İyi günler, arabamı bu servis istasyonunda tamir ettim, çok memnun kaldım, her şeyden önce beni bir müşteri olarak tamir için yetiştirmeye çalışmamalarını beğendim, açıkça ve aslında bunun neye ve nasıl yol açacağını söylüyorlar, o zaman kararı kendiniz veriyorsunuz, süspansiyonumu daire içine aldım, sessiz bloklar vb., KİO RİO 2015'te her şey 800r civarındaydı, zaten 20.000'i geçtim ve onarımın niteliklerinden çok memnunum, sonunda her şey vicdan ve dürüstçe, her şeyden önce Servis istasyonuna gitme deneyimimi, şimdi sadece bu adamları seçtiğimi söyleyebilirim, bildiğim kadarıyla 1 kez niteliksel olarak ne yapmak istediğimi anlıyorum ve daha ucuz bir şey aramaktan ve aynı şeyi 5 kez yapmayı unutuyorum, kendim için böyle bir servis istasyonu bulduğum için içtenlikle mutluyum, dürüstlük için özel minnettarlık, teknik okuryazarlığı Oleg Vasilyevich'e ifade etmek istiyorum.
Mükemmel servis istasyonu ve profesyonellerden oluşan bir ekip! Acil teşhis için elektrikçi Alexander'a, yedek parça seçimi için Vitaly Alekseevich'e ve müşteriye karşı yetkin tavrı için Sergey Ivanovich'e özel teşekkürler
Deneyimlerim, Pazartesi günü arıyorum, teşhis için Cuma günü 11'de geldiklerini söylüyorlar. Geliyorum, bölge geniş, etkileyici organizasyon ve sökme, lastik ve depolar. Kimse sipariş masasına giremiyorum, 5 dakika insan gelip yer olmadığını söylüyor ve hiçbir şey sunamıyorum, sonuç olarak numarayı kaydediyor diyor 2 saat sizi arayacağım, gözlerimi önüne koydum, hiç kimse aramadı 🤡 rakiplere gitti, sorunu buldular, Motherland'da 20 P'ye 40 deniyordu
Düz bir tornavidaya ihtiyacımız vardı, bu yüzden birkaç dakikalığına pişman oldular. 20 ruble büktüler. Bu ciddi değil. Kapı kolunu sökmek ve dönüşte onlara iade etmek için bir tornavida almak için Kuyulara geri döndüm. Malların kusurlu olduğu ortaya çıktı
Çocuklar hızlı ve yetkin bir şekilde çalışıyorlar. Arama anından çalışmaya kadar birkaç saat geçti. Onlara neden teşekkür ederim!
Kendim tavsiye edeceğim ve hitap edeceğim!
İyi yüz. Motorland şirketinden değiştirmek için gerekli yedek parçayı satın aldıktan sonra, bu yedek parçayı nerede değiştirebileceğinizi aramanıza gerek olmaması çok uygundur. Aynı bölgede yüz kişi, çok uygun.
Ara soğutucunun radyatörünü Opel Meriva ile değiştirme konusuna döndüm, arabayı hemen işe aldılar ve çabucak yaptılar.
Sipariş masasında usta Anton Nikolaevich ile sohbet etmek güzeldi. Ona ve radyatörü değiştiren otomobil tamircisine özel teşekkürlerimi sunuyorum (maalesef adını bilmiyorum). Gerekirse tekrar iletişime geçeceğim.
Harika YÜZ. Tüm çalışanlara minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Çocuklar gerçek profesyoneller.
Çok memnun kaldım. Arabayı tamir ettirdiler. Profesyonellik ve kibar tavrınız için hizmete çok teşekkür ederim.
Arabamı burada birkaç kez tamir ettirdim. Soru yok, fiyat, kalite, beğendim. Tavsiye ederim! Sonbaharın ortasında yapraklar sararmıştı ve onlarla birlikte arabamdaki teller bir elektrikçiye dönmem gerekti. Önceki tadilatlarda olduğu gibi her şey en üst düzeyde, iş, kalite, uygun fiyat. Teşekkür ederiz!
Yedek parçalar için uzun süre beklemek, usta alıcı gerekli olmayan şeyleri koklamaya çalışıyor, mekaniklerin hepsi vicdanlarına göre iyi iş çıkarıyor, fiyatlar ortalamanın üzerinde
Düzenli olarak bu servis istasyonuna dönüyorum, her seferinde her şey daha iyi. Genç ama profesyonel çalışanlar. Sadece belirtilen soruna değil, diğer her şeye de dikkat ediyorlar, her başvuruda bonus olarak tam bir inceleme yapıyorlar ve indirimler ve diğer çörekler sunuyorlar. Konuyla ilgili tutum çok gergin. Tavsiye ederim!
Kayıt. Plana göre yapılan tüm çalışmalar düzenlemelere göre açıktır. Yedek parçalar, piyasa ortalamasının altındaki fiyatlarla önceden kendileri sipariş edilir. İşlerini biliyorlar
Fren sistemine, öndeki disklerin arkasında, arkada, dairedeki balataların arkasında, kaliperleri pompalayarak dikkatli ve hızlı bir şekilde hizmet ettiler.
Ustalar yeterli ve girişkendir.
Mükemmel YÜZ. Arabadaki gürültü nedeniyle döndüm. Teşhis koydular ve arızanın nedenini belirlediler. Yedek parçaların teslimatını çok hızlı bir şekilde organize ettiler ve değiştirmeler yaptılar! Teşekkürler
Çalışanların dokunaklı iletişimi sevindiricidir. Aksine, bazı Mogilev hizmetlerinden sonra müşteriye karşı tutum 5 üzerinden 5 puandır. Minsk'e kendisi tarafından gittiğime hiç pişman olmadım.
Çok profesyonel çalışanlar değil. Debriyajı değiştirmeyi kabul ettik, sabah arabayı ve yedek parçaları bıraktık. Akşama kadar yaptılar, sonra montajdan sonra yağ keçelerinin aktığını ve tekrar çıkarılması gerektiğini söylediler. Yağ keçeleri aldım - yapacak kimse yok, çilingirden izin günü. Usta, başka bir çilingirin ne yapacağını söyledi. Çilingire soruyorum, elbette hiçbir şey bilmiyor ve yapmaya başlamanın o olmadığını söylüyor. Çalışanların ve ustaların tamamen profesyonelliksizliği. Anlamadıkları ve fiyatlarının çok yüksek olduğu işleri üstleniyorlar! Geçmişteki debriyaj değişimleri başka bir servis istasyonunda yapıldı ve günün yarısında her şeyi değiştirdiler.
YÜZ değil, ama ne olduğu belli değil!!! Bilgisayar teşhisine geldim, ıgot'a göre bana dediler ki: belki bu, belki de bu 8 sensörde... Spesifik bir şey yok, kelimeden hiç yok. Kahve telvesi üzerinde böyle ne tür bir kehanet var... Teşhisten sonra araba çekmeyi bıraktı ve bana cevap verdiler: "Bununla hiçbir ilgimiz yok." Yolda başka bir servis istasyonuna gittim, 5 dakikada düzelttiler.
İki kez oradaydım, ilk kez Yedek parçalarımın 2,40 saatini ve ikinci kez 2,20 saatini bekledim ve danışmana yaklaşmam iyi oldu (hızlandırmaya yardım ettim)...
Danışmanlara soru sorulmuyor, işlerini iyi yapıyorlar...ama geri kalanı için birçok soru var...
Vprrs yönetimi size "Gerçekten değil mi
Hizmeti daha hızlı yapamıyor musunuz????"
Artık buraya ayak basmayacaksın....yarım gün zaman kaybı...
Genel olarak, durum çok garip çıktı ve hala benim için hiçbir şey anlamıyorum! Bir kaputa ihtiyacım vardı ve sitede bana uygun yedek parçalarla analizde bir araba buldum. Aradım, müdür sordu kendi kendine rezervasyon yaptırdı ve ertesi gün olanları veritabanına girer girmez arayacağını söyledi. Biraz konuştuktan sonra, bunun ihtiyacım olan şey olduğundan% 100 emin olmak için Viber'e daha ayrıntılı fotoğraflar göndermemizi istedim. Fotoğraflar bana gönderildi, her şey bana uygundu ve başka bir şehre teslimatla sipariş verdim. Sipariş hemen kişisel hesabımda "ödeme bekleniyor" işaretiyle görüntülendi, Viber'de yöneticiye teslim alındığında yerinde ödemenin yapıldığını ve gönül rahatlığıyla teslimatı beklediğini belirttim. Belirlenen tarihten bir gün önce, malların şehrimde olması gereken zamanın belirtilip belirtilmediğini görmek için kişisel hesabınıza girdim ve ödeme yapılmaması nedeniyle siparişimin iptal edildiğini gördüm. Hemen yöneticileri aradım, bana garip bir şey olduğu söylendikleri durumu açıkladım kaputun olmadığı ve değiştirilecek hiçbir şey olmadığı ve genel olarak Rusya'ya gittiği söylendi! Kimsenin beni aramadığını, bildirim göndermediğini ve hiçbir şey bildirmediğini ve Viber'da benimle iletişim kuran yöneticinin hastalanmış gibi göründüğünü not edeceğim. Kimsenin bana böyle bir şeyin nasıl olabileceğini açıklamadığı açık, ancak üç gün sonra, aynı yönetici bana kaputun olmadığını ve cevabın neden ve nasıl cevap verdiğine dair bir mesaj yazmıştı, hayır, hepsi bu) Ama bir hafta sonra diğer yedek parçaları aramak için reklamlara bakmaya başlamasaydım her şey o kadar ironik olmazdı ve iddiaya göre Rusya'ya 60 ruble daha pahalı bir fiyat etiketi ile giden aynı kaputla karşılaşmadım! Aslında, belirli yedek parçaları sipariş etmeden önce sonuçlar çıkarın!
Orijinalini göster
2
Kurumun yanıtını göster
Михаил Мицкевич
9. seviye şehir uzmanı
22 Nisan 2022
Değerli uzmanlar! Tuğgeneral Nikita'ya kaydolun, uzman halkını seçecek ve arabanızla güzellik getirmeleri için yönlendirecektir!
Her şeyi beğenmedim. Neden, evet, çünkü orada sözleşmeli parçalar satılmıyor, çöpten çöp satılıyor. Neyi iyileştirmenizi tavsiye edeceğim, muhtemelen yedek parçaların kalitesi ve hizmet seviyesi.