Dişlerin nasıl tedavi edildiğini beğendim, ancak Davut'un dişlerini nasıl çıkardığını ve işine nasıl davrandığını beğenmedim. Birkaç yıl önce dişimi çıkarmak için kaydoldum, belirlenen zamana geldim ama o zamana kadar orada değildim. Kış, buz gibiydi... Sıra yavaş yavaş işe alındı, 6 kişi bir saat içinde toplandı. Resepsiyonist ne olduğunu öğrenmek için onu aradı. Arabasının kırıldığını söyledi - tamirattaydı, onu alıp işe geleceğini söyledi. Herkes bekliyordu. Sonra geldi ve saat 1'i karşılaması gerektiği ve tekrar ayrılacağı konusunda uyardı. Benimle başladı. Anesteziye maruz kalması için zamanı yoktu, bu yüzden önce kendi kendine şöyle dedi: sessizce, korkmayın, her şey yoluna girecek ve dişini doğrudan canlı çektim. Canım acıtıyor, dayanabildim ama bunun için en azından bir miktar indirim olmalı ama bana vermediler. Yöneticiye cevap verdiğini söyledim, bir dahaki sefere bize Davut'un borcunun olduğunu hatırlatacağınızı söyledim - o zaman size indirim yapacağız ve hepsi bu. Yaptırımlardan önceki fiyatlar pahalıydı ama şimdi muhtemelen daha da pahalı hale geldi. Dişlerimi tekrar iyileştirmem gerekirdi ama henüz cesaret edemiyorum.
Сегодня удаляла зуб. Непростой. Удалял Давид Араратович. Замечательный Доктор. Аккуратный и внимательный. Удалил очень качественно и, насколько это было возможно, быстро. Спасибо большое. Я очень боялась. А зря.
Ужасссный администратор, как можно было взять на работу в частную клинику таких не компитентных сотрудников, безграмотная хабалка. Руководство, проверяйте кого берёте на работу. На звонки отвечает просто словом "ДА"
( Ждали 2 недели запись, по итогу за час до приёма запись отменили сообщением, в котором даже здравствуйте не написали, просто ваша запись отменена(((это как???