Mantıklı yüz. Gidebiliriz. Tanıdıklar önerdi ve pişman olmadı. Bir satıcı gibi, kültürel olarak herkes merhaba diyor. Ofis temiz. Kabul işini biliyor. Yönetici, herhangi bir pudra olmadan bir başvuru yaptı. Hiçbir şey asmadı ve zamanı öldürmedi. Ve en önemlisi bir gülümsemeyle ve her şey konuyla ilgili. Yüz kişilik bir vatansever.. Ben de böyle bir yöneticiye sahip olsaydım çok zengin bir yüzüm olurdu.. YÜZ tane tavsiye ederim. Dürüstçe ve aldatmadan çalışırlar.
Denis'e özel teşekkürler! Çok yetkin ve nitelikli bir çalışan! Görünüşe göre yüz seviyesinin sadece yükseleceğine eminim! Arabamdaki zor görevleri çözmeme yardım ettiğiniz için çocuklara çok teşekkür ederim! Arabanın durumuna dikkat ve nezaket ve onarımdan sonra sadece olumlu izlenimler bırakıyor) Burada kesinlikle sorununuzu çözecekler, tavsiye ederim!
Güler yüzlü personel, yüksek problem çözme hızı, akvaryum ve balıkların bulunduğu rahat bir bekleme alanı, güzel bir resepsiyonist, kahve makinesi bulunmaktadır. Genel olarak, rahat bir bekleme için ihtiyacınız olan her şey. Tavsiye ederim! Böyle devam et!!!
Soru şuydu: Direksiyon rafını Lexus aracına çıkarmak/takmak.
Lexus markasını duyduklarına göre 3 (ÜÇ) yüz kişiyi aradım, fiyat etiketinin hemen (x2) uçup gittiğini hissediyorum, her üçü için de işin maliyeti 500 beyaz ruble'den başladı.
Bu servis istasyonunu (Otomobil Birliği) aramaya karar verdim ve hoş bir şekilde şaşırdım. Sorunun fiyatı 270 ruble idi - bu kaldırma / kurulumdur. Personel arabanın markasına ve modeline odaklanmıyor, ancak ele alındıkları sorunları çözüyor!
Mükemmel servis istasyonu, iyi fiyatlar ve kaliteli personel
Bence bu, en azından bu bölgedeki en iyi yüz kişi. Çok güler yüzlü personel. Ustaların nitelikleri sorgulanamaz. İşin en kısa sürede yürütülmesi. Yedek parça siparişinde yardım. İş için çok uygun fiyatlar. Benim fikrim sadece bu yüz kişiyi seçiyorum
İyi yüz, her şeyi verimli ve hızlı bir şekilde yapıyorlar. Fiyatlar yeterli, personel kibar. Arabayı güvenle verebilir ve korkmayabilirsiniz, tavsiye ederim!
İyi yorumlar yazmadıklarını söylüyorlar, bu yüzden incelememi veya daha doğrusu bütün bir hikayeyi yazmaya karar verdim.
Bir keresinde silindir kapağının onarımı için Autosuzservice'i aradım, motoru tamir etmek için yeni birini aldıklarını söylediler, sırayı beklemedim ve başka bir servis istasyonuna döndüm. Orada 4 hafta boyunca bana silindir kapağını geri getirdiler ve arabayı verdiler, ayrıldıktan 20 dakika sonra araba kaynadı, sonuç olarak geri döndüm, bir gün sonra her şeyi yaptılar, kontrol ettiler, her şey çalışıyor. Ama sanki cesaretini kırıyormuş gibi. Teşhise gittim, orada eksantrik milinin doğru şekilde ayarlanmadığını söylediler, servis istasyonunu aradım, gel dediler. Zaten akşamdı.Avluya park ettim, sabah bakıyorum - su birikintisi, antifriz akıyor, servis istasyonuna gittim. Dirgenle uğraştığımı söylüyorum ve antifrizin nerede akacağını görmek istedim. Orada bir radyatör sızıntısı buldular, onlara radyatörün yeni olduğunu söylüyorum, garanti kapsamında çıkaracağımı değiştireceğim, çıkardılar ve radyatörü nereye kurduklarını sordular, radyatöre kurulum sırasında oluşabilecek mekanik hasarlar olduğunu söylüyorlar, ancak sadece autosoyuzservice'e koydular, autosoyuzservice'i aradılar, radyatörü nasıl getirdiklerini söylediler, gerçekten doğru formun bazı izleri olduğuna baktılar, ancak bunun kurulum sırasında doğrudan yapıldığına dair net gerçekler yoktu, ancak aynı zamanda yüz autosoyuzservice'in tüm yönetimine yeni bir radyatör satın aldılar ve onlara eşlik ettiler. Bu tarih boyunca danışıldı. Bununla birlikte, teknik özelliklerime göre daha önce tam olarak gerekli olmayan bir radyatörün durduğu ortaya çıktı, yani sadece satın alıp unutmamakla kalmayıp, radyatörün doğru durması ve müşterinin memnun kalması için zamanımızın çoğunu harcadığım gerçeğine bağlıyım. Bu yüzden böyle bir ilişkiyle hiç karşılaşmadım. Bu arada, aniden sonuna kadar okuyan biri, silindir kapağını tamir etmek için yüzlerce yere "Merkür-oto" denirse, 2. banliyö sokağı 2a, bu yüzden tavsiye etmiyorum, doğrudan oraya gitmemenizi bile tavsiye ediyorum, orada sadece alıcı az çok yeterli. Sadece tarladaki çilingirleri traktörü tamir etmek için, en azından far bağlantılarını kıracaklar, örneğin torpidoyu çizecekler, oraya ne halt ediyorlardı, ekipmana, alete veya deneyime sahip değiller. Minsk'te iki noktaları olduğuna ikna oldum, iyi iş çıkardıklarını düşündüm, müşteriler memnun gibi, ama ortaya çıktı... Annem böyle kelimelerin konuşmasına izin vermiyor. İnsan tavrıyla bunlardan daha fazlası olsaydı, otomobil birliği hizmetine başvuracağım.
Demir arkadaşımı burada ilk kez tamir etmiyorum. Onarımlarla ilgili sorunlar çok hızlı bir şekilde çözülüyor, sabah arabayı sürdüm, sorunu açıkladım, birkaç saat sonra yedek parçalar için ve savaşta arıyorlar. Ve ertesi gün ve bazen aynı günün akşamı, atını, atını, alıyorsun. Bu araba servisinin çalışanlarına verimliliğiniz için teşekkür ederiz. Saygı ve saygı.
"Sobanın damperi ılık havaya tamamen açılmıyor" sorunuyla geldim. Neyin açılmadığını öğrenmek için aradılar, tüm paneli sökmeniz ve bunun için 40 ruble (teşhis gibi) almanız gerektiğini söylediler. Fazladan parası olan herkese tavsiye ederim
Başka birinin tavsiyesi üzerine tanıdım, bunun için ve pedleri değiştirmeye geldim, her şey hızlı ve net bir şekilde!
Keyifli personel, uygun fiyatlar.
İyi bir servis istasyonu, kibar ve özenli personel, odada temiz ve düzenli bir şekilde, bu, müşteri arabalarına yaklaşımın aynı olduğunu gösteriyor! 👍 Akşam 9'a kadar ve hafta sonları çalışmaları da önemlidir!
Buraya çeşitli konularda defalarca döndüm. Kelimenin tam anlamıyla titiz olan adamlar, elektrik, frenler veya debriyajla ilgili sorular olsun, arabadaki sorunu çözene kadar sakinleşmeyecekler. Her şey verimli bir şekilde gerçekleştirildi, gerekli yedek parçaların hızlı teslimatına her zaman yardım etmeye hazırız
Muayene mükemmel, işin kalitesi hakkında hiçbir soru ortaya çıkmıyor.
Servis edildiği birçok yer var, şimdi sadece burada. Personel güler yüzlü, onarımları kaliteli ve ucuz. Bekleme süresi - usta tarafından belirtildiği gibi. Gecikme olmadı
Başvuru ile ilgili çalışmalar, gerekli yedek parçaların siparişi ve tedariki de dahil olmak üzere profesyonelce, çok hızlı bir şekilde gerçekleştirilmiştir. Her şeyi beğendim! Arkadaşlarıma tavsiye edeceğim! Usta alıcı Alexander'a özel teşekkürler, aferin!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
С
Сергей Сивеня
3. seviye şehir uzmanı
25 Eylül
Sadece en iyisi, 400r'ye kadar çalışma koşuluyla bir araba verdim, birkaç saat geçtikten sonra zaten 800r'den çalışıyordum, kişisel işlemlerden sonra işi hiçbir şeye, sadece bir garantiye ve bir euro standardına şart koştular, isterseniz çok paraya tamir edebilirsiniz, ancak aynı iş en az yarı fiyatına mal oluyor.Arızadan emin olsanız bile, soruna herhangi bir çözümü tam olarak 2 ile çarpın ve keyfini çıkarın, belki de herkes belgelere göre belirtilmeyecektir, motor saatlerini tam olarak aynı oranda artırabilirsiniz)
Mükemmel hizmet. Müşterilere yaklaşımı çok beğendim. Hizmet birinci sınıftır. Herkese tavsiye ederim. Aracınız kesinlikle tamir edilecek ve işin kalitesinden memnunsunuz. Büyük zevkle tekrar geleceğim.
Uygun. İyi hizmet. Kaliteli hizmet, konforlu bekleme alanı, kahve makinesi, arabayı kendileri park edip kutudan atıyorlar. Kauçuğu kışla değiştirdiler. Kodu "Krema" için aldım, belki de bu nedenle uzun zaman oldu.
Hizmetin açıklamasında - yerli arabalar belirtiliyor. Otomobil elektrikçilerinin onarımı.
2002 yılı Gaz 3110 otomobilindeki bir çağrıya, mevcut jeneratörün değiştirilmesinin reddedilmesi geldi.
Hizmetlerin listesi tarafından yanıltılıyorlar.
Arabamın kıç tarafında bir yerde nispeten uzun zaman önce bir «somun kovası» belirdi. Birkaç kez farklı servis istasyonlarında ücretli süspansiyon teşhisi yaptım, ancak boşuna. Arabanın iç kısmında can sıkıcı küçük bir çıngırak kaydedildi. Şans eseri Kupriyanov 4'e gittim ve dikkatimi YÜZ Otomobil Sendikası hizmetine çevirdim. İnternetteki yorumları inceledim - müşterilerin büyük çoğunluğu memnun. Şirketin web sitesinde süspansiyonun ücretsiz teşhisi için bir teklif gördüm. Ve bu teklifi, herhangi bir şey bulsalar bile ücretsiz teşhiste bulunacakları düşüncesiyle kullanmaya karar verdim. Onu buldular ve buldular. Yol boyunca yağ izlerini fark ettiler ve valf kapağı contasını değiştirmelerini önerdiler. Bunların ne zaman değiştirilebileceği sorulduğunda, kabul ettiğim arabayı bırakmayı teklif ettiler. Parçaları kendileri buldular, fiyatları kabul ettiler. İş gününün sonunda arabayı yeni aldım.
İşte gerçekten HİZMET.
Artık arabanın içi sessiz.
Ben mutluyum.
Hizmeti olabildiğince beğenmedim servis. Süspansiyonu teşhis etmeye geldim. Afişlerinde ve web sitesinde ücretsiz olarak yazdıkları gerçeği doğru değil. Bu nedenle, teşhisin 10 dakikada geçtiği gerçeğinden dolayı, bunlardan 5'i ikinci çilingiri bekliyorduk. Yani x2'nin "teşhisi" için miktar Minsk'teki ortalamanın üzerinde. Yönetici iletişim ve ifadelerde hemen değişti. Çekler verilmiyor.
Çabucak kabul ettiler, elektrikçi iyiydi, ancak şasiye vurmaktan memnun olmadılar, motordan şanzıman ile karıştılar, arka süspansiyonu gerçekten incelemeden süspansiyonu sadece 2 rafta incelediler, personel aceleci değil.
En iyi hizmet, ustalar aferin, hiçbir durumda beklemedikleri bir sorun bulabildiler ve profesyonelliklerini kanıtlayarak özgüvenimi tersine çevirdiler, ancak fiyatları her zaman daha düşük istiyorum
Hizmet kötü. Görünüşe göre fiyatlar iki kat daha pahalı! Çek verilmiyor. İşi kötü yap, arabada ezikler bıraktın, iç mekanı akaryakıtla lekeledin. Korku! Bu tavır için mümkün olduğunca kınıyorum!
Hizmet fena değil ama usta oleg'e gelince, şirketin yüzünden sadece olumsuz duygularım var, vicdanınız yedek parça fiyatına iki kat bağlıydı ve kendini terbiyeli davranıyor
Bu servis istasyonunun altı aydır müşterisiyim, yeterli fiyatlar, bazı iş türlerinde iyi indirimler, yedek parça aramak zorunda kalmadım, her şeyi organize ettim, memnun kaldım.
Benim adım Gennady, 26.06.2022'de BMW X1 2012'de Brest'ten Moskova'ya seyahat ediyordum.. Minsk'e 80 km ulaşmadan önce arabamdaki jeneratör arızalandı (akü simgesi gösterge panelinde kırmızıyla yandı). Minsk'e şarj edilemeyen bir bataryayla ulaştım ve internette bir servis istasyonu "Avtosoyuzservice" buldum. Victor adında bir ustabaşı aradım, sorunu açıkladım, 5 dakika içinde bana bir sms geldi: gelin. Alexey adında ikinci bir usta bana arabayı tamir etmek için bir kıyafet siparişi verdi ve Victor, jeneratörü arabadan çıkarma ve tamir etme konusunu ele aldı. Alexey ve Viktor bir saat içinde arabamı tamir ettirdiler ve Moskova'ya seyahatime devam ettim. Arabamın verimliliği, yüksek kaliteli ve ucuz onarımı için Alexei ve Victor'a büyük minnettarlığımı ifade ediyorum. Bu araba servisini herkese tavsiye ederim, kendi alanlarındaki profesyoneller burada çalışıyor!
Mükemmel hizmet. Sınırdan Minsk'e (280 km) bir çekici kamyon ve yolcular için bir taksi (200 km) düzenlediler. Arabalar Minsk'te 23-00'de onarıma alındı, usta özel olarak bekledi. Derhal teşhis edildi ve onarıldı. Teşekkürler.
Satın almadan önce burada Laguna 2'yi teşhis ettim. Usta sorunlu yerleri açıkladığını gösterdi. Teşhisin ücretsiz olduğu ortaya çıktı. Ben ve lagünün sahibi de şaşırdım. Mükemmel hizmeti tavsiye ederim.