Başlangıçta mükemmel bir fiyat teklif ettiler ve değerlendirmeleri memnun ettiler! Nb'den bir araba sürmek zorunda kaldım, zamanlamayı değiştirmek için «basit iş» için mesafe yakın değil. Kibar, yapılan işin fotoğraf raporu, bagajdaki eski yedek parçaların hepsi bir artı, ancak fiyat kendi yönlerine% 30 değişti, tipik durum araba servislerinin% 99'udur! Ve 2 ay sonra, ısındığında, radyatörleri klima sisteminden çıkardıkları için frion'u «boşalttıkları» ortaya çıktı, ancak önce «doldurmadılar» (çünkü yeniden yakıt ikmali yaparken sistemden sadece 17 gram indirdiler ve bence mantıklı Kışın klimanın çalışmasını belirlemek sürücünün çok zor ve kışa kadar mükemmel çalıştı). «Dürüst iş» adına bu adamları işbirliğine tavsiye etmiyorum!
YÜZ GERÇEK olan tüm ekibe çok teşekkür ederim!
Daktiloda çek yandı.
Volkswagen Tiguan otomobili
Teşhis, daha fazla onarımla hızlı, yetkin ve profesyonel bir şekilde gerçekleştirildi.
Kibar personel, kalifiye uzmanlar.
Harika fiyatlar!
Ekibinize refah !
Tavsiye ederim ve güveniyorum !
Eğer, bu sadece yüz kadar doğruysa!
Bir çekici aracına ihtiyaç olduğu için arabanın arıza yerine yakınlığı için servis istasyonunu seçtim. Cuma akşamı arabamı arızalı frenlerle servis istasyonuna getirdim. Cumartesi öğleden sonra arabam çoktan hazırdı. Makinenin onarımı için koordinasyon yapıldı. Parçalar ve işçilik için uygun fiyatlar. Hizmetten çok memnunum! Ve arabamın tekrar hareket halinde olmasına çok sevindim ve mutluyum! "Pravda" servis istasyonuna tekrar döneceğim. Tavsiye ederim ve güveniyorum! Çalışmanız için teşekkür ederim!
Park sensörlerinin boyanması ve köy istasyonunda boyandıktan altı ay sonra ortaya çıkan hafif korozyonun giderilmesi için buraya döndüm. İletişimin yönetici ile değil doğrudan usta ile gitmesine sevindim. Ayrıca özel olduğu için tamponu kendim çıkarmama ve asmama izin verildi. İş mükemmel bir şekilde yapıldı, en ufak bir pas bile temizlendi. Özellikle, usta Tereyağı DA vicdan üzerinde dikkatli bir şekilde çalışır. Paranızın çalışması kesinlikle buna değer.
Fren disklerini, balataları ve kaliperleri değiştirmek için arabayı oraya sürdüler.
Hemen erkeklerin hafta sonları olmadan çalıştıklarını belirtmek isterim ki bu benim için çok uygundu çünkü araba bütün hafta "çalışıyor". Her şeyi çabucak yaptık. Neyin hatalı olduğu ve ek olarak neyin değiştirilmesi gerektiği, servis istasyonunun adını haklı çıkaran bir video raporu ile ek çalışmalar yapıldı, orada dürüst ve dürüst adamlar çalışıyor. Çok kibar ve düşünceli personel. İşbirliği yapmak güzeldi.
Manuel şanzımandaki yağı değiştirmek için kaydoldum, korumayı kaldırmanıza gerek yok, tabiri caizse her şey müsait durumda. Bu yüzden telefonda bana geldiğimde değiştirmenin 30 rubleye mal olacağı söylendi, belgeyi doldurdum ve açıklığa kavuşturmaya karar verdim ve burada fiyat 60 rubleye yükseldi, ayrıca yönetici bu kadar şaşırıp yüzünü buruşturarak cevap verdi, reddetti ve ayrıldı. Orada değiştirilseler ne olacağını hayal etmekten korkuyorum, belki fiyat etiketi 100 rubleye yükseldi mi?)) Bu konuda gezegen, fiyatların anlaşılırlığı saçma değil, bu 60p'leri vermek benim için üzülmüyorum, ancak gerçek, fiyatların istihbaratını karıştırdı. 4.9 puanla hiç çekmiyor. Büyük bir kısmının sarıldığını varsayacağım.
Bu servis istasyonu 2. şansı verdi. Kaputun kablosunu değiştirmeye geldim, işin maliyeti 120 ruble ilan edildi, yedek parçanın uymadığı ortaya çıktı. Talep üzerine yapılmayan iş için 95 ruble aldılar. Muhtemelen yapmam gerekmesine rağmen tartışmadım. Ayrıca onlara geri dönmek zorunda kaldım çünkü ustadan sonra ışık çalışmadı.
İşi yapmaya çalışmanın bitmiş sonuçtan biraz daha ucuza mal olduğu ortaya çıkıyor.
Elemanın boyanması için başvurdum. İlgilendiğim tüm yerlerden en iyi fiyatı teklif ettiler. Verimli ve hızlı bir şekilde yaptılar. Bu yüzden kesin bir beğeni!
Tekerlek yataklarını değiştirmek ve içten yanmalı motorun soğutma radyatörünü değiştirmek için başvurdum. Yöneticiler düşünceli, kibar, okuryazardır. Yedek parça seçimi, tüm onarım eylemlerinin koordinasyonu, ayrıca sağ ön amortisörün arızalandığını ortaya çıkardı. Onarımlar kaliteli, Lada Vesta yeni güçlerle ayrıldı. Kaliteli araç bakım hizmeti için çalışanlara teşekkür ederiz.
Mükemmel servis istasyonu, iyi kibar personel, mükemmel seçilmiş yedek parçalar, her şeyi koordine ettiler! Hem yedek parçalar hem de iş için garanti.
Onarımdan tamamen memnunum. Bunun için güzel fiyatlar.
Sonunda arabama nerede hizmet edeceğimi buldum
Beyler aferin!!!! Bana göre bu çok iyi bir yüz, her şeyi yetkin, hızlı bir şekilde yapıyorlar ve çok fazla para için yapmıyorlar. Uzun süredir Minsk'te yaşıyorum ve tüm araç sahibinin bildiği gibi, arabayı gerçekten tamir ettikleri bir yer bulmak çok zor, tamir edilmesi gerekmeyen şeyleri tamir etmiyorlar, fiyat etiketlerini çevirerek kafamı anlaşılmaz kelimelerle dolduruyorlar. Bu yerde duracağım ve size tavsiyede bulunacağım)
İyi günler!
İyi çok markalı hizmet. Yönetici mantıklı. Çilingirler de işlerini biliyorlar. Genel olarak, süspansiyon ile yağ filtrelerini güvenle değiştirebilirsiniz. Eğer (Tanrı korusun) bir şeye dokunursa, ben de ciddiyetle döneceğim.
Merhaba! Kendisi Minsk'ten değil, Başkentin servis İstasyonu'nun hizmetlerini kullanmak zorunda kaldım. Seçim Bu Hizmete düştü, internet çalışıyor.)) Arıza küçüktür, ancak çok kritiktir. Yöneticinin (Georgy) kuyumculuk eylemleri ve Mekanikçilerin koordineli eylemleri sayesinde, oldukça hızlı bir şekilde tekrar yoldaydım. Fiyat ve Kalitenin, gerçekleştirilen hizmetlerin ve malzemelerin en uygun kombinasyonu.
Teşekkür ederim! Tavsiye ederim!..
Hiç yorum yazmadım ama bu adamlara bırakmak istiyorum. Motorda yabancı bir gürültü duydum, doğruya olduğu gibi söylüyorum, herkesin nedenini belirsiz bir şekilde açıklayamadığı ve sadece arabayı bırakacaklarını söyledikleri üç servise başvurdum, bakacağız ve arayacağız ve fiyatı sadece motoru incelemek için eşit olmayan olarak adlandırdık! Çocuklara döndüğüm GERÇEĞE gelmem tavsiye edildi, burada hemen net bir cevap ve somut bir karar duyduğum yerde ve çocuklar para almadılar, ancak ne ödeyeceğim içindi ve benim için bile utanç vericiydi! Bunun için çok insana teşekkür ederim!!! Genel olarak, nedense onarım buldular ve mutabık kaldılar, bu da sevindirici ve en önemlisi fiyat mükemmel! Ayrıca, süspansiyona baktığımızı ve diğer servis istasyonunda görmediğimiz arızaları tespit ettiğimizi söylemek istiyorum!!! Bu çok hoş!!! Kesinlikle TAVSİYE ederim!!! 5 ARTI! sonra sadece GERÇEĞE doğru \ u003d)
Yorumları okuyorum ve görünüşe göre ne kadar şanslı bir insan olmadığımı merak ediyorum)
Octavia A5 1.6bse'deki valf kapağının sızması sorunuyla buraya geldim.
Arabayı inceledik, contayı mahkum ettik ve arka süspansiyondan (şüphelendiğim) çok şey aldık, kabul sırasında giriş contalarının yakın zamanda değiştiğini söyledim, aslında tek kullanımlık olduklarını söylediler, ancak normlar varsa, o zaman + 100 ruble yoksa bırakacaklar. tüm yenilerinin maliyeti.
Sonuç olarak, her şeyi hemen onlardan tamir etmeye karar verildi. Birkaç saat sonra geri aradılar, her şey için fiyat etiketi 1400 ruble, giriş contaları hakkında bilgi verdim, cevabın «anlayan usta, normal olduklarını, yumuşak olduklarını, bırakılabileceğini» söylediler, bunun kendilerine kaydedilen bir telefon görüşmesi şeklinde bir onay olması gerektiğini söylediler.
Saat 19 civarında aradılar, geri alabilirdik, eve 100 metreye ulaşmadan geldim, aldım, arabaya dokundum, asr hatası çıktı, yoldaş launch'la okudular - fakir karışım, bunu ustaya yazdılar ve ertesi gün arabayı getirdiler, usta alıcı çıktı, hataları okudu, meslektaşını aradı ve «ah, bu kötü (sadece matla) motor» sözleriyle emme manifoldunu bir çeşit temizleyiciyle sulamaya başladı ve tamam, eğer sadece yukarıdan çok sıcak olmadığı yerde, ama altına da su dökmeye başlasaydı, zayıflar için emişleri kontrol etmek için duman jeneratörü daha kısadır)).
Girişte hava emişlerinin olduğundan emin olduk, hatalarının olduğunu söylediler ve arabayı aslında garanti kapsamında bıraktım, günün ortasında alabileceğinizi söylediler, giriş contalarına yenilerine ihtiyaç duyuldu, çünkü ustaya göre eskilerine birkaç kez monte etmeye çalıştılar, ancak hiçbir şey işe yaramadı, alt kısmı bile normal şekilde ayarlamak için çıkardılar. Eh, yenileri ve yenileri, hiçbir şey yapamazsın, biraz para ödendi.
Her şey öyle görünüyor, al ve sür, ama hayır, emme bu ortadan kaldırıldıktan sonra, motor rölantide ustaya söylediğim gibi alt düzenlemelerle çalışmaya başladı, ancak cevabı kesinlikle emme olmadığını söyledi.
Arabayı aldım, çünkü bunun sadece düşük rölanti hızlarından (650) kaynaklandığını düşündüm ve belki de servis istasyonuna gittikten sonra emişlerle adapte olmanız gerekiyor. Bekarlar yoldaşları «Vasey» ile kaldırdılar, damper temizlendi ve uyarlandı, aynı zamanda ona giden boru temizlendi, burada vkg + valfinin gaz kelebeği contasının değiştirildiği yerde, değişiklikler kaldı (param-pam).
Bir sonraki düşünce, araba genç değil, belki de başka bir şey kırıldı ve tesadüfen standardın değiştirilmesine karar verildi: bobin, mumlar, teller. Analiz ederken, adamların temizlikle uğraşmadıkları ve emme manifoldunda lastik bantların üzerinde kum olduğu ortaya çıktı (fotoğrafa bakın), muhtemelen bu yorumlarda yazdıkları «kalite ve tutumdur»))
Ardından, girişin üst kısmını çıkarıyoruz, ancak elbette, özellikle ayrı olarak satın almadığımda (ya da google'ı kötü bir şekilde araştırdığımda), manifold montajının tek bir sakızı yok.
Bu arada, arka süspansiyonu yaptıklarında (ve normal bir şekilde yaptıkları anlaşılıyor, çünkü kamberde soru yoktu), tekerlekleri çıkarmaları mantıklıdır, ancak diskin ve göbeğin durma düzlemlerini hiçbir şeyle silmemişlerdi, ama muhtemelen bu zaten ayrı paraya mal oluyor)
Genel olarak, izlenimler son derece şüphelidir, avantajlardan - işin hızı, diğer her şey - nasıl değerlendirileceğini bile bilmiyorum.
Not: Bekarlardaki sallanma, onlara gittikten sonra hala kazanılamadı (
P.S.S Sipariş-Kıyafet 2285, 19.03.24 tarihinden itibaren
Tüm servis ekibine teşekkür ederim. Tavsiye edilen parçalar en ucuz değil, güvenilir parçalardır. Ustaların deneyimli olduklarını ve hangi yedek parçaların daha ucuza yapılabileceğini ve hangilerinin tasarruf edilmemesi gerektiğini anladıklarını hissediyorsunuz.
Onarımları zamanında yaptılar, tüm sorular için anlaşılır açıklamalar aldım. Sadece bu istasyona gideceğim.
Bir yıldır bu servis istasyonunda kırlangıçıma hizmet ediyorum. Her şey her zamanki gibi hızlı, net ve verimli bir şekilde😉 yüzde 99 oranında eksik olan çok olumlu çalışan personel
Birçok servis istasyonunu ziyaret ettim - burada mükemmel ve yetkin bir şekilde onarılıyorlar, zamanında onarımları geciktirmiyorlar.
Arabanızın onarımının kalitesine güven duygusu.
Yönetici, arızalar ve onarımlar hakkında bilgilendirici bir şekilde konuşuyor.
Şimdi sadece burada tamir edeceğim!
Citroen C8'i antifriz sızıntısının arızalanmasıyla tamir ettim, susturucuya daha fazla bakmamı istedim genel olarak çok memnun kaldım, çocuklar işlerini biliyorlar, işi alırken yaptıkları her şeyi videoda gösterdiler, bu da bu hizmete büyük güven veriyor. Tavsiye ederim
Tork anahtarını kullanmayı öğrenin, servis istasyonunuzdan sonra yedek parçayı takmak için tekerleği boruyla sökemedim. Size havalı tabancayla sonuna kadar bükmeyi kim öğretti?
Merhaba! Çok iyi bir yüz demek istiyorum! Personel harika adamlar mükemmel kalitede ve zamanında çalışıyorlar! Bu, diğer istasyonlarda nadir görülen bir durumdur! Kaliteli çalışmanız için çok teşekkür ederim! Herkese başarılar
İstasyon güzel, personel hoş. Sorunu çabucak açıkladılar ve buldular, her şeyi zamanında ve kararlaştırılan maliyetle düzelttiler. Genel olarak hizmetten memnunum, gelecekte herhangi bir sorun olması durumunda iletişime geçeceğim.
Audi'yi süspansiyonu onarmak için getirdim. Hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar. Uzman tavsiyeleri ve yaklaşımları için ustalara özel teşekkür etmek istiyorum. İzlenimler sadece olumludur. Tüm şehri gezdiğim için pişman olmadım. Tavsiye ederim.
Arabayı Amerika'dan sürmeye karar verdik, 2017 Volvo xc90'ı aldık. Hem vücut onarımları hem de süspansiyonla uğraştıkları yüz kişi uzun süre baktılar, seçim YÜZ "Gerçek" e düştü, geri çağırmaya yönlendirildiler.
Sırada durum var.
Parçalar halinde imzalayacağım
SÜSPANSİYON:
Arabayı hemen gümrükten çekici ile getirdiler, kutunun yanında bıraktılar ve eve gittiler. Efendimiz Eugen'di, neşeli, kendinden emin bir sesle her şeyin hızlı ve verimli bir şekilde yapılacağını söyledi.
Sonuç olarak, araba bir aydan fazla bir süredir yapıldı. Eugene "kahvaltıları" besledi. işte burada. Neredeyse oldu, araba asansörde. Ancak gelmedikleri gibi, arabamız fakir aynı yerde duruyordu ve sanki kimse dokunmuyormuş gibi. Her şeyi kontrol etmelerini istediler, bir test sürüşü yaptılar çünkü Minsk'ten Gomel'e gidecektik. Eugene arıyor - hazır! Her şeye baktım, her şey yolunda!
Arabayı aldıktan sonra, arabanın yaklaşık 50 + km / s hızla çatladığını hissettiler, anlaşılmaz sesler, direksiyon simidi çatlıyor.
Ertesi gün başka bir servis istasyonuna gittik - yarı eksen eğrisi olduğu için sallandığı ortaya çıktı! Ön tekerlekte fren diskine basan yeterli yedek parça yoktur, bunun yerine basitçe yağlanır ve anlaşılmaz bir karışıma ekilir. Yeni bir aks mili sipariş ettik, aks mili siparişiyle çalışmak + frenleri zamanında teşhis etmek yaklaşık 4 gün sürdü (teslimat 3 gündü) başka bir servis istasyonunda.
Adamları arıyorum, yarı doğru eğri diyorum! Tamam dediler, asıl şeyi açmayın, geri alacağız. Pekala, tamam.
Birkaç günlüğüne Gomel'e gidelim. Minsk'e döndük, servis istasyonuna geliyoruz ama bize 14 gününüz olduğunu ve şimdi hiçbir şeyi kabul etmeyeceğimizi söylüyorlar. Bunu neden söyleyemediklerini söylüyorum? Eğer 14 gün boyunca teslimattan geçeceğimi söyleselerdi, onu evde bırakmamın bir mantığı yok. Kısacası, aptal olduğumu kanıtladılar ve sadece yarı yarıya kendim getirmediler. Ayrıca servis istasyonunda Yevgeny'nin frenler için herhangi bir teşhis yapmadığı ortaya çıktı, bunu kendimiz icat ettik! Ayrıca çocuklar, rayın, göbeğin, cv mafsalının ve ön sol kolun değiştirilmesi gerektiğini ve mevcut durumda arabaya binmenin tehlikeli olduğunu biraz fark etmediler. Bunu teşhis konulduktan sonra yetkili satıcıdan öğrendik. Çocuklar neyi kontrol etti soruyor? bilmiyorum
GÖVDE ONARIMI:
Burada gerçekten şaka, işin + malzemelerin tahmini maliyetini öğrenmek için yaklaşık bir ay boyunca karoser ile iletişime geçmeye çalıştık. Sonuç olarak, 3 Temmuz'dan sonra kişi işe gitmedi. Hepsi bu - gitti. Tamam, müdürle çoktan görüştük, sanki yerden kalkmış gibi. Ancak olay yerine geldiklerinde, arabanın henüz monte edilmediği ortaya çıktı, yeni karoserler onu monte etmeye başladılar, ancak çilingirleri bitirmeye çalıştılar. sonuç olarak, her şey rastgele ve rastgele. Renkli boyanmamış. Burada bir şekilde boyama için, tamamen montaj için ödeme yapmamayı kabul ettik (burada da bahse girerim), ancak arabayı oradan almak istedim.
SARF MALZEMELERİ:
Sarf malzemeleri normlar gibi değişti, burada bir maliyeti olmasına rağmen tüm detayları kendim getirdim.
ZAMANLAMA değiştirildi, normlar söylendi gibi. Başka bir yönetici vardı, Eugene değil.
YEDEK PARÇALAR - SİPARİŞ:
Eugene güvenle tüm yedek parçalardan bahsetti, her şeyi sipariş edeceğiz, her şey daha ucuz, her şey iyi durumda (kendimiz yenilerinin olmadığını, en azından iyi durumda olduğunu anlıyoruz).Sonuç olarak, yarı eksen - eğrinin ortaya çıktığı ortaya çıktı, far sipariş etmeniz gerektiğini söyledi (parayı tekrar kesmek istedim), ancak diğer servis istasyonundaki diğer adamlar bunu düzeltti (ustalarınıza neyin değiştirilmesi gerektiğine hemen inanmayın, başkalarını arayın). Yevgeny'nin tavsiyesi üzerine sağ kolu yenisini alacağımızı söyledik, ancak aslında yenisinin maliyeti için kullanılmış olduğu ortaya çıktı, sınıf. Bunu bize kaldırılıp gösterildiğinde başka bir servis istasyonunda öğrendik.
Sarf malzemeleri Eugene mümkün olan en kısa sürede sipariş vereceğini söyledi ve burada da bir an var
Tüm sarf malzemeleri Minsk'teydi, ancak otomatik şanzımandaki filtre bir hafta veya daha fazla beklemek için. sipariş mi veriyoruz?!
Ve sonra usta Eugene'nin yetkinliği hakkındaki düşünceler çoktan üzerime sızmıştı, yetkilileri aradım ve bunun aynı filtreye sahip olup olmadıklarını sordum, bu makinede filtre olmadığı ortaya çıktı, yani aslında başlangıçta buna gerek yok.
Sonunda sarf malzemelerini kendim sipariş ettim. Durumu bilirdim, her şeyi kendim sipariş ederdim, çünkü tamamen Volvo'da çalışan ve onun aracılığıyla tüm normları alan bir kişi bulmuş olsaydık, iyiliği için her şeyi sipariş ederdim.
SONUÇ olarak: Beyler, incelemelere aldanmayın, daha az ciddi bir şey varsa, kendimi benim gibi yakmamak için iki kez düşünün, hemen 2'si 1 arada yapacağımı düşündüm, sonunda süspansiyon ve vücut hakkında sorular aldım, her şey bitmedi, ancak bazılarına gerçekten dokunmadılar. Önemli sorunları fark etmediğim için bilmiyorum.
Arabayı yarı bitmiş olarak verdiler, araba kullanmak hayati tehlike oluşturuyor, kahvaltılarla besleniyorlar ve onarımları zaman zaman uzatıyorlar.
Kalitesiz işler ve malzemeler için parayı iade etmeyi reddediyorlar.
Genellikle bir yerde kırgın olsam bile yorum yazmam, ama burada - zaten çok fazla!
Şikayet ve öneri kitabına yazdılar. Polise bir açıklama yazdılar. Yakın gelecekte hak ve tüketicileri savunmaya ve mahkemeye gidiyoruz. İnsanların umursamadığı görülüyor.
Umarım yorumları okuyan insanlar, kırlangıçlarını YÜZ "GERÇEK" e vermeden önce iki kez dikkat eder ve düşünürler.
Mercedes 221 arabalarını tamamen yıkayarak servis istasyonuna gerçekten geldim, bu da her şeyi zamanında ve niteliksel olarak söz verdiklerinden, diğer servis istasyonlarından farklı olarak sadece kahvaltıyla beslediklerini sevdiğimi, servis istasyonu müdürü Kirill'e, erkeklerin zamanlarını harcadıkları, yedek parça satın aldıkları ve kişisel bir yaklaşım için gittikleri için özel olarak teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ederim! Başarılara sahip çocuklara. Kesinlikle tekrar geleceğim)
Gerçekten havalı çocuklar! Hizmet kalitesi birinci sınıftır.
Bali'nin elektrikle ilgili soruları, önceki servis istasyonlarında nedenini bulamadı ve ortadan kaldıramadı. Burada her şeyi hızlı, net ve hızlı bir şekilde çözdüler,
Arabam yine beni memnun ediyor!
Ve evet, fiyatlar da memnun oldu.
Her şey demokratik ve hızlı
Çok teşekkür ederim!!
Peugeot 307'yi tamir ettim, alternatör kayışını değiştirdim, 1 saat içinde değiştirdiler. Prensip olarak, ustanın hizmetlerinden memnunum. Ama sonra ortaya çıktığı gibi, araba çalışmayı durdurdu, bir elektrikçi aramak zorunda kaldım, BSI bloğunun anahtarının çözüldüğünü söylediler.
Motoru değiştirmek için çok miktarda para harcandı. Sonuç olduğundan daha kötü, hiçbir şeyi normal olarak kontrol etmediler. Soruları elleriyle açtılar, hiçbir şey bilmiyorlar. Neden bu kadar çok iyi yorum olduğunu anlamıyorum. Zamanla, işe bir aydan fazla bir süre boyunca korkunç bir şekilde harcandılar.
Çok havalı! Klima servisi geldi. Birkaç gün sonra gelip sızıntılara bakacaklarını söylediler. Her şeyi hızlı ve verimli bir şekilde yaptık. Ama kayıt yaptırmak daha iyidir, kuyruklar vardır!)
İyi ustalar, çok zaman kazandılar ve biraz para kazandılar ... akşam uğradım, işten sonra olukları demlemek için. Ve adamları biraz da tuttum, onlardan çılgınca özür dilerim!!Bir süre beklemek zorunda kaldım, ancak boruyu çıkarmadan sindirildiler ve bunu gerçekten yaptılar, bir çekiçle değil ve oldukça uygun bir fiyata yaptılar!!!Fiyatı hemen telefonla aradılar ve yapılan iş nedeniyle bu fiyat değişmedi, ancak biraz konuşmam gerekti. İyi hizmeti tavsiye ederim!!!
Mükemmel servis istasyonu, mükemmel hizmet. Eşikleri pişirmeye geldim, o kadar mükemmel yaptılar ki artık çürümüş olup olmadıkları belli değil. İyi hizmetiniz ve kaliteli hizmetiniz için teşekkür ederiz! Bir dahaki sefere kesinlikle size gideceğim!
Aradığım 20'den fazla kişiden 07.05.2023 tatilinde çalışan sadece kişiler. beyler profesyoneller! Pedlerin burada ve şimdi değiştirilmesine yardımcı oldular! Başarılar ve refah diliyorum! Piyasadaki geri kalanların iş yapmayı öğrenmelerine izin verin! Öbür dünyada dinleneceğiz! Pedleri değiştirme açısından kesinlikle hizmeti tavsiye ederim, pişman olmayacaksınız!
İzlenimler sadece olumludur. Bir kereden fazla, iki arabanın bakımı şeklinde her türlü hizmet için başvurdum ve her şey gerekliydi - zorluklar, yanlış anlamalar veya şüpheli maliyetler olmadan. Minsk'e göre fiyatlar makul, iş hızlı ve kalite kaybı olmadan gerçekleşiyor, gerekirse eksik yedek parça siparişi veriyorlar. Tavsiye ederim
Araba tamiri için iyi bir fiyat teklif ettiler, işin kalitesi başarısız olmadı. Yetkin adamlar çalışıyor, birçok yıldız koyuyorum
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
S
SHAWTY ICEGANG
4. seviye şehir uzmanı
31 Mart
Burada ejderhama hizmet ediyorum (Passat b6, 1 saniyede 0'dan 100'e kadar istasyon vagonudur). Hoş bir yüz, arabayı satın aldığı andan itibaren onu seçti ve teşhis koymaya karar verdi. Erkekler kesinlikle çalışıyor ve her şeyi profesyonelce yapıyorlar. Cuma günü susturucu pişirdim, her şeyi fabrikada olduğu gibi çok yetkin bir şekilde yaptılar. Bir yıl önce burada fren disklerini değiştirdim - balatalar ve zamanlama, her şeyi net bir şekilde yaptılar. Sadece kazma sağdaki tekerlekten kayboldu.😁
İyi yüz, ustalar özenli, bir şeyi kontrol etmenin tüm istekleri yerine getiriliyor. Demokratik fiyat etiketi. Verimlilik. Uzun süredir hizmet veriyorlar
Zamanlama kırıldıktan sonra bana bir motor yaptılar, üçüncü gün motor herhangi bir şikayette bulunmadan çalışıyor! Keyifli bir ekip! Çok teşekkür ederim 🙏
Harika çocuklar ... BMW X6'nın ön pervazlarını boyamak için küçük bir şey için uğradım...Sorunsuz aldılar, çıkardılar, boyadılar, koydular.... rengi bire bir seçtiler....Diğer servis istasyonlarında küçük şeylerle uğraşmak istemeseler de...TAVSİYE EDERİM!!
Yüz korkunç, sorunu dürtme yöntemiyle arıyorlar, içten yanmalı motorun değiştirilmesine mahkum edildiler, başka bir servis istasyonunda teşhis koydular, 2 saat çalışarak geçirdiler, YÜZ kadar doğru 4 gün değil
Motorun iyi durumda olduğu ortaya çıktı, sadece enjektörün değiştirilmesi, usr'nin temizlenmesi gerekiyor