11/30/2024 saat 12:00 civarında kuruluştaydık. Kız hizmet ediyordu (ismine bakmıyordu). Kocamla iki kişilik büyük bir sub sipariş ettim (bunu her zaman yaptılar, hiç sorun yaşamadılar). Ek katkı maddeleri ile çöreğin yarısına kızarmış soğan eklememi istedim - yaptım. Sebzelere geçtiklerinde sadece zeytinleri ve jalapenoları bölmelerini istedim (50/50), ardından «o zaman bir değil iki tane yumruklayacağım» cevabını aldım. Buna atıfta bulunarak, farklı sebzeler koydum!! Ciroya bir alt daha az zeytin ve jalapeno harcamış olmama rağmen! Tüm cevabı «paylaşacağım, başka türlü yapamayacağım» idi.
Sosları bölmeyi istemedim, sadece 2 çeşit sebze koymamıştım
Politikanız değiştiyse ve bazı kurallar getirdiyse sorun değil. Sadece bilgileri belirgin bir yere asın.
Ve bu kural olduğundan, o zaman hala kızarmış soğanın üzerinde bana iki gibi kıracağını söylemek zorunda kaldı (ya da bu şekilde sormamdan utanmadı)
Ruh halimi korkunç bir şekilde mahvetti
Fiyatlar yükseldi, bir ekmek için iki tane daha alıyorlar
Umarım onu yemiştir!!!
Здравствуйте! По Волгограду сабвеи очень сильно отличается, побывав в сабвее на оби очень сильно удивился сотрудникам которые там работают, как только я зашел с со мной поздоровались! Пока готовили сендвичь уточняли все тонкости и подсказывали как сделать вкуснее)
Что больше всего запомнилось это как работал сотрудник Юрий, настолько разговорчивых молодых людей я еще не видел, но вашему ресторану это в плюс, то как Юрий быстро обслуживает и насколько человек коммуникабельный и многозадачный это радует! Благодаря такому отношению сотрудников сабвей в России еще живет!
Kız hizmet ediyordu. Baharatlı İtalyanca'yı aldım, ne kadar koyduklarını görmedim. Yanımda götürdüm. Açıldıktan sonra sebzelerin sadece ortasına konulduğunu gördüm, alt kuru çıktı. Uzun zamandır almadım, ama daha önce 15 dakika sub yatarsa topuzun yumuşadığını hatırlıyorum. Ve sebze seçimi çok azdır. Hiç taze biber yoktu, lahanaya pişman oldular. Genel olarak, orada atıştırmak için bir yer var, bu yüzden görünüşe göre küstahlar.