Çok kaba bir ilaçla karşılaştım, ilacın doktorun atanmasını gerektirdiğini açıklamak yerine (bunu bilmiyordum), beni kameranın altına koyduğum için doğru dozu bilmediğim için suçlamaya başladı. Her şeyi anlıyorum, ancak bazı reçetesiz satılan ilaçlar, yardımcı olabilecek herhangi bir şey hakkında tavsiyede bulunmayı sorduktan sonra, önüme iki anlaşılmaz paket koydu, bunların ne olduğunu ve nasıl çalıştığını sorduğumda uzman önce doktora gitmem gerektiğini söyledi. Her şeyi anlıyorum ama aynı gün doktora gitme fırsatı her zaman orada değil, neden kaba davranıyorsun? Neden onu doğrudan kameranın altına «tuzağa düşürdüğüm» için beni suçlamaya çalışıyorsunuz? Bu politika nedir bu?
150 ml'lik bir Aqualor spreyi aldım, 1 gün için yeterliydi, silindir arızalı çıktı, spreye ek olarak basıldığında sızdı, operatöre ulaşmayacak, sizi duyamadığınız bahanesiyle aramayı sıfırlayacaklar, tekrar arayacaksınız. Kovaya 560 r attım. Bundan önce, Miromistin vakası vardı, arızalı sprey ağzı, kasanın önünde paketinden çıkarılıp ödemeden önce kontrol edildi mi?
Sürekli ilaç sipariş ediyorum, personel kibar, internet üzerinden sipariş vermenizi ve daha sonra satın almanızı tavsiye ederim, önemli ölçüde daha ucuz.