'da pratik yaptılar. Şimdi 3M anti-yerçekimi filmi ile rezervasyonlarda% -20 promosyon var, kalitenin süper olduğunu tavsiye ederim.
Aynı zamanda, diğerlerinin karmaşık nüanslar göz önünde bulundurmadığı yan aynayı mükemmel bir şekilde yeniden boyadılar. Bu arada, benimkiyle tamamen aynı araba ve renk, ciddi onarımlardan sonra boya odasında boyanmıştı.
Dürüst olmak gerekirse, her şeye ciddi bir yaklaşım etkileyici. Personel kibar ve deneyimlidir. Siteye bakın https://stoborisenko.by/
Bu arada, sabah 9'dan 10'a kadar randevu ile sadece süspansiyonun ücretsiz teşhisi değil, aynı zamanda 3 sayfada bir sürü başka parametre de var. Her şey otomatiktir, pdf'deki rapor renklidir.
KSK stroymarket'in yakınında uygun bir konum. Yağ ve diğer şeyleri satın alırken, değiştirme ücretsizdir.
Genel olarak, uzun, ciddi ve uzun süre çalıştıklarını tavsiye ederim.
Kaybedilen kişisel zaman.
Orijinal teşhis programları satın alın. Tarayıcılar değil.
Ve sizin için bir müşteri olacak.
Orijinalini göster
5
3
Kurumun yanıtını göster
BAKERY X
12. seviye şehir uzmanı
29 Mayıs 2024
Belki de şehirdeki en iyi yüz
Orijinalini göster · Русский
5
İ
İsimsiz yorum
8 Mayıs 2020
İyi günler - diğer araba tutkunları. Bu servis istasyonunu ziyaret etmek isteyenlerin ana tavsiyesi, Tsarina Müdiresi (Malashevich Olga Aleksandrovna) ile önceden tanışmaktır. Ve sonra belki de size nahoş değildir ve onarımları sonuna kadar getireceklerdir - kısmen değil! Maalesef bunu bilmiyordum!! Kazadan sonra tamir için arabayı verdim.Yapılan çalışmalar: süspansiyon, gövde, boyama işi. Sonuç olarak: incelemeye geldikten sonra arabanın hazır olduğu söylendi, süspansiyonun tamamen restore edilmediği ortaya çıktı - güvenli bir şekilde gidemezsiniz (alt şasinin değiştirilmesi gerekiyordu, tekerlek yerinde durmuyordu), kaporta çalışmaları hakkında açıklamalar - ön kapıyı arka kapıyla yatay olarak monte etmediler, boyama işi - kanat kalitatif olarak verniklenmedi. Bu yorumlara Kraliçenin Müdiresinin cevabını alıyorum - yapılan işler için para ödüyoruz, başka hiçbir şey yapmayacağız. Yazışmalardan alıntı:
- Müdür sizinle daha fazla konuşma yapmayı yasakladı
- biz pazar değiliz
- İşin üzerimize düşeni yaptık
- Şimdi yalvarıyoruz.
Yüzlerce kişinin yorumlara böyle bir tepkisi.
Not: Böyle bir onarım ve müşteriye karşı tutumdaysanız, Borisenko'da servis istasyonu her zaman sizi bekliyor!
Muhtemelen şehirdeki en iyi yüz!
Hoş olmayan bir kazadan sonra her şeyi açıkladılar ve sigortacıya ve değerlendiriciye yardım ettiler).
Makine 10 günde restore edildi. Boyama mükemmel. Ayrıca hoş bir sürprizle çikolata şeklinde bonuslar!
Çabukluğunuz için teşekkür ederiz), profesyonellik ve anlayış)
Oksana ve Oksana- siz büyük akıllısınız)
Ücretsiz far cilası çekilişine katıldı, kazandı!!! Bu hizmet verimli, hızlı ve profesyonel bir şekilde gerçekleştirilmiştir.Borisenko'da yüz kişiyi tavsiye ederim!!!!!
İyi günler. Volkswagen Crafter için sürgülü kapıyı boyadılar. İş zamanında ve verimli bir şekilde ve en önemlisi uygun bir fiyata yapıldı (garajcılar fiyatı kırmadığından değil, garantileri kırmadığından). Genel olarak teşekkür ederim!! ))) Memnun kaldım.
Arabayı boyadım, genel olarak normal, etrafa bakarsanız bazı yerlerde shagreen görülebilir. Bir yıl sonra 2 elementte korozyon izleri tekrar ortaya çıktı.
Küçük onarımlar, çatının boyanması ve farların parlatılması için bu servis istasyonuna başvurdum. Çalışanlar kibar, işlerinin uzmanları, her şeyi hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar. Salonun ücretsiz kuru temizliği şeklindeki bonustan çok memnun kaldık. Fiyatlar uygun, her zaman promosyonlar ve indirimler var. Geriye sadece hoş izlenimler kaldı. Yüzünüzü tüm arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma tavsiye edeceğim.