Вчера заходили туда, потому что по телефону они не желают отвечать. Сегодня подхожу к регистратуре, набрав их номер на мобильном, однако чернявая сотрудница как будто не слышит, сидит просто. Хотя вызов идёт. Почему, спрашиваю, не отвечаете на вызов? Говорит, некогда! Да и зачем отвечать, сейчас все записываются через госуслуги. Однако есть нюанс - талоны они размещают в интернетах в определённое время. Если ты не знаешь, когда, то талона тебе не видать. Но они не отвечают на вызовы. Набирай хоть весь день - сидят рядом с телефоном, но не ответят никогда
17 yaşında bir dişi tedavi etmeye geldim, 3 geçici dolgu yaptılar (1 - başarısız oldu, değiştirdiler, 2 - düştüm (ize kadar tedavi ettim. kayıtlar), 3 - 2 mühürden sonra kalıcı bir mühür koyacaklarını söylemelerine rağmen neden olduğu belli değil. 3 mühür koydular, sitede kayıt olmak için bilet yoktu, kayıtta doktor olmadığını söylediler. Bana kanalları kötü temizlediklerini, onları da kötü kapattıklarını söyledikleri başka bir kliniğe gitmek zorunda kaldım (diş duvarını baştan sona deldiler), yani ÇOCUK doktorları poliklinikte işlerini nasıl yapacaklarını bilmiyorlar 4.
Duvarın içinden dişin delinmesi nedeniyle diş çatladı. Duvar titremeye başladı.
Bugün (01/09/24, 9: 35-9: 40'da bir ara) akut ağrıyla geldim, Kab'a dönüş geldi. 4, durumu açıkladım (duvar titriyor)
Doktor baktı, dedi: duvar titriyor, şimdi kaldıracağız.
Yeri uyuşturmak için herhangi bir enjeksiyon teklif etmedi, onu bir çıtırtıyla çekmeye başladı, acısını umursamıyordu ve hastanın (benim) neden acı içinde gözyaşlarının aktığını anlamıyordu.
Sonra su püskürtmeye başladı, dürüstçe boğulacağımı sanıyordum..
İyi ve olumlulardan sadece kayıt ofisinden kızlar vardı.
Bu yeri daha da fazla atlayacağım.
Dişi iyileştirmek istedim, sonuç olarak dişten sadece bir duvar kaldı....
Елена Александровна врач - золотые ручки! Быстро ,аккуратно ,без боли и уже красивая улыбка! Хорошее отношение, персонал доброжелательный! В отделении чисто)