Personele çok büyük bir soru, dün mağazayı ziyaret ettiler, daha önce mağazanın instagram hesabında yazmıştım "Satışlarınızda muzlu bir modelle kot pantolonunuz var mı, Ne olduğunu cevapladım. Aslında onlara benzeyen gri kot pantolonlar buldum, salonda bulunan satıcıya ve kasadaki kıza cevabın geldiğini sordular, böyle bir model bilmiyorlar. Tamam düşündüler, kıyafetler harika, almalıyız. Kasadaki kız deliyor, ben elma içmeyi açıyorum. Bunun için kartla ödeme kabul etmediklerini söylüyorlar. Bu ne tür bir dükkan? İçinde terminali olmayan, zhdanovichi'ye gelmedik, biz geldik. Dışarı çıkıp para çekmeleri istendi ve bankadan alınan komisyon için bize indirim yapacaklar. Parayı çektiler, bize hiçbir zaman indirim yapmadılar.
Tamam ya bir gün terminal kırılmışsa ama hiç olmaması tuhafsa. Ve işaret yok ve ınstagram'da sizi uyarmıyorsunuz.
Bir keresinde oradaydım, çocuğuma havuza lastik tokat atardım. Dedikleri gibi yarın için acilen ihtiyaç duyuluyorlardı. Elbette onlardan gelen koku, kaldırılacak hiçbir şey yok.. Çamaşır suyunu bile yıkamadım.. Odada belirli bir koku var. Üzgünüm ama iyi bir şey yazamam, belki de maliyetim için hiçbir şey yazamam, bu nedenle böyle bir değerlendirme.
Ayakkabı almak istedim, çiftin üzerine bir dikiş konulduğunu gördüm, kasadaki kız telefonda aptalca konuşuyordu ve yardım etme arzusu 0'dı!, geldim, aynı çifti sadece yeni bir çift istedim, karşılığında aldım:
Peki bu ne? Küçük şeyler, yapıştırabilirsiniz!
Evet, gerçekten eve gelip yapıştırmak için ayakkabı alıyorum, mağazanın ziyaret tarihi 20 Ekim, 13'00.
Başka bir çifti görmek istediğimde, kız vitrindeki her şeyi söyledi, sonunda isteksizce gitti ve stoklardan çıkardı.
Satıcı görünüşe göre insanlarla iletişim kurmayı sevmiyor ve satış yapmak istemiyor.